یخچال فریزرهای کم مصرف امرسان با برچسب انرژی A++

یخچال یکی از نیازهای ضروری هر خانه به شمار می آید که در طرح های مختلفی تولید می گردد. به جز یخچال و فریزرهای تکی، محصولات امرسان بر اساس شکل ظاهری به سه دسته دوقلو، ساید بای ساید و تک درب (بالا و پایین) تقسیم می شوند. یخچال فریزرهای دوقلو و ساید بای ساید نسبت به نمونه های تک درب فضای بیشتری را به عنوان فریزر در نظر گرفته اند؛ به همین خاطر مناسب خانواده های پرجمعیت هستند. در ادامه به بررسی برخی از ویژگی های مهم در یخچال فریزهای امرسان خواهیم پرداخت:

  • گنجایش بالا و طبقات جادار

یکی از مهم ترین مواردی که هنگام خرید یخچال فریزر باید به آن توجه کرد، طبقات و فضای موجود است. آشپزخانه های امروزی فضای محدودی دارند و از این رو باید برای هر وسیله ابعاد مشخصی در نظر گرفته شود. سنجش ابعاد یخچال ها با واحدی به نام فوت صورت می گیرد که حجم مربع را تعیین می کند. شرکت امرسان انواع یخچال فریزرهای خود را در ابعاد گوناگونی می سازد تا کاربران بتوانند با توجه به نیاز خود، بهترین انتخاب را داشته باشند.

در طراحی پیش فرض یخچال های امرسان فاصله یکسانی بین طبقات قرار داده نشده اما ریل های موجود امکان تغییر شکل و ترتیب طبقات را برای کاربر فراهم می آورند. برای یخچال های امرسان طبقات زیادی در نظر گرفته شده است (به جز طبقه های موجود روی درب) که ظرفیت زیادی دارند. کشوی مخصوص میوه در قسمت پایینی یخچال نگهداری میوه ها و سبزیجات را برای مدت زمان بیشتری ممکن می سازد. فریزر نیز می تواند از طبقه های شفاف یا کشو تشکیل شده باشد که در هر دو حالت بسیار جادار بوده و می توان انواع محصولات را برای مدت طولانی در آنها قرار داد.

یخچال فریزرهای کم مصرف امرسان با برچسب انرژی A++

  • طبقات شیشه ای مقاوم و نشکن

طبقات یخچال در گذشته از جنس پلاستیک فشرده تولید می شدند که در اثر فشار زیاد به راحتی آسیب می دیدند و می شکستند. به همین خاطر امروزه برای ساخت طبقات از شیشه استفاده می شود که وزن بالای محصولات را تحمل می کند. علاوه بر این، شیشه را می توان به راحتی از طبقات خارج کرده و با یک دستمال و مواد شوینده تمیز کرد. برای زیبایی بیشتر، برخی از این شیشه ها به صورت طرح دار تولید می شوند.

  • سیستم انجماد قوی و حرفه ای

در حالیکه قدرت برخی از فریزها پایین بوده و در حدی خنک نیستند که مواد به خوبی به انجماد برسند، فریزرهای امرسان با استفاده از بهترین تکنولوژی های روز دنیا، دما را تا حد قابل توجهی پایین نگه می دارند. این انجماد با نهایت قدرت و سرعت انجام می شود. در برخی از فریزرهای این شرکت، سیستم گردش هوای اختصاصی در هر کشو تمایز دمایی بین طبقات را به وجود می آورد. از آنجایی که هر کدام از مواد نیاز به درجه متفاوتی از دما دارند، این ویژگی منحصر به فرد باعث می شود تا همه غذاها سالم و تازه بمانند.

  • بهره مندی از سیستم خنک کننده بدون برفک

یکی از مشکلات بزرگ فریزرهای قدیمی برفک زدن بود. در یخچال فریزرهای امرسان گاز خنک کننده ای از طریق چند لوله که قابل رویت نیستند، در طبقات گردش پیدا می کند. این لوله ها در گذشته منجر به ایجاد برفک می شدند. فریزرهای این شرکت به دلیل بهره بری از سیستم های پیشرفته (سیستم خنک کننده NoFrost) بدون نیاز به برفک زدایی، از محبوبیت بالایی برخوردارند.

