این ممکن است ساده ترین راه برای دستیابی به GPU جدید باشد

این لپ تاپ مخصوص گیمینگ دل با کارت گرافیک RTX 3050 فقط 750 دلار قیمت دارد!

تاکنون خرید هیچ کدام از پردازنده های گرافیکی جدید انویدیا با قیمتی کمتر شنیده نشده است، اما امروز می توانید لپ تاپ گیمینگ Dell G15 را تنها با 750 دلار، که تقریباً 300 دلار تخفیف خورده است تهیه کنید. اگرچه این لپ تاپ همانند لپ تاپ های  Alienware دل، نمی تواند جذابیت فرازمینی داشته باشد، اما در آن ویژگی وجود دارد که می توان روی آن حساب کرد! این لپ تاپ 15 اینچی این قابلیت را دارد که با کارت گرافیک RTX 3050 و پردازنده Intel Core-i5 نسل 11 اینتل بسته بندی شود که در مجموع یک صفحه نمایش FHD با رزولوشن 120 هرتز را به شما ارائه دهد. این امر باعث می شود که لپ تاپ Dell G15 بتواند بسیار بیشتر از وزن خود کارایی داشته باشد و هرکسی که در بازار لپ تاپ مخصوص بازی حضور دارد، توجه ویژه ای به آن داشته باشد.  

در رابطه با پورت های لپ تاپ دل مدل G15 باید بگوییم که این لپ تاپ از سه نوع پورت USB-A، Type-C و HDMI بهره می برد. سه پورت USB-A اتصال کافی را برای لوازم جانبی یا ذخیره سازی خارجی فراهم می کند و پورت Type-C به لپ تاپ G15 اجازه می دهد تا به یک داک یا یک صفحه نمایش خارجی متصل شود. همچنین می توانید از پورت HDMI داخلی این دستگاه برای اتصال به مانیتور یا تلویزیون خود استفاده کنید.

این لپ تاپ مخصوص گیمینگ دل با کارت گرافیک RTX 3050 فقط 750 دلار قیمت دارد!

قابل ذکر است که این لپ تاپ نیز مانند اکثر تولیدکنندگان، همراه با پاداش اضافی یکسال ضمانت سخت افزاری محدود و همچنین 12 ماه اشتراک McAfee LiveSafe ارائه می شود. با این حال، این لپ تاپ دارای چند نکته مهم است که در ادامه به آن ها اشاره می کنیم. لپ تاپ دل مدل G15  همراه با یک حافظه ذخیره سازی SSD استاندارد با ظرفیت 256 گیگابایت بسته بندی می شود که می توان گفت دوام چندانی نخواهد داشت مگر اینکه از یک حافظه خارجی اضافی در کنار آن استفاده کرده و آن را تکمیل کنید. مورد دوم این است که رم این لپ تاپ ظرفیتی معادل 8 گیگابایت دارد و برای یک لپ تاپ گیمینگ مقدار پایینی به حساب می آید. از نظر ظاهری نیز، لپ تاپ G15 از کنار کمی ضخیم به نظر می رسد و وزن آن تنها 6 پوند است، که در مقایسه با لپ تاپ های قابل حمل، کمی سنگین تر است. با این وجود، با نادیده گرفتن ان قضیه، مطمئناً به اندازه کافی سبک است و در صورت نیاز می توانید آن را جا به جا کرده و در اطراف خود قرار دهید.

در پایان باید به این نکته اشاره کنیم که با توجه به کمبود فعلی پردازنده های گرافیکی که قرار است تا سال 2022 گسترش یابد، به نظر می رسد خرید سیستمی با کارت گرافیک جدید بهترین راه برای دستیابی به دستگاهی است که در حال حاضر دست دوم نیست و ارزش خرید را دارد.

منبع: theverge