ادیفایر، شرکت تولید کننده تجهیزات صوتی، از جدیدترین ایربادز گیمینگ خود رونمایی کرده است. این محصول جدید که با نام کامل Edifier HECATE GX05 عرضه شده، از اتصال وایرلس پشتیبانی می کند و با برچسب 112 دلاری قیمت گذاری شده است. کیس شارژ این ایرفون از طراحی منحصر به فردِ مثلثی شکل برخوردار است و در ساخت آن از آلیاژ روی استفاده شده است. به همین دلیل این گجت استحکام و دوام بالایی دارد و بر روی استفادۀ طولانی مدت از آن می توان حساب باز کرد. ساختار سه گوش کیس شارژ این هدفون به همراه نوارهای نورانی جلوه ای جذاب و خاص به آن بخشیده است. لازم به ذکر است که هدفون ادیفایر HECATE GX05 از 11 افکت نورپردازی مختلف پشتیبانی می کند و می توانید جلوه های ظاهری آن را به دلخواه خود شخصی سازی کنید.

عرضه ایربادز گیمینگ HECATE GX05 توسط شرکت Edifier

در زمینه کیفیت صدا، هدفون بی سیم ادیفایر GX05 انتظارات شما را به بهترین شکل برآورده می کند. این مدل ایربادز ادیفایر به درایور 10 میلی متری با روکش تیتانیوم مجهز است و از پهنای باند فوق العاده بالایی پشتیبانی می کند. روکش تیتانیومی امکان دستیابی به فرکانس بالای 40 کیلوهرتز را فراهم آورده است که باعث می شود تا کوچکترین جزئیات موجود در صدا نیز با بالاترین کیفیت و وضوح برای شما قابل شنیدن باشد. پس اگر به دنبال تجربۀ «غوطه وری در دنیای بازی» هستید، ایربادز ادیفایر GX05 از بهترین انتخاب ها برای شما خواهد بود.

عرضه ایربادز گیمینگ HECATE GX05 توسط شرکت Edifier

هدست جدید ادیفایر GX05 به انکودر LHDC 5.0 مجهز است و از قابلیت دیکود با فرکانس 96 کیلوهرتز (24 بیت) بهره می برد. این هدست موفق به دریافت استاندارد «صدای وایرلس Hi-Res» شده است و بالاترین کیفیت صدا را در هنگام اتصال بدون سیم به ارمغان می آورد. علاوه بر این هدست GX05 از بلوتوث 5.3 پشتیبانی می کند و از قابلیت حذف نویز محیطی (ENC) برخوردار است. به این ترتیب با استفاده از آن می توانید یک مکالمۀ با کیفیت و بدون نویز را تجربه کنید.

علاوه بر اتصال بلوتوثی، هدست ادیفایر GX05 از فناوری اتصال وایرلس FlashSpeed 2.4G نیز پشتیبانی می کند و زمان تأخیر آن در این حالت 15 میلی ثانیه است. این ویژگی باعث می شود تا صدا تقریباً به طور همزمان در هدفون و دستگاه متصل به آن پخش شود و بتوانید حرفه ای تر بازی کنید. لازم به ذکر است که این هدست از قابلیت اتصال هم زمان به دو دستگاه بلوتوثی و 2.4G پشتیبانی می کند و با دستگاه های گیمینگ متنوعی مانند گوشی های هوشمند، نینتندو سوییچ و آیپد سازگاری دارد.

عرضه ایربادز گیمینگ HECATE GX05 توسط شرکت Edifier

در نهایت باید به این نکته هم اشاره کنیم که هدفون بی سیم ادیفایر GX05 با یک بار شارژ، تا 4.5 ساعت قابل استفاده است. لازم به ذکر است که طول عمر باتری این هدفون چنانچه در کیس شارژ قرار داشته باشد، تا 16 ساعت هم می رسد. هدفون بی سیم GX05 از فناوری فست شارژ 2C هم بهره می برد و در کوتاه ترین زمان ممکن شارژ می شود.

در حال حاضر ایربادز گیمینگ ادیفایر GX05 برای خرید عمومی در کشور چین در دسترس قرار گرفته است، اما زمان عرضه آن به بازارهای جهانی هنوز مشخص نیست.

منبع: gizmochina