لپ تاپ Latitude 9440 به تازگی از جانب برند دل به بازار معرفی شده است. این لپ تاپ با سایز 14 اینچ به بازار آمده است و به عنوان کوچکترین مدل 2 در 1 فعلی دنیا شناخته می شود. شرکت دل اعلام کرده است که لپ تاپ Latitude 9440 برای کارهای گروهی فوق العاده مناسب است و برای همین منظور به صفحه نمایش لمسی دقیق، دکمه های کنترلی اپلیکیشن Zoom، وب کم با کیفیت و ترک پد حساس مجهز شده است. بیایید نگاه دقیق تری به مشخصات این لپ تاپ جدید بیندازیم.

لپ تاپ دل Latitude 9440

لپ تاپ دل Latitude 9440 تمام ویژگی های مورد انتظار طرفداران لپ تاپ های 2 در 1 سری XPS در سال 2023 را دارد! این لپ تاپ از کیفیت ساخت فوق العاده بالایی بهره مند است و موفق به دریافت تأییدیه MIL-STD-810H در زمینه مقاومت کامل در برابر ضربه، فشار و سقوط از ارتفاع شده است. لازم به ذکر است که در ساخت بدنه این لپ تاپ از 75 درصد آلومینیوم بازیافتی استفاده شده است. در مجموع لپ تاپ دل Latitude 9440 استحکام فوق العاده بالایی دارد و با خیال راحت می توان بر روی استفادۀ چندین ساله از آن حساب باز کرد!

شرکت دل اعلام کرده است که لپ تاپ Latitude 9440 «کوچکترین لپ تاپ 14 اینچی دنیا» است و لبه های آن با الماس تراش خورده است. همچنین در ساخت روکش این مدل از گرافیت استفاده شده است. کیبورد لپتاپ جدید دل از نوع “Zero Lattice” یا بدون منفذ است و گرد و غبار و آلودگی های محیطی بین کلیدهای آن جمع نمی شود. لپ تاپ دل Latitude 9440 دارای لولاهای با کیفیتی است که از قابلیت چرخش به میزان 360 درجه برخوردارند. در این حالت می توان از این لپ تاپ در قالب یک تبلت بهره برد و با قلم لمسی با آن کار کرد.

لپ تاپ دل Latitude 9440

نکته قابل توجه در رابطه با لپ تاپ دل Latitude 9440، مجهز بودن آن به دکمه های شورت کات اپلیکیشن Zoom (شامل دکمه فعال/ غیر فعال کردن دوربین و میکروفون) است. این لپ تاپ به یک وب کم Full HD IR و چهار اسپیکر (با قابلیت های تنظیم هوشمند و حذف نویز مبتنی بر هوش مصنوعی) نیز هست. این ویژگی ها باعث شده تا لپ تاپ جدید دل به یکی از بهترین انتخاب ها برای برگزاری ویدئو کنفرانس، جلسات آنلاین و کلاس های مجازی تبدیل شود.

لپ تاپ دل Latitude 9440

لپ تاپ Dell Latitude 9440 در دو کانفیگ، با پردازنده های Core i5-1345U یا Core i7-1365U به بازارهای کشور آمریکا وارد شده است. قیمت مدل پایه این لپ تاپ (با کانفیگ شامل پردازنده Core i5-1335U، 16 گیگابایت حافظه رم و 256 گیگابایت حافظه SSD) در حال حاضر 2369 دلار است. کاربران می توانند این لپ تاپ را با سیستم عامل ویندوز 10 پرو یا ویندوز 11 پرو تهیه کنند. قیمت نسخه های مجهز به ویندوز تا 79 دلار بیشتر خواهد بود. مشخصات کانفیگ های متنوع لپ تاپ Latitude 9440 هم اکنون بر روی وب سایت رسمی Dell قرار گرفته اند؛ با این حال هنوز وب سایت آمازون این لپ تاپ را به محصولات خود اضافه نکرده است.

منبع: notebookcheck