دل از مانیتور UltraSharp U3224KB 6K رونمایی کرده است. این مانیتور برای اولین بار در نمایشگاه CES 2023 معرفی شد و اکنون به طور رسمی در دسترس قرار گرفته است. از جمله جذابیت های مانیتور جدید دل می توان به مجهز بودن آن به یک وب کم 4K اشاره کرد که لذت برقراری ویدئو کال را برای شما دو چندان می کند. همچنین این مانیتور به KVM اتوماتیک و چندین پورت مجهز است و انعطاف پذیری بالایی برای استفاده در سناریوهای مختلف دارد.

بررسی مانیتور اولترا شاپ دل U3224KB 6K

مانیتور دل اولترا شارپ U3224KB با سایز 32 اینچ عرضه شده و از رزولوشن بی نظیر 6K (معادل با 6144x3456 پیکسل) پشتیبانی می کند. این مانیتور به صورت پیش فرض به وب کم 4K HDR و پورت پیشرفته تاندربولت 5 مجهز است. دوربین به کار رفته در این مانیتور از سنسور HDR CMOS بهره می برد و در آن از معماری مبتنی بر چند لنز (multi-lens) استفاده شده است. علاوه بر این، مانیتور 32 اینچ جدید UltraSharp به دو میکروفون 14 وات با قابلیت حذف نویز مجهز است که به خصوص در هنگام ویدئو کال کارایی بالایی پیدا می کند.
دوربین به کار رفته در مانیتور دل اولترا شارپ U3224KB از فناوری فریم بندی مبتنی بر هوش مصنوعی بهره می برد و از ویژگی هایی مانند کاهش نویز و Digital Overlap HDR برخوردار است. این دوربین توانایی ثبت ویدئو با رزولوشن های 4K/30fps و 1080p/60fps را دارد.

مانیتور 32 اینچ جدید دل دارای نسبت کنتراست 2000:1 است و محدوده رنگ های 100% sRGB و 99% DCI-P3 را پوشش می دهد. این مانیتور بدون اینکه در کیفیت نمایش رنگ آن تغییری ایجاد شود، نور آبیِ مضر برای چشم انسان را کاهش می دهد و موفق به دریافت تأییدیه VESA DisplayHDR 600 نیز شده است.

بررسی مانیتور اولترا شاپ دل U3224KB 6K

مجهز بودن به سوییچ KVM باعث شده تا مانیتور UltraSharp U3224KB برای مالتی تسکینگ کارایی بالایی داشته باشد و از حالت های مختلف پشتیبانی می کند. لازم به ذکر است که پورت های ارتباطی این مانیتور شامل HDMI 2.1، ورودی DP 2.1، تاندربولت 4 (داون استریم) و مجموعه ای از پورت های USB می شود.

شرکت دل مانیتور اولترا شارپ U3224KB را همراه با یک سال ضمانت راهی بازار کرده است. این ضمانت نامه به کاربر این اجازه را می دهد تا در صورت آسیب دیدن یکی از قطعات داخلی، پنل مانیتور را به صورت رایگان جایگزین کند. کارشناسان معتقدند که امکان تعویض بی چون و چرای پنل برای کاربر، حاکی از اعتماد بالای دل به محصول جدید خود است.

بررسی مانیتور اولترا شاپ دل U3224KB 6K

در حال حاضر مانیتور دل UltraSharp U3224KB 6K با قیمت 3200 دلار در بازارهای کشورهای آمریکای شمالی توزیع شده است. شاید در نگاه اول قیمت این مانیتور بسیار زیاد به نظر برسد، اما فراموش نکنید که این مدل از رزولوشن بی نظیر 6K پشتیبانی می کند و به یک وب کم 4K نیز مجهز است. به عبارت دیگر با خرید آن علاوه بر یک مانیتور رده بالا، صاحب یک وب کم حرفه ای و پیشرفته نیز خواهید شد. این موضوع می تواند افراد را به خرید مانیتور دل اولترا شارپ با سایز 32 اینچ ترغیب کند. لازم به ذکر است که هنوز در مورد عرضه جهانی این مانیتور، اطلاعاتی از جانب شرکت دل ارائه نشده است.

منبع: gizmochina