هدست کامپیوتر ادیفایر مدل USB K800 از نمونه محصولات کاربردی بوده که به دلیل برخورداری از قابلیت های متعدد و وزن سبکی که در اختیار دارد توانسته به یکی از محبوب ترین محصولات این شرکت تبدیل شود. فرکانسی از 20 تا 20 هزار هرتز به همراه حساسیت مطلوب از ویژگی ها و قابلیت های مهم و مثبت USB K800 محسوب می شود. با وجود این ویژگی ها قادر است صدای ایجاد شده را به صورت کاملا واضح و شفاف به گوش کاربر برساند! درایورهای استفاده شده در این مدل از کیفیت بالایی برخوردار بوده و با توجه به در اختیار داشتن میکروفون حساس می تواند مکالمات کاربر را بدون از دست دادن کیفیت به طرف مقابل منتقل کند. با وجود میکروفون این امکان به کاربر داده می شود تا برای برقراری تماس های تصویری، صوتی و یا پخش موسیقی اقدام کرده و با هیچ چالشی روبرو نشود. از دیگر ویژگی ها و قابلیت های استفاده شده در این هدست کامپیوتر می توان به کارت صوتی اکسترنال و طراحی ویژه به منظور کار با اپلیکیشن های ارتباطی اشاره کرد. در ادامه مطلب به بررسی بیشتر و تخصصی تر هدست کامپیوتر ادیفایر مدل USB K800 خواهیم پرداخت، پس لطفا تا انتهای مطلب با ما همراه باشید!

بهبود تجربه صوتی با هدست کامپیوتر ادیفایر مدل USB K800

طراحی هدست گیمینگ ادیفایر!

از ویژگی های مهم هدست کامپیوتر ادیفایر مدل USB K800 می توان به ظاهر ساده و شیک آن اشاره کرد. بدنه تمام مشکی نیز توانسته جذابیت این مدل از هدست شرکت ادیفایر را تا چندین برابر بیشتر کند. مواد استفاده شده نیز موجب شده تا این مدل هدست گیمینگ ادیفایر از وزن کم تری برخوردار باشد. در نتیجه کاربر می تواند ساعت های زیادی بدون احساس خستگی از این هدست استفاده کند. شرکت Edifier جهت افزایش هر چه بیشتر راحتی کاربر از پدهای بسیار نرم استفاده کرده است. پدهای استفاده شده در هدست کامپیوتر ادیفایر مدل USB K800 از چرم نرم بوده تا کاربر هنگام استفاده با هیچ چالشی روبرو نشود! هدبند نیز از دیگر امکانات اضافه شده محسوب می شود. هدبند اضافه شده با توجه به جنس مرغوبی که در اختیار دارد می تواند به کاربر این امکان را بدهد تا مدت زمان طولانی بدون احساس کوچک ترین خستگی مشغول انجام بازی های ویدئویی شود! علاوه بر پدها و هدبند، بدنه این مدل هدست نیز از مرغوب ترین مواد اولیه ساخته شده و می تواند مدت زمان زیادی بدون آسیب دیدگی به کارکرد خود ادامه دهد! برای برقراری ارتباط نیز از کابل USB به طول 2.8 متر استفاده کرده است. طول بسیار مناسب این مدل هدست باعث آزادی عمل بیشتر کاربر خواهد شد! از دیگر ویژگی های ظاهری این مدل هدست نیز می توان به میکروفون حساس با قابلیت چرخش 120 درجه ای اشاره کرد.

بهبود تجربه صوتی با هدست کامپیوتر ادیفایر مدل USB K800

مجهز به میکروفون حساس و درایورهای قدرتمند!

هدست کامپیوتر ادیفایر مدل USB K800 با توجه به برخورداری از میکروفون حساس و باکیفیت می توان گفت که می تواند یک سر و گردن از بقیه هدست های بازار بالاتر باشد. شرکت ادیفایر در طراحی این مدل هدست خود از یک میکروفون حساس بر روی گوشی سمت چپ استفاده کرده است. میکروفون تعبیه شده در این مدل هدست از اندازه ای مناسب برخوردار بوده و با توجه به قابلیت چرخش 120 درجه ای که در اختیار دارد می تواند به شما این امکان را بدهد تا در صورت عدم نیاز آن را از جلوی دهان خود دور کنید! ویژگی های منحصر به فرد این میکروفون نیز شامل دریافت صدا از جهت های مختلف، برخورداری از حساسیت بسیار بالا، قابلیت پاسخ دهی بی نظیر به ریزترین صداها و قابلیت انتقال صدا با بالاترین وضوح می شود. حساسیت موجود در این میکروفون می تواند تمامی صحبت های کاربر را برای طرف مقابل به صورت کاملا شفاف و واضح ارسال کند. این میکروفون با توجه به کیفیت و حساسیت بالایی که دارد شما را قادر می سازد تا برای مکالمه با دوستان خود هنگام تماس های تصویری و یا چت روم های بازی با هیچ چالشی روبرو نشوید. شرکت ادیفایر در ساخت هدست کامپیوتر مدل USB K800 از درایورهای قدرتمند استفاده کرده است. درایورهای استفاده شده در این مدل هدست باعث می شود تا شما هنگام انجام بازی های ویدئویی مختلف از صدایی شفاف تر و باکیفیت تری بهره مند شوید. در واقع چون اندازه درایور با میزان صدای تولید شده در هدست رابطه مستقیم داشته و اندازه درایور هر چقدر بزرگ تر باشد صدای تولید شده با کیفیت بالا و بیس بیشتری به گوش شما خواهد رسید!

بهبود تجربه صوتی با هدست کامپیوتر ادیفایر مدل USB K800

آزادی عمل و قابلیت برقراری ارتباط با انواع پلتفورم ها!

شرکت ادیفایر به منظور برقراری ارتباط پایدار و مستمر هدست کامپیوتر مدل USB K800 با دیگر سیستم عامل ها و پلتفورم ها از رابط USB استفاده کرده است. رابط استفاده شده در این مدل هدست این امکان را به شما می دهد تا قادر به متصل شدن به دستگاه هایی باشید که از پورت USB برخوردار هستند. دستگاه های قابل پشتیبانی از این مدل هدست شامل کامپیوتر، لپ تاپ و دیگر دستگاه های قابل پشتیبانی می شود. در ضمن رابط استفاده شده در این مدل هدست از طولی برابر با 2.8 متر برخوردار است. طول کاملا مناسب هدست کامپیوتر ادیفایر مدل USB K800 باعث می شود تا کاربر هنگام استفاده از آزادی عمل بیشتری برخوردار باشد. از دیگر ویژگی ها و قابلیت های استفاده شده در این مدل هدست می توان به کارت صوتی اکسترنال و طراحی ویژه به منظور کار با اپلیکیشن های ارتباطی اشاره کرد. در آخر باید به این نکته اشاره کنیم که این مدل از هدست شرکت ادیفایر دارای فرکانس از 20 تا 20 هزار هرتز، حساسیتی از -42 تا +3 دسی بل و امپدانسی برابر با 32 اهم برخوردار است. ویژگی های ذکر شده باعث می شود تا کاربر هنگام استفاده از کیفیت بالایی بهره مند شود.

منبع: edifier