نام برند DOOGEE در بازار گوشی های هوشمند ضد ضربه و مستحکم یک نام شناخته شده است. گوشی های ضد ضربه DOOGEE علاوه بر استحکام فوق العاده از ویژگی های جذاب و منحصر به فردی مانند دید در شب یا دوربین های حرارتی نیز بهره می برند. اکنون این شرکت قصد دارد تا اولین تبلت تاریخ خود را نیز راهی بازار کند. در همین راستا مشخصات ظاهری و فنی این تبلت که با نام T10 معرفی شده در دسترس قرار گرفته است. بیایید به این مشخصات نگاهی بیندازیم!

تبلت T10 از برند DOOGEE با صفحه نمایش 10.1 اینچ و باتری 8300mAh معرفی شد

مشخصات فنی تبلت DOOGEE T10

نسل اول تبلت T10 از برند DOOGEE به یک صفحه نمایش 10.1 اینچ مجهز شده است. بدنه و فریم این تبلت از فلز ساخته شده و همانند دیگر محصولات این برند استحکام بالایی دارد. ماژول دوربین پشت این تبلت به صورت برآمده طراحی شده و ظاهر آن یادآور ماژول دوربین آیفون 13 است. صفحه نمایش تبلت T10 به پنل IPS مجهز است و قادر به نمایش تصاویر با رزولوشن 1920x1200 پیکسل است.

تبلت DOOGEE T10 از تراشه Unisoc T606 قدرت می گیرد که یک تراشه پایه ای و معمولی به شمار می آید. از این جهت می توان این تبلت را برای کاربردهای خانگی، اداری و آموزشی و مصارف روزمره مناسب دانست. اما یکی از مشخصات کلیدی و مهم این تبلت، باتری حجیم و 8300 میلی آمپر ساعتی آن است که کاربر را برای مدتی طولانی از شارژ کردن دستگاه بی نیاز می کند.

مشخصات فنی تبلت DOOGEE T10

امکانات ارتباطی تبلت T10 نیز شامل بلوتوث نسخه 5.1 و وای فای 5 می شود. این تبلت به 128 گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی نیز مجهز است و از 8 گیگابایت حافظه رم LPDDR4 بهره می برد. ضمن اینکه بر روی بدنه آن یک درگاه کارت حافظه میکرو اس دی نیز تعبیه شده که از طریق آن می توان ظرفیت حافظه داخلی دستگاه را تا حداکثر 1 ترابایت ارتقا داد.

از آنجا که DOOGEE تاکنون رابط کاربری اختصاصی برای خود طراحی نکرده، تبلت T10 احتمالاً با رابط کاربری پیش فرض اندروید 12 راهی بازار می شود. شرکت دوج این رویه را برای گوشی های هوشمند خود نیز به کار می برد. تبلت T10 از فناوری RAM BOOST نیز بهره مند خواهد بود که همان فناوری شناخته شده رم مجازی است.

تبلت T10 از برند DOOGEE با صفحه نمایش 10.1 اینچ و باتری 8300mAh معرفی شد

زمان عرضه و قیمت تبلت DOOGEE T10

تبلت T10 از برند DOOGEE از طریق وب سایت AliExpress برای خرید عمومی در دسترس قرار گرفته است. قیمت ابتدایی این تبلت همراه با تخفیف حدود 100 دلار است، اما این میزان قیمت پس از اتمام دوره تخفیف بیشتر خواهد شد. لازم به ذکر است که رنگ بندی این تبلت شامل رنگ های خاکستری، نقره ای و آبی می شود. توجه داشته باشید که تبلت T10 یک دستگاه ضد ضربه یا Rugged نیست، اما کیفیت ساخت بالایی دارد و می توان از طول عمر عالی آن اطمینان داشت. باید منتظر بمانیم و ببینیم که میزان استقبال از اولین تبلت تاریخ برند DOOGEE به چه میزان خواهد بود!

منبع: gizmochina