یخچال فریزرهای کم مصرف امرسان با برچسب انرژی A++

  • سیستم عیب یاب هوشمند

یکی از ویژگی های جدیدی که در یخچال فریزهای پیشرفته امرسان دیده می شود، سیستم عیب یاب هوشمند است. در صورت بروز مشکل، علت آن بر روی نرم افزار نصب شده بر روی تلفن همراه کاربر نمایش داده می شود. مشکل به وجود آمده از طریق سیگنال به مرکز پشتیبانی منتقل شده و کارشناسان مربوطه کاربر را برای تعمیر یخچال خود یاری می دهند. در صورت بروز مشکل جدی، کارشناسان به صورت حضوری برای تعمیر مراجعه خواهند کرد.

  • آسایش خاطر با قفل کودک

کودکان دوست دارند با وسایل خانه بازی کنند و درب یخچال را مرتبا باز و بسته کنند. این بالا و پایین شدن دما به موتور دستگاه آسیب می رساند. در صورت تغییر دما، وضعیت نمایشگر لمسی موجود بر روی یخچال فریزرهای امرسان به سرعت تغییر پیدا می کند. وجود قفل کودک از به وجود آمدن این مشکلات جلوگیری می نماید. علاوه بر این، آبریز یخچال های امرسان نیز مجز به قفل کودک است تا به وسیله بازی کودکان تبدیل نشود.

  • آرام و بی سر و صدا

یخچال و فریزرها به صورت شبانه روزی در حال کار کردن هستند و در این حین سر و صدا هم تولید می کنند. در دستگاه های قدیمی میزان این صدای تولید شده بسیار زیاد و آزار دهنده بود؛ اما یخچال فریزرهای امرسان صدا ندارند و در آرامش کار می کنند.

  • آب سردکن و یخساز اتوماتیک

آب سردکن و یخساز اتوماتیک یخچال های امرسان به شما این اطمینان را می دهد تا در هر ساعتی از شبانه روز به آب خنک دسترسی داشته باشید. امکان اتصال مستقیم دستگاه به آب شهری، نیاز به پر کردن مخزن را در آب سرد کن های دستی از بین می برد. یخساز نیز به صورت خودکار و پس از خالی شدن مخزن، یخ تولید می کند. آبریز خارجی آب سرد کن مانع از باز و بسته کردن متعدد درب یخچال و افزایش مصرف انرژی می گردد.

جاروبرقی های امرسان، پرقدرت و ساکت

جاروبرقی یکی از جدیدترین محصولات امرسان است که در میان کاربران مورد استقبال زیادی قرار گرفت. طراحان این شرکت توانسته اند ظاهری ساده و در عین حال مدرن برای این دستگاه تهیه کنند. دستگیره بزرگ روی بدنه جاروبرقی جابه جایی دستگاه را آسان تر نموده است.

موتور جاروبرقی های امرسان توان مکشی بالایی داشته و هیچ گونه گرد و خاک و آشغالی را روی سطوح باقی نمی گذارد. فیلتر ضد باکتری موجود در جاروبرقی باعث می شود تا هوای خارج شده از دستگاه کاملا تمیز باشد و آسیبی به سلامت کاربر وارد نکند. در بدنه برخی از جاروبرقی های امرسان دکمه ای تعبیه شده که به کمک آن می توان بسته به شرایط مختلف میزان قدرت موتور را تنظیم کرد. علاوه بر این، نسل جدید جاروبرقی های امرسان موتوری را به کار می برند که هنگام کار کردن صدای بسیار کمی از خود تولید می کند.

