مانیتور گیمینگ Dell Alienware مدل AW2524H می تواند یکی از بهترین و مناسب ترین گزینه ها برای کسانی باشد که قصد انجام بازی های ویدئویی و یا تماشای فیلم های باکیفیت را دارند! این مدل مانیتور گیمینگ ساخت شرکت نام آشنای Alienware (از شرکت های زیر مجموعه Dell) بوده و با توجه به قابلیت ها و ویژگی های رده بالایی که در اختیار دارد مورد استقبال زیادی قرار گرفته و تبدیل به یکی از محصولات حرفه ای این شرکت نیز شده است. این مدل مانیتور با توجه به فناوری های جدید و دیگر ویژگی های مهمی که در اختیار دارد می تواند لحظات هیجان انگیزی را برای گیمرهای حرفه ای فراهم کند. از ویژگی ها و قابلیت های موجود در این مدل مانیتور می توان به نرخ به روز رسانی فوق العاده 500 هرتزی، نرخ پاسخ گویی 0.5 میلی ثانیه ای، پنل IPS، پورت های متعدد، روشنایی بسیار مناسب به همراه قابلیت پشیبانی از 1.07 میلیارد رنگ و زاویه دید 178 درجه ای اشاره کرد. در ادامه مطلب به بررسی بیشتر و تخصصی تر مانیتور گیمینگ Dell Alienware مدل AW2524H خواهیم پرداخت، پس لطفا تا انتهای مطلب با ما همراه باشید!

طراحی ظاهری مانیتور گیمینگ!

طراحی ظاهری مانیتور گیمینگ!

شرکت Dell Alienware در ساخت مانیتور گیمینگ AW2524H از ابعادی برابر با 556.2x243.8x391.1 استفاده کرده تا فضای زیادی از میز کار اشغال نشود. مهندسان و طراحان با هدف جلوگیری از حواس پرتی، افزایش تمرکز کاربر و ایجاد ظاهری چشمگیر در ساخت این مدل مانیتور دل از حاشیه های ناچیز استفاده کرده اند. شکل ظاهری جذاب نیز از دیگر ویژگی های این مدل مانیتور محسوب می شود. از ویژگی های ظاهر جذاب AW2524H نیز می توان به لوگوی درخشان در قسمت پشتی مانیتور و پایه با طراحی شش ضلعی می شود. در ضمن پایه تعبیه شده با توجه به قابلیت تنظیم این امکان را به کاربر می دهد تا به ایده آل ترین زاویه جهت مشاهده تصویر برسد! در ساخت بدنه و پایه های این مدل مانیتور از مواد اولیه مرغوب استفاده شده است. رنگ مات و کیفیت بالای بدنه استفاده شده در این مانیتور می تواند احساس دستیابی به یک مانیتور مدرن را به شما القا کند! در ضمن این شرکت به منظور دسترسی به تنظیمات تصویر از چندین دکمه استفاده کرده است. با استفاده از این دکمه ها می توانید به تنظیماتی همچون خاموش/روشن کردن، کنترل میزان صدا و منوی تنظیمات تصویر دسترسی داشته باشید. جهت برقراری ارتباط با دستگاه های دیگر نیز از پورت های متعدد که در قسمت پشتی مانیتور تعبیه شده اند استفاده شده است. با توجه به وزن مناسب 9.87 کیلوگرمی نیز می توانید از حمل و نقل آسان نیز بهره مند شوید.

مجهز به پل های ارتباطی متعدد و فناوری های کاربردی!

مجهز به پل های ارتباطی متعدد و فناوری های کاربردی!

شرکت Dell Alienware جهت برقراری ارتباطی پایدار و آسان با سایر دستگاه های دیجیتال، مانیتور گیمینگ AW2524H خود را مجهز به پورت های متنوع و کاربردی کرده است. پورت های تعبیه شده در این مدل مانیتور شامل 1 عدد پورت DisplayPort 1.4 (HDCP 2.3)، 2 عدد پورت HDMI (HDCP 2.3)، پورت USB 3.2 Gen 1 (Upstream)، 2 عدد پورت USB 3.2 Gen 1 (Downstream)، 2 عدد پورت USB 3.2 Gen 1 (Downstream With Battery Charging 1.2)، Headphones و Audio Line-out می شود. مجهز بودن به پورت HDMI به شما این امکان را می دهد تا این مانیتور را به لپ تاپ، کنسول بازی و دیگر دستگاه های سازگار با این پورت اتصال دهید. با استفاده از پورت DisplayPort نیز می توانید به دستگاه های دیجیتالی پشتیبانی کننده از این پورت متصل شوید. با استفاده از جک هدفون هم نیز می توانید با متصل کردن هدفون های مختلف بدون نیاز به اسپیکر جداگانه صدای موجود در سیستم را بشنوید!

شرکت Dell Alienware به منظور بالا بردن کیفیت تصاویر از فناوری مدرن استفاده کرده تا کاربر بدون نگرانی از بابت پایین آمدن کیفیت تصاویر دریافتی و آسیب دیدن چشم قادر باشد مدت طولانی از این مانیتور استفاده کند. فناوری های استفاده شده در مانیتور گیمینگ AW2524H شامل Flicker Free، Ambient Light Sensor، Low Blue Light، 3-sided bezeless، Dell ComfortView Plus، Nvidia Reflex Latency Analyzer و Nvidia G-SYNC می شود.

