ویدئو پروژکتور اپسون CO-FH02 را برای آن دسته از افرادی که به دنبال وسیله ای هستند تا با استفاده از آن تجربه مشاهده صفحه نمایش بزرگ را به دست بیاورند پیشنهاد می کنیم! استفاده از ویدئو پروژکتور علاوه بر ایجاد هیجان بیشتر می تواند یکی از راه حل های ساده برای تماشای فیلم، انجام بازی و ... باشد. پروژکتور مد نظر ما در این مقاله قابلیت ارائه تصاویر با رزولوشن Full HD را در اختیار داشته و می تواند بهترین و مناسب ترین ویدئو پروژکتور برای سینمای خانگی و کلاس درس باشد! از دیگر ویژگی های استفاده شده در ویدئو پروژکتور اپسون مدل CO-FH02 می توان به روشنایی برابر با 3000 انسی لومن، لامپ باکیفیت با طول عمر 18 ساله، فناوری 3LCD، کنتراست 16000:1 و ... اشاره کرد. در ضمن این مدل مجهز به فناوری اندروید TV نیز بوده و این امکان را به کاربر می دهد تا برای دسترسی به تلویزیون و اشتراک محتوای موجود در موبایل با هیچ چالشی روبرو نشود. در ادامه مطلب با بررسی بیشتر و تخصصی تر ویدئو پروژکتور خانگی CO-FH02 اپسون در کنار شما خواهیم بود، پس لطفا تا انتهای مطلب با ما همراه باشید!

تجربه صفحه نمایش بزرگ با ویدئو پروژکتور اپسون مدل CO-FH02

پورت های متعدد و قابلیت ارائه تصاویر با کیفیت بالا!

طراحان شرکت اپسون در ساخت ویدئو پروژکتور CO-FH02 از قابلیت ها و امکانات متعددی استفاده کرده اند. از نمونه امکانات استفاده شده در آن می توان به پورت های تعبیه شده اشاره کرد که می توانند به عنوان پل ارتباطی به منظور متصل شدن با سایر دستگاه های دیجیتال مورد استفاده قرار بگیرند! پورت های تعبیه شده در این پروژکتور شامل پورت USB 2.0 Type-A، USB 2.0، Powered USB و پورت ورودی HDMI می شود. با وجود پورت HDMI این امکان به کاربر داده می شود تا برای متصل کردن دستگاه های دیجیتال پشتیبانی کننده از این پورت (کنسول های بازی، لپ تاپ، پخش کننده های Blu-ray و ...) اقدام کرده و از قابلیت مشاهده تصاویری با رزولوشن 1080p بهره مند شوید! یکی از مزیت های این پورت کاهش نویز بوده و سایر پورت ها به دلیل نویز پذیر بودن از کیفیت پایین تری برخوردار هستند.

ویدئو پروژکتور خانگی ارزان CO-FH02 اپسون قادر است تصاویری در ابعاد 26 تا 391 اینچ را در اختیار شما قرار دهد. برای نمایش تصاویر در ابعاد 391 اینچ باید فاصله دستگاه نسبت به پرده پروژکتور بین 0.9 تا 10.4 متر باشد. همچنین این دستگاه برای کمک به تنظیم تصویر از قابلیت تصحیح زاویه (در حالت افقی و عمودی برابر با 30 درجه) به صورت خودکار بهره می برد. از دیگر امکاناتی که شرکت اپسون جهت تنظیم راحت و بهتر تصاویر مورد استفاده قرار داده می توان به بزرگنمایی اشاره کرد! با استفاده از قابلیت بزرگنمایی قادر خواهید بود تصویر را تا 1.35 برابر بزرگ تر کرده و از قابلیت مشاهده تصاویر مد نظر خود بهره مند شوید!

پورت های متعدد و قابلیت ارائه تصاویر با کیفیت بالا!

مجهز به منبع نور باکیفیت و تکنولوژی 3LCD

ویدئو پروژکتور EPSON CO-FH02 مجهز به یک لامپ تصویر 188 واتی از نوع UHE هست که قادر است در حالت استاندارد طول عمری برابر با 6000 ساعت را برای شما به ارمغان بیاورد. اما این پروژکتور خانگی از حالت ECO (اقتصادی) نیز بهره می برد که علاوه بر کاهش مصرف برق و کاهش صدای فن، باعث می شود طول عمر لامپ به 12000 ساعت افزایش یابد. این قابلیت علاوه بر افزایش طول عمر لامپ، باعث کاهش هزینه مصرفی شده و شما را از صرف هزینه اضافی برای تعویض زود هنگام لامپ باز می دارد. روشنایی سفید به تنهایی قابلیت تولید رنگ های طبیعی را در تصاویر پخش شده ویدئو پروژکتور نخواهد داشت! به همین منظور شرکت اپسون در طراحی و ساخت این مدل از تکنولوژی 3LCD استفاده کرده است. استفاده از تکنولوژی 3LCD باعث می شود تا نور سفید و نور رنگی به صورت کاملا یکسان تولید شوند! از دیگر ویژگی هایی که این نوع تکنولوژی در اختیار کاربر قرار می دهد می توان به عمق زیاد تصاویر تولید شده اشاره کرد که موجب تولید تصاویر با جزئیات باور نکردنی خواهد شد! شدت نور 2700 انسی لومن نیز از ویژگی های دیگر این ویدیو پروژکتور محسوب می شود. با این ویژگی نیز می توان گفت که کاربر در محیط های نسبتا روشن و یا حتی روشن نیز می تواند از تصاویری با وضوح بالا لذت ببرد! در آخر باید به این نکته اشاره کنیم که شرکت اپسون جهت دسترسی به تلویزیون و به اشتراک گذاری محتوای موبایل در ساخت این مدل از Android Tv استفاده کرده است.

تجربه صفحه نمایش بزرگ با ویدئو پروژکتور اپسون مدل CO-FH02

منبع: epson