کیس کامپیوتر MATREXX 50 MESH 4FS دیپ کول را برای آن دسته از کاربرانی که به دنبال تهیه کیس کامپیوتر جذاب هستند که توسط یک برند معتبر ساخته شده است پیشنهاد می کنیم. این مدل کیس توسط برند معتبر و نام آشنای DeepCool طراحی شده تا از تهیه آن اطمینان کامل را داشته باشید! این کیس دارای فرم ظاهری Mid Tower بوده که از قامت بلندی نیز برخوردار است. شرکت دیپ کول در ساخت این مدل کیس از فن های متعدد (4 عدد) استفاده کرده تا کاربر نگران آسیب دیدن قطعات داخلی کیس نباشد! از مهم ترین ویژگی های این کیس نیز می توان به بدنه ای اشاره کره که از ترکیب فولاد ضد زنگ، شیشه حرارت دیده و پلاستیک ABS ساخته شده است. دیپ کول جهت زیبا سازی هر چه بیشتر کیس کامپیوتر MATREXX 50 MESH 4FS از نورپردازی استفاده کرده تا سیستم گیمینگ کاربر از جذابیت بیشتری بهره مند باشد. در ضمن با توجه به پنل شیشه ای این امکان به کاربر داده می شود تا قطعات استفاده شده را در معرض دید قرار دهد! طراحان این مدل کیس در پنل جلویی از یک صفحه توری استفاده کرده اند که علاوه بر بالا بردن میزان جذابیت قادر به وجود آوردن تهویه هوای مناسب و افزایش جریان هوا خواهد بود! در ادامه مطلب به بررسی بیشتر و تخصصی تر این مدل از کیس شرکت DeepCool خواهیم پرداخت، پس لطفا تا انتهای مطلب با ما همراه باشید!

بررسی کیس کامپیوتر دیپ کول مدل MATREXX 50 MESH 4FS

طراحی و ساخت کیس کامپیوتر DeepCool MATREXX 50 MESH 4FS!

طراحان شرکت دیپ کول در ساخت کیس کامپیوتر MATREXX 50 MESH 4FS هدف اصلی خود را بر روی زیبایی هر چه بیشتر و قابلیت خنک سازی پرقدرت قطعات داخلی گذاشته اند. به همین دلیل این مدل از کیس شرکت DeepCool علاوه بر زیبایی از قابلیت تهویه مناسب و دیگر راه های خنک سازی بهره مند است. پنل جلویی با طراحی توری که در اختیار دارد از ویژگی های است که مربوط به ایجاد تهویه و خنک سازی می شود. از دیگر ویژگی های پنل توری تعبیه شده نیز می توان به قابلیت جلوگیری از انباشتگی و حتی ورود از گرد و غبار اشاره کرد. در ضمن با توجه به برخورداری از فیلتر گرد و غبار که به صورت مغناطیسی در قسمت بالایی کیس تعبیه شده نیز می توان گفت که هیچ گونه گرد و غباری اجازه ورود به داخل کیس را نخواهد داشت. پنل سمت راست کیس کامپیوتر دیپ کول MATREXX 50 MESH 4FS دارای صفحه شیشه ای حرارت دیده با ضخامتی برابر با 4 میلی متر بوده که به کاربر این امکان را می دهد تا جذابیت سیستم خود را در معرض نمایش قرار دهند! در ضمن این پنل به صورت صد در صدی توسط شیشه پوشانده شده است! قابلیت مدیریت کابل از دیگر ویژگی های طراحی شده این مدل کیس محسوب می شود. این ویژگی به کمک یک محفظه 210 میلی متری که به صورت عریض طراحی شده امکان پذیر بوده و با توجه به برخورداری از فضای 24 میلی متری می تواند مدیریت کابل را برای کاربر به امری آسان تبدیل کند!

طراحی و ساخت کیس کامپیوتر DeepCool MATREXX 50 MESH 4FS!

دارای گردش هوای کاربردی و اتصالات متعدد!

