جدیدترین هدفون وایرلس برند ادیفایر، با پیشرفت های قابل توجهی نسبت به مدل های قبلی به بازار آمده است. این هدفون که با نام کامل W820NB Plus عرضه شده، در زمینه پشتیبانی از کدک LDAC ارتقا یافته و موفق به دریافت استاندارد صدای Hi-Res شده است. باتری پر ظرفیت به کار رفته در هدفون جدید ادیفایر قادر است تا حدود 50 ساعت به شارژدهی ادامه دهد و امکان استفاده مداوم و بدون وقفه از این گجت را فراهم آورد. سایر مشخصات هدفون ادیفایر W820NB Plus شامل پورت شارژ USB-C، قابلیت حذف نویز فعال (ANC) و قیمت عالی (کمتر از 100 دلار) می شود که در ادامه بیشتر به بررسی آنها می پردازیم.

بررسی هدفون وایرلس ادیفایر W820NB Plus

برند Edifier همواره به تولید «تجهیزات صوتی مقرون به صرفه اما دارای مشخصات رده بالا» معروف بوده است. اکنون این شرکت اعلام کرده است که با عرضه هدفون W820NB Plus، ماجراجویی جدیدی را در بازار هدفون های سازگار با کدک LDAC آغاز کرده است. ادیفایر ادعا کرده است که هدفون وایرلس جدید این شرکت از پهنای باند انتقالی حداکثر 990 کیلو بیت در ثانیه (kb/s) پشتیبانی می کند و توانایی استریم محتوای صوتی با بالاترین کیفیت را دارد. برای این منظور می توانید هدفون ادیفایر W820Nb Plus را از طریق بلوتوث 5.2 به دستگاه منبع پخش مورد نظر خود متصل کنید و از اتصال پایدار، سریع و با کیفیت آن بهره مند شوید.

هدفون ادیفایر W820NB Plus قادر به ارائه صدای بدون افت کیفیت یا lossless است و هیچ گونه تغییری در صدای پخش شده از دستگاه متصل به آن ایجاد نمی کند. به این ترتیب می توان از طبیعی و کامل بودن صدای این هدفون اطمینان داشت. برای این منظور، هدفون وایرلس جدید ادیفایر به درایورهای 40 میلی متری با دیافراگم کامپوزیت مجهز شده که بر روی آنها از روکش تیتانیومی استفاده شده است. این نوع طراحی باعث می شود تا صدا به طور کامل به داخل گوش هدایت شود و تغییری در فرم، قدرت و وضوح آن ایجاد نشود.

بررسی هدفون وایرلس ادیفایر W820NB Plus

مجهز بودن به قابلیت حذف نویز فعال (ANC) یکی دیگر از ویژگی های کاربردی هدفون ادیفایر W820NB Plus است. این گجت قادر است تا نویزهای محیطی در سطح حداکثر 43 دسی بل را تشخیص دهد و آنها را از بین ببرد. به این ترتیب حتی در محیط های شلوغ و پر سروصدا (مانند داخل خیابان، مترو یا اتوبوس) نیز از کیفیت پخش صدای این گجت کاسته نخواهد شد.

پورت شارژ باتری هدفون ادیفایر W820NB Plus از نوع USB Type-C است. شما می توانید با 10 دقیقه شارژ کردن باتری این هدفون، از آن به مدت 7 ساعت استفاده کنید! باید به این نکته هم اشاره کنیم که این گجت طراحی راحتی دارد و استفاده طولانی مدت از آن باعث خستگی گوش های کاربر نمی شود. به این ترتیب بدون هیچ مشکل خاصی می توانید از آن برای گوش دادن بدون وقفه به موسیقی یا تماشای پشت سرهم قسمت های سریال مورد علاقه تان استفاده کنید.

هدفون وایرلس ادیفایر W820NB Plus در چهار رنگ آبی، سبز، خاکستری و کرم عرضه شده و قیمت فعلی آن بر روی وب سایت آمازون 79.99 دلار اعلام شده است. در عکس های زیر می توانید رنگ بندی متنوع این هدفون را مشاهده کنید:

بررسی هدفون وایرلس ادیفایر W820NB Plus

بررسی هدفون وایرلس ادیفایر W820NB Plus

بررسی هدفون وایرلس ادیفایر W820NB Plus

منبع: notebookcheck