می توان پیش بینی کرد که سال 2022 سال رونق مجدد بازار نمایشگرهای تبلیغاتی باشد! اما چه موضوعاتی در این سال از اهمیت بیشتری برخوردارند؟ در این مقاله به بررسی چند عنوان از این موضوعات می پردازیم.

دیجیتال ساینیج در فضاهای باز

مبحث تبلیغات محیطی دیجیتال که از آن تحت عنوان DOOH (Digital-out-of-home) نیز یاد می شود، در طول دوران همه گیری کرونا به دلیل توقف کسب و کارها با آسیب هایی مواجه شد. اما در سال 2022 پیش بینی می شود با واکسیناسیون گروهی، تبلیغات محیطی مجدداً به موضوعی پراهمیت تبدیل شود. پس دیجیتال ساینیج های قابل نصب در فضای باز مجدداً به دستگاه هایی پرفروش تبدیل خواهند شد. به هر حال اهمیت این دستگاه ها در جلب توجه مشتریان بر هیچ کس پوشیده نیست و Digital Signage می تواند به فروش بیشتر کسب و کارهای مختلف کمک زیادی کند. به عنوان مثال رستوران داران می توانند با نصب ساینیج هوشمند در مقابل درب رستوران و نمایش منوی خود با تصاویری هیجان انگیز، عابران را به ورود به رستوران ترغیب کنند! همچنین کسب و کارهای مختلف می توانند از طریق نمایش QR Code بر روی دستگاه دیجیتال ساینیج در محیط های عمومی، به افراد این امکان را بدهند تا به اطلاعات مفید در رابطه با برند آنها بر روی گوشی های موبال خود دست پیدا کنند! به این ترتیب دامنه تبلیغات کسب و کارها گسترده تر خواهد شد.

سال 2022 برای نمایشگرهای تبلیغاتی چگونه خواهد بود؟

صفحه نمایش های بزرگتر و بزرگتر!

پیش بینی می شود در سال 2022 استفاده از مانیتور صنعتی 52 اینچ به بالا نسبت به گذشته بیشتر شود. این موضوع می تواند بنا به دلایل زیر رخ دهد:

- کسب و کارها ترجیح می دهند تا از نمایشگرهای بزرگتر برای تبلیغات داخلی و خارجی استفاده کنند. صفحه نمایش بزرگتر در جلب توجه مشتری موفق تر عمل می کند!

- گسترش تبلیغات محیطی در فضاهای باز نیازمند مانیتور صنعتی بزرگ است.

- حوزه های مربوط به تولید ویدئو وال و تکنولوژی OLED روز به روز در حال پیشرفت هستند.

سال 2022 برای نمایشگرهای تبلیغاتی چگونه خواهد بود؟

گسترش «نرم افزار به عنوان یک سرویس» یا SaaS

SaaS یا Software-as-a-Service یک سرویس مبتنی بر فضای ابری است که در حال حاضر روز به روز به تعداد کاربران آن افزوده می شود. به خصوص اپراتورهای شبکه، شرکت ها و صاحبان کسب و کارهای کوچک جزء کاربران اصلی این سرویس هستند که امکانات قابل توجهی را به دستگاه ساینیج هوشمند اضافه می کند. این سرویس به کاربران اجازه می دهد تا محتوای مورد نظر خود را بر روی آن ذخیره کرده و در هر لحظه از طول روز و با هر دستگاهی بتوانند به آن دسترسی داشته باشند. علاوه بر این، SaaS و m-SaaS امکان مدیریت تابلو دیجیتال تبلیغاتی از راه دور را ایجاد می کنند. در کل باید گفت که این مباحث در سال 2022 در رابطه با نمایشگر صنعتی دیجیتال ساینیج بیش از پیش مطرح خواهند شد.

ظهور تکنولوژی microLED

با تمرکز روزافزون بر روی مباحثی مانند تکنولوژی های پایدار و سبز، تقاضای زیادی برای نمایشگرهای microLED وجود خواهد داشت که بهترین تکنولوژی های نمایشگرهای حال حاضر را با یکدیگر ترکیب کرده و دستاوردهایی بی نظیر را به ارمغان می آورند. تکنولوژی microLED با استفاده از میلیون ها ال ای دی کوچک با قابلیت آدرس دهی، میزان روشنایی، مصرف انرژی و زمان پاسخ دهی دستگاه به بهترین شکل مدیریت می کند.

تکنولوژی میکرو ال ای دی که بیشتر به هدف استفاده در دستگاه های کوچک و کم مصرف (مانند ساعت های هوشمند و گوشی موبایل) عرضه شده، می تواند در ساخت نسل بعدی انواع مانیتور صنعتی و ساینیج هوشمند نیز مورد استفاده قرار گیرد و تحولی در این صنعت ایجاد کند. به خصوص این تکنولوژی امکاناتی هیجان انگیز برای ساخت نمایشگرهای تبلیغاتی خمیده، ترنس پرنت و فوق العاده کم مصرف در اختیار شرکت های سازنده این دستگاه قرار می دهد.

این ها مواردی هستند که کارشناسان بر روی گسترش آنها در سال 2022 در بازار تولید نمایشگرهای تبلیغاتی اتفاق نظر دارند. حال باید منتظر ماند و دید که کدام یک از این موارد به سرانجام می رسد و نمایشگرهای تبلیغاتی در سال پیش رو با چه تحول هایی مواجه خواهند شد. شما می توانید برای خرید جدیدترین مدل های نمایشگر صنعتی و اطلاع از قیمت به روز این دستگاه ها به سایت شرکت ایده برتر پارسیان مراجعه کنید یا با شماره 73027-021 تماس بگیرید.

منبع: scala