Low Blue Light: فناوری Low Blue Light نیز با حذف کردن نورهای آبی و جلوگیری از سوسو زدن تصاویر این امکان را به شما می دهد تا بتوانید ساعت های زیادی را بدون خستگی و آسیب به چشم، مشغول بازی کردن باشید!

Flicker Free: از دیگر فناوری های هوشمند به کار رفته در این مدل از مانیتور است که به منظور جلوگیری از خستگی چشم اضافه شده است. این فناوری با از بین بردن لرزش در قسمت های روشن مانیتور می تواند از خستگی چشمان کاربر جلوگیری کند.

G-SYNC: فناوری G-SYNC نیز به منظور رفع هر گونه لگ و پارگی تصویر اضافه شده است. این فناوری با کمک کارت گرافیک های قدرتمند می تواند بازی های مورد علاقه شما را بدون هیچ مشکلی اجرا کند!

قابلیت نمایش تصاویر باکیفیت و نرخ به روز رسانی فوق العاده!

قابلیت نمایش تصاویر باکیفیت و نرخ به روز رسانی فوق العاده!

از ویژگی ها و قابلیت های مهمی که عکاسان، گیمرها و یا ادیتورهای حرفه ای در هنگام انتخاب مانیتور به دنبال آن هستند می توان به وضوح و دقت بالای محتوای به نمایش درآمده اشاره کرد. مانیتور گیمینگ Dell Alienware مدل AW2524H یکی از نمونه مانیتورهایی است که می تواند محتوا را با بالاترین دقت و وضوح به نمایش دربیاورد. قابلیت ها و ویژگی های متعدد این مدل مانیتور به این چند مورد ختم نشده و با توجه به بهره مندی از رزولوشن مناسب می تواند تصاویری با بیشترین جزئیات همراه با عمقی فوق العاده را به معرض نمایش دربیاورد. میزان وضوح مانیتور گیمینگ AW2524H برابر با (1920x1080) پیکسل بوده و می تواند تصاویری با کیفیت Full HD را برای نمایش فراهم سازد. نسبت تصویر به کار رفته در این مانیتور برابر با 16:9 بوده تا قادر باشد محتوای تصویری بیشتری را برای نمایش دادن داشته تا کوچک ترین جزئیات از بازی یا تماشای فیلم را از دست ندهید. به لطف مدت زمان پاسخ گویی فوق العاده 0.5 میلی ثانیه ای که مانیتور گیمینگ Dell Alienware مدل AW2524H در اختیار دارد قادر خواهید بود سریع ترین جابجایی های به نمایش درآمده بر روی صفحه نمایش را با وضوح بالا و بدون تار شدن مشاهده کنید. از ویژگی های مهم این مدل مانیتور می توان به برخورداری از زاویه دید 178 درجه ای (عمودی و افقی) و پنل Fast IPS اشاره کرد. پنل به کار رفته در این مدل مانیتور می تواند تصاویر با وضوح بالا همراه با رنگ های صحیح و واقعی را در هر زاویه به نمایش دربیاورد. زاویه 178 درجه ای (عمودی و افقی) نیز به شما این امکان را خواهد داد تا بتوانید در هر زاویه از اتاق قادر باشید تصاویری با جزئیات کامل همراه با کیفیت FHD را تماشا کنید.

این مدل از مانیتور شرکت Dell Alienware دارای روشنایی 400 cd/m2 بوده که این امکان را به شما می دهد تا در محیط هایی با نور استاندارد نیز بتوانید بدون کاهش کیفیت از مشاهده تصاویری با وضوح بالا لذت ببرید. همچنین این مانیتور دارای نور پس زمینه WLED edgelight نیز هست که نقش زیادی در بهبود کیفیت تصویر و کاهش برق مصرفی دستگاه دارد. نرخ به روز رسانی بی نظیر 5000 هرتز از ویژگی های برجسته و مهمی محسوب می شود که در ساخت مانیتور گیمینگ Dell Alienware مدل AW2524H مورد استفاده قرار گرفته است. با توجه به بهره مندی از نرخ تازه سازی 500 هرتزی به شما این امکان را می دهد تا هنگام انجام بازی های ویدئویی بتوانید تصاویری با بالاترین گرافیک را تجربه کنید. ویژگی موجود در این مدل مانیتور قادر است تصاویر دریافتی را به صورت کاملا روان پخش کرده تا کاربر بتواند تمامی جذابیت های موجود در گیم پلی بازی را مشاهده کند. در ضمن با توجه به برخورداری از این ویژگی کاربر قادر خواهد بود نسبت به رقیبان خود در انواع بازی های رقابتی آنلاین مانند بازی های ورزشی، شوتر اول شخص، مسابقه ای و ... برتری محسوسی داشته باشد! کنتراست استاندارد 1000:1 این مانیتور نیز نواحی مشکی را با عمق زیاد و نواحی روشن را با شفافیت بالایی نمایش می دهد. در آخر باید به این نکته اشاره کنیم که مانیتور گیمینگ Dell Alienware مدل AW2524H از دیگر ویژگی هایی همچون قابلیت پشتیبانی از 1.07 میلیارد رنگ نیز برخوردار است.

منبع: tomsguide