جاروبرقی های امرسان، پرقدرت و ساکت

ماشین های لباسشویی مدرن و اتوماتیک امرسان

ماشین های لباسشویی امرسان طراحی زیبا و جذابی دارند و از مواد باکیفیت و مقاوم ساخته می شوند. یکی از مهم ترین ایرادات ماشین های لباسشویی سر و صدای بلند آنهاست؛ خوب است بدانید که ماشین های لباسشویی برند امرسان سر و صدای زیادی ایجاد نمی کنند. با اینکه میزان صدای تولیدی در مدل های درب از بالا به دلیل سرعت گردش لگن بسیار بیشتر است، محصولات برند امرسان به طور کلی بسیار کم صدا هستند و کاربر را آزار نمی دهند.

  • موتور پیشرفته و کاربردی

امرسان با استفاده از فناوری های پیشرفته و روز دنیا در صدد ارائه بهترین محصولات به کاربران خود است؛ یکی از دغدغه های این شرکت توسعه دادن موتور ماشین لباسشویی می باشد. پس از موتورهای معمولی (تسمه ای- ذغالی) و موتور گیربکس دار، امرسان امروزه از موتورهای بدون تسمه یا موتور دایرکت درایو در ماشین های لباسشویی خود استفاده می کند. چون تجهیزات جانبی در این نوع موتورها حذف شده اند، فضای درون دستگاه نیز بیشتر شده که در نتیجه آن، ظرفیت ماشین لباسشویی افزایش پیدا کرده است. این موتور هنگام کار لرزش و سر و صدای چندانی تولید نمی کند.

  • اضافه کردن لباس به دستگاه روشن

بسیاری از اوقات بعد از روشن کردن ماشین لباسشویی متوجه شده اید که برخی لباسها جا مانده اند. ماشین لباسشویی add wash برند امرسان، افزودن لباس هنگام روند شستشو را ممکن می کند. برای این کار کافی است یک دکمه را فشار دهید، لباس را اضافه کنید و دوباره فرآیند شستشو را از سر بگیرید.

ماشین های لباسشویی مدرن و اتوماتیک امرسان

  • برنامه های شستشوی متنوع و کارآمد

به جهت شستشوی هرچه بهتر لباسها و پارچه های گوناگون، انواع مختلف برنامه های شستشو به ماشین لباسشویی اضافه شده اند. تعداد برنامه های شستشو در ماشین های لباسشویی امرسان متفاوت است؛ برخی از این برنامه ها عبارتند از: شستشوی البسه کتان، پیش شستشو، شستشوی البسه رنگی، الیاف مصنوعی، پشم و ابریشم و غیره. از ویژگی های ممتاز ماشین های لباسشویی امرسان می توان به سیستم ضد چروک اشاره نمود. برای جلوگیری از چروک شدن لباسهای نخی، سرعت چرخ موتور را کم کرده اند که این امر کار شستشو را ملایم تر انجام می دهد. با این حال این سیستم ضد چروک برای شستشوی لباسهای حساس و ظریف مناسب نیست.

لباس کودکان بیشتر از سایرین کثیف می شود و برای پاکیزگی کامل به شستشو با پودر نیاز دارد. اما در صورتیکه پودر کاملا از روی لباس شسته نشود، پس از تماس با بدن کودک منجر به به وجود آمدن حساسیت های پوستی و تحریک پوست آنان می گردد. به همین خاطر آبکشی یکی از مراحل مهم در فرآیند شستشوی لباس به شمار می آید. یکی دیگر از قابلیت های ماشین های لباسشویی امرسان شستشوی آنتی باکتریال کودک است که برای پاک شدن تمام مواد شیمیایی، لباسها را با فشار آب قوی می شوید. همچنین می توان تعداد دفعات آبکشی را متناسب با شرایط افزایش داد.

