همه گیری ویروس کرونا در سال 2021 تأثیرات منفی زیادی را بر روی اقتصاد جهانی بر جای گذاشت و اکثر صنایع در این سال با رکود مواجه بوده اند. در این میان تکنولوژی می تواند به رهایی از این شرایط کمک زیادی کند و امکانات زیادی را در اختیار سازمان ها و کسب و کارهای مختلف قرار دهد. یکی از حوزه هایی که در این میان از اهمیت زیادی برخوردار است، مبحث تبلیغات محیطی و صنعت تولید مانیتور صنعتی و دیجیتال ساینیج است. در روزهای پایانی سال 2021 موضوعات زیادی در این رابطه مطرح شده و کارشناسان آینده بازار نمایشگرهای تبلیغاتی را مورد بررسی قرار داده اند.

بازار مانیتور صنعتی و دیجیتال ساینیج در آستانه تحول هایی بزرگ قرار دارد!

با وجود اینکه اقتصاد جهانی وضعیت مناسبی ندارد، اما هنوز هم بازار مانیتور صنعتی دیجیتال ساینیج رونق قابل توجهی داشته و آینده درخشانی را نیز می توان برای آن متصور بود. به هر حال هیچ گاه تبلیغات محیطی اهمیت خود را از دست نمی دهد و از آنجا که دستگاه مانیتور صنعتی ابزار اصلی در این حوزه است، فروش آن با افت مواجه نشده است. مطابق با آمار منتشر شده در سال 2021 فروش انواع مانیتور صنعتی در بازارهای جهانی چیزی بالغ بر 16.3 میلیارد دلار بوده و پیش بینی می شود تا این میزان فروش در سال 2026 با رشد 11.2 درصدی مواجه شده و به 27.8 میلیارد دلار برسد! در این بین، کشورهای آسیای شرقی به عنوان بزرگترین مصرف کننده مانیتور صنعتی تبلیغاتی شناخته خواهند شد و رشد فروش این دستگاه در این کشورها بیشتر خواهد بود. شرکت تحقیقاتی Research and Markets در گزارش خود دلایل رشد بازار نمایشگر تبلیغاتی در کشورهای آسیای شرقی را در موارد زیر خلاصه کرده است:

* تحول دیجیتال و ظهور شهرهای هوشمند

* گسترش روزافزون اینترنت اشیاء (IoT) و هوش مصنوعی (AI) و نیاز به نمایش دستاوردهای این حوزه ها

* رشد اقتصادی بالا

* افزایش درآمد خالص افراد و تغییر سبک زندگی مردم

* پیشرفت های تکنولوژی حرفه ای

به هر حال چیزی که مشخص است، بازار نمایشگر صنعتی در سال های پیش رو با رشد محسوسی مواجه خواهد بود. در ادامه موضوع جذاب هوش مصنوعی در رابطه با آینده این دستگاه های دیجیتال را عنوان می کنیم که پیش بینی می شود در سال 2022 جزء مهم ترین حوزه ها در رابطه با نمایشگرهای تبلیغاتی باشد. پس با ما همراه باشید.

بازار مانیتور صنعتی و دیجیتال ساینیج در آستانه تحول هایی بزرگ قرار دارد!

ساینیج هوشمند قادر به تشخیص صدا و حرکت بدن کاربر خواهد بود

اصلی ترین هدف کسب و کارها برای استفاده از دستگاه ساینیج هوشمند این است که توجه مشتریان را بیش از پیش به محصولات خود جلب کرده و آنها را به خرید ترغیب کنند. در این بین مجهز شدن Digital Signage به قابلیت تشخیص صدا و حرکات بدن کاربر یک قدم رو به جلو و تحولی بزرگ در این زمینه خواهد بود و این دستگاه را به هوش مصنوعی مجهز خواهد کرد.

دیجیتال ساینیج های مدرن به هوش مصنوعی (AI) و سنسورهای دیجیتال دیگر مجهز خواهند بود تا محتوا را به صورت هوشمند و متناسب با پرسونای مخاطبان به نمایش بگذارند. این ویژگی به معنای نمایش انعطاف پذیر محتوا براساس حالات مشتریان در هنگام قرار گرفتن در مقابل نمایشگر تبلیغاتی است. به این ترتیب تصاویر می توانند بیشترین تأثیر را برای مشتری گذاشته و او را برای خرید در همان لحظه متقاعد کنند.

ساینیج هوشمند قادر به تشخیص صدا و حرکت بدن کاربر خواهد بود

مبحث AR یا واقعیت افزوده نیز می تواند در این زمینه تحولی ایجاد کرده و تجربه خرید مشتری را تحت تأثیر خود قرار دهد. AR به عنوان یک ابزار خلاقانه به برندها این امکان را می دهد تا با مشتریان خود به صورت سه بعدی بر روی انواع گوشی موبایل یا دیگر تجهیزات دیجیتال همراه آنها تعامل برقرار کنند! مسلماً تصاویر سه بعدی جذابیت بسیاری برای مشتریان دارد و به آنها اجازه می دهد تا با برندها ارتباط محکم تری برقرار کنند.

حال باید منتظر ماند و دید که هوش مصنوعی در نمایشگر صنعتی دیجیتال ساینیج تا کجا به پیش خواهد رفت و چه امکاناتی به این دستگاه های دیجیتال در سال 2022 اضافه می شود. اگر شما هم قصد دارید تا با خرید دیجیتال ساینیج به کسب و کار خود رونق بیشتری داده و با استفاده از تکنولوژی های روز فروشتان را بیشتر کنید، با شماره 73027-021 تماس گرفته و از نحوه خرید انواع مانیتور صنعتی با قیمت مناسب مطلع شوید. همچنین می توانید نسبت به خرید اینترنتی مانیتور صنعتی از وب سایت شرکت ایده برتر اقدام نمایید.

منبع: scala