شرکت دیپ کول به منظور ایجاد گردش هوای مطلوب و بی نظیر از طراحی توری در قسمت های مختلف کیس کامپیوتر MATREXX 50 MESH 4FS استفاده کرده است. توری اضافه شده را می توانید در سقف و قسمت جلویی مشاهده کنید. با اضافه شدن تور در قسمت های مختلف کیس می توان گفت که دمای داخلی کیس از تعادل بیشتری برخوردار خواهد بود. از دیگر ویژگی های تور اضافه شده نیز می توان به قابلیت جلوگیری از نفوذ گرد و غبار اشاره کرد. سیستم خنک کنندگی قدرتمند نیز از دیگر ویژگی های مهم این مدل از کیس شرکت دیپ کول محسوب می شود. طراحان این شرکت به منظور ایجاد قدرتمندترین سیستم خنک سازی در کیس کامپیوتر MATREXX 50 MESH 4FS از 4 عدد فن پرقدرت استفاده کرده اند. فن های کیس تعبیه شده از اندازه ای برابر با 140 میلی متر برخوردار هستند. در ضمن نوع چیدمان فن ها نیز به صورت 3 عدد فن در قسمت جلویی و 1 عدد دیگر نیز در قسمت پشتی می باشد!

شرکت دیپ کول به منظور زیباسازی هرچه بیشتر کیس از نورپردازی استفاده کرده است. نورپردازی استفاده شده را می توانید بر روی فن های تعبیه شده مشاهده کنید. به منظور پیاده سازی نورپردازی نیز از لامپ های LED که دارای قابلیت به نمایش درآوردن 3 رنگ مختلف هستند استفاده شده است. فعال شدن فن ها و نورپردازی تعبیه شده نیز پس از روشن کردن سیستم و شروع فعالیت آغاز خواهد شد! لازم به ذکر است که شرکت دیپ کول جهت برقراری ارتباط به صورت آسان از پورت های متعدد در قسمت بالایی کیس استفاده کرده است. پورت های تعبیه شده در کیس کامپیوتر MATREXX 50 MESH 4FS شامل 2 عدد درگاه USB 2.0، 1 عدد درگاه USB 3.0 و 2 عدد جک 3.5 میلی متری به منظور ارتباط میکروفون و هدفون می شود!

بررسی کیس کامپیوتر دیپ کول مدل MATREXX 50 MESH 4FS

سیستم خنک کنندگی و قابلیت مدیریت کابل!

بهره مندی از فضای بیشتر را می توان از مهم ترین و مثبت ترین ویژگی های کیس کامپیوتر MATREXX 50 MESH 4FS محسوب کرد. هر چه فضای داخلی کیس بیشتر باشد کاربر برای اسمبل کردن سیستم قدرتمند خود با چالش کم تری روبرو خواهد شد. این مدل کیس به دلیل بهره مندی از فضای بیشتر به کاربر این امکان می دهد تا برای میزبانی از 5 عدد فن 140 میلی متری و یا میزبانی از 6 عدد فن 120 میلی متری با هیچ چالشی روبرو نشود. قابلیت نصب 2 عدد رادیاتور 360 و 240 میلی متری نیز از دیگر امکاناتی است که به لطف فضای مناسب کیس به وجود آمده است. در ضمن کاربر می تواند رادیاتور 360 میلی متری را در قسمت جلویی کیس و رادیاتور 240 میلی متری را نیز در سقف کیس نصب کند. شرکت دیپ کول به منظور مدیریت آسان کابل ها نیز از یک محفظه 210 میلی متری استفاده کرده است. این محفظه با توجه به برخورداری از فضای 24 میلی متری می تواند مدیریت کابل را برای کاربر به امری ساده تبدیل کند. در آخر باید به این نکته اشاره کنیم که کاربر قادر به نصب کارت گرافیک هایی با حداکثر طول 370 میلی متری و خنک کننده پردازنده با حداکثر ارتفاع 160 میلی متر خواهد بود!

منبع: hwp24