ماشین های لباسشویی مدرن و اتوماتیک امرسان

خشک کن قدرتمندی که تعبیه شده، هوای گرم را به گردش در می آورد تا رطوبت لباسها از بین رود. تفاوت میان خشک کن ها نحوه تشخیص آنهاست که برای هر لباس در اندازه و جنس متفاوت فرق دارد. خشک کن ماشین های لباسشویی امرسان لباسها را بدون افت کیفیت خشک می کند و پس از اتمام شستشو آنها را آماده اتو کردن و استفاده به شما تحویل می دهد. این سیستم از آسیب وارد شدن به دستگاه و لباسها جلوگیری کرده و در مصرف برق و زمان صرفه جویی می کند. علاوه بر این، ماشین لباسشویی به علت مجهز بودن به قابلیت self-clean، پس از اتمام شستشو محفظه درونی را تمیز می کند تا مانع از تجمع آلودگی گردد و محفظه تا شستشوی بعدی پاکیزه بماند.

ایمنی و عمر طولانی اجاق گازهای امرسان

امرسان به تولید انواع اجاق گازهای مبله و رومیزی مشغول است؛ با این حال امروزه به دلیل فضای محدودتر آشپزخانه ها، اجاق گازهای رومیزی طرفداران بیشتری دارند. اجاق های رومیزی چهار و پنج شعله امرسان با وجود قیمت مناسب و طراحی منحصر به فردی که دارند محصولات پرکاربرد و پرطرفدار این شرکت هستند.

  • طراحی مقاوم و مدرن

گازهای رومیزی معمولا از دو جنس استیل و شیشه تولید می شوند که فواید استفاده از هر کدام متفاوت است. در کنار مزایایی که استیل دارد، ممکن است دچار تغییر رنگ شود؛ به همین خاطر بیشتر افراد به اجاق گازهای شیشه ای تمایل دارند. بازتاب نور شیشه درخشش آن را دوچندان می کند و همچنین لکه های چربی به راحتی توسط یک دستمال مرطوب از بین می روند. جنس مقاوم اجاق گازهای امرسان باعث طول عمر بیشتر و سهولت استفاده از آنها می گردد.
به جز سر شعله ها و صفحه گاز، جنس ولوم های روشن خاموش و تنظیم شعله ها نیز در برابر حرارت مقاوم است و آنها را از جنس نسوز می سازند. این ویژگی باعث می شود که ولوم ها در طول زمان آسیب نبینند و اجاق گاز ظاهر خود را حفظ کند. طراحی مدرن اجاق ها هم ظاهر زیباتری به آشپزخانه می بخشد.

  • سیستم ترموکوپل اتوماتیک

برخلاف تمام تدابیر و آموزش های لازم، حوادث مربوط به نشتی گاز هنوز هم رخ می دهند. اجاق گازهای این شرکت مجهز به سیستم ترموکوپل هستند. این سیستم از پخش شدن گاز در محیط آشپزخانه جلوگیری می کند؛ بدین صورت که اگر شعله خود به خود خاموش شد، جریان گاز به صورت اتوماتیک قطع می شود.

ایمنی و عمر طولانی اجاق گازهای امرسان

  • مصرف بهینه

شاید اجاق گاز به اندازه یخچال و ماشین لباسشویی وسیله پر مصرفی به حساب نیاید اما امروزه، به دلیل اضافه شدن ویژگی هایی مثل فندک اتوماتیک، استفاده از اجاق گازهایی که مصرف بهینه دارند خالی از لطف نیست. تولیدات امرسان با بهره گیری از تکنولوژی های روز دنیا موفق به کسب رتبه A در جدول رتبه بندی مصرف انرژی شده اند.

هودهای امرسان با قدرت مکش بالا

موتور هودهای آشپزخانه تولید شرکت امرسان با قدرت مکش بسیار بالا هیچ بوی ناخوشایندی را در فضای آشپزخانه به جا نمی گذارد. نکته قابل توجه این است که می توان قدرت موتور را افزایش داد اما این کار منجر به افزایش صدای محصول می گردد؛ بنابراین اگر نیازی به حداکثر توان موتور ندارید، از این قابلیت استفاده نکنید. هودهای امرسان همچنین مجهز به تایمر 15 دقیقه ای و سنسور دود، حرارت و گاز هستند و فیلتر چند لایه آلومینیومی دارند. صفحه کنترل آنها لمسی بوده و به لطف قابلیت کنترل از راه دور دستگاه، لازم نیست برای تنظیم کار هود حتما نزدیک به آن باشید.

هودهای امرسان با قدرت مکش بالا

کولرهای گازی امرسان، انتخابی هوشمندانه

کولرهای گازی امرسان به دلیل بهره وری و کارایی بالا انتخاب مناسبی برای مقابله با گرمای تابستان و سرمای زمستان به شمار می آیند. این کولرهای گازی دارای دو قابلیت سرمایش و گرمایش هستند و از فناوری های پیشرفته ای بهره می گیرند. می توان از تنظیمات زمانی کارکرد دستگاه، تصفیه هوا، نمایشگر مخفی و قابلیت تنظیم سرعت فن در چهار حالت مختلف به عنوان ویژگی های منحصر به فرد کولرهای گازی امرسان نام برد.

  • صرفه جویی در مصرف برق با کمپرسور اینورتر

در ساخت کولرهای گازی دو نوع کمپرسور دور ثابت و اینورتر بکار گرفته می شوند. در نمونه های دور ثابت تنظیم دما بوسیله خاموش و روشن شدن مکرر کمپرسور صورت می گیرد که با هر بار خاموش و روشن شدن، یک شوک برقی به دستگاه وارد می گردد. این عمل در کمپرسورهای اینورتر توسط تغییر دور انجام شده و از خاموش و روشن شدن کولر جلوگیری می کند. همین مسئله دلیل اصلی صرفه جویی در مصرف برق این مدل هاست. به این ترتیب، عملکرد کولرهای گازی جدید امرسان بهتر از نمونه های دور ثابت قدیمی بوده و احتمال خرابی آنها نیز کمتر است.

کولرهای گازی امرسان، انتخابی هوشمندانه

  • گرمایش و سرمایش آنی

در کولرهایی که از تکنولوژی توربو بهره مندند، دستگاه در حین سرمایش و گرمایش به مدت 30 دقیقه بدون وقفه و بدون در نظر گرفتن دمای محیط فعالیت می کند و سپس متوقف شده و به حالت عادی باز می گردد. این عمل باعث می شود تا خنک شدن محیط سریع تر صورت گیرد.

ماشین های ظرفشویی جادار امرسان

ماشین های ظرفشویی امرسان ظرفیت بالایی دارند؛ سبدهای آنها قابلیت تنظیم ارتفاع داشته و مجهز به سبد سوم ویژه قاشق و چنگال هستند. علاوه بر شستشوی سریع یک ساعته، امکان شروع شستشو با تاخیر و با نصف ظرفیت ماشین هم فراهم است. برنامه های شستشوی متفاوتی از جمله برنامه شستشوی میوه و سبزیجات برای ماشین های ظرفشویی امرسان طراحی شده اند. نمایشگر تعبیه شده و دکمه های کاربردی موجود به کاربر در تنظیم فعالیت دستگاه یاری می رسانند.

امرسان؛ زیبا، پیشرو، مطمئن!

شرکت امرسان جزو تولیدکنندگانی است که از تکنولوژی و دانش روز برای عرضه محصولاتی با کیفیت بالا و مطابق با نیاز مشتریان استفاده می کند. این شرکت با ایجاد نوآوری، طراحی و تولید محصولات جدید قصد دارد به واسطه پیشرو بودن در زمینه ساخت لوازم خانگی، نیاز به نمونه های خارجی را کمتر کرده و رضایت کاربران را جلب نماید. هوشمند سازی تولید سهم بسزایی در این مورد دارد. شرکت های متعددی در حال حرکت در این مسیر هستند اما امرسان اولین تولیدکننده لوازم خانگی ایرانی هوشمند است و روزانه به شهرت آن در این زمینه اضافه می گردد.