اهمیت بالای ماوس در سیستم های کامپیوتری را به هیچ عنوان نمی توان نادیده گرفت! به همین دلیل کاربران در تهیه و انتخاب ماوس وسواس زیادی را به خرج می دهند! گیمرهایی که به صورت حرفه ای مشغول انجام بازی های ویدئویی هستند نیز می بایست از ماوس رده بالا و حرفه ای استفاده کرده تا به ایده آل ترین عملکرد خود دست پیدا کنند. قطعا با استفاده از ماوس های رده پایین و معمولی نمی توان به بهترین عملکرد در انجام بازی های ویدئویی دست پیدا کرد. ماوس گیمینگ بی سیم MG510 از نمونه ماوس های حرفه ای بازار محسوب می شود که به دلیل برخورداری از مشخصات رده بالا می تواند بهترین و مناسب ترین گزینه جهت انجام بازی های ویدئویی و پیروزی در نبردهای حساس باشد! این مدل ماوس توسط شرکت DeepCool طراحی و به منظور استفاده گیمرهای حرفه ای روانه بازارهای جهانی شده است. این شرکت در ساخت MG510 از پیشرفته ترین سنسور شرکت Pixart استفاده کرده که موجب شده تا دقت ماوس به 19000 dpi برسد. در ضمن با توجه به ویژگی های رده بالای این نوع سنسور نیز می توان گفت که کاربر از سرعت ردیابی 400ips بهره مند خواهد شد! نورپردازی حرفه ای، سوئیچ های Omron، باتری قدرتمند و قابلیت برقراری ارتباط با دو روش بی سیم و سیمی نیز از دیگر مشخصات مهم و مثبت این مدل ماوس محسوب می شود. در ادامه مطلب به برر سی بیشتر و تخصصی تر ماوس گیمینگ بی سیم MG510 دیپ کول خواهیم پرداخت، پس لطفا تا انتهای مطلب با ما همراه باشید!

بررسی ماوی گیمینگ بی سیم DeepCool MG510

ارگونومیک و مستحکم!

ماوس گیمینگ بی سیم MG510 با توجه به طراحی ارگونومیک لقب خوش دست ترین و خوش فرم ترین ماوس شرکت DeepCool را به دست آورده است. این مدل ماوس با توجه به ویژگی یاد شده می تواند باعث افزایش میزان تسلط کاربر شده و آن ها را حین انجام بازی های ویدئویی یاری دهد! شرکت دیپ کول در طراحی و ساخت این مدل ماوس از کلید های باکیفیت و بادوام استفاده کرده که موجب می شود ماوس برای استفاده طولانی مدت بهترین گزینه باشد! از دیگر ویژگی هایی که این شرکت در ساخت ماوس گیمینگ MG510 بهره برده می توان به مواد اولیه باکیفیتی اشاره کرد که در بدنه آن مورد استفاده قرار گرفته است. بدنه باکیفیت این مدل ماوس با توجه به دوامی که در اختیار دارد قادر است در برابر ضربات احتمالی و سقوط از ارتفاع مقاومت بالایی از خود نشان دهد! با توجه به ترکیب رنگ مشکی/ارغوانی و نورپردازی که در طراحی این مدل ماوس استفاده شده می توان گفت که با یکی از شیک ترین ماوس های گیمینگ در بازار روبرو هستیم. به دلیل قرارگیری و نوع چیدمان کلیدهای تعبیه شده روی ماوس کاربران قادر خواهند بود بدون هیچ چالشی از این ماوس استفاده کنند. نورپردازی اضافه شده در این مدل ماوس را می توان در قسمت انتهایی و بر روی لوگو مشاهده کرد. ماوس بی سیم MG510 با توجه به وزن سبک 83 گرمی و ابعاد 124x65x39 میلی متری قادر است تسلط بیشتر را برای کاربر به وجود آورد! برای فعال سازی ماوس نیز کار دشواری پیش رو نداشته و تنها با متصل کردن دانگل USB می توان اقدام به راه اندازی آن کرد. رابط استفاده شده (جهت متصل کردن ماوس به روش سیمی) از طول مناسب (1.8 متر) برخوردار بوده و می تواند آزادی عمل مناسبی در اختیار کاربر قرار دهد. در ضمن رابط تعبیه شده با توجه به کیفیت بالایی که در اختیار دارد می تواند در برابر انوع آسیب ها در امان بماند.

 

بررسی ماوی گیمینگ بی سیم DeepCool MG510

مجهز به سنسور پیشرفته و سیستم بی سیم!

از ویژگی های مهم و مثبتی که شرکت DeeCool در طراحی و ساخت ماوس MG510 مورد استفاده قرار داده می توان به سوئیچ های مستحکم از نوع Omron اشاره کرد. این نوع سوئیچ با توجه به برخورداری از قابلیت هایی همچون کارکردی سنگین نسبت به دیگر سوئیچ ها طول عمر و حساسیت بالا به همراه قابلیت مقاومت در برابر عوامل محیطی می تواند بهترین و مناسب ترین گزینه برای گیمرهای حرفه ای باشد! در ضمن سوئیچ های استفاده شده در این مدل ماوس می توانند طول عمری تا 20 میلیون کلیک را به ارمغان آورده و با توجه به عمر بالایی که در اختیار دارد می تواند برای استفاده تا سالیان سال مناسب باشد! شرکت دیپ کول به منظور بالا بردن دقت ماوس و عملکرد بازیکن هنگام انجام بازی از حسگر نوری استفاده کرده است. حسگر استفاده شده در ماوس گیمینگ بی سیم MG510 از نوع PAW3370 بوده که توسط شرکت معتبر PIXART طراحی شده است. سنسور نوری استفاده شده در این مدل ماوس از دقتی بالا و حساسیتی برابر با 19000 DPI بوده تا به بازیکن این امکان را بدهد که بتواند بهترین و لذت بخش ترین لحظات خود را در هنگام انجام بازی های ویدئویی را به دست آورد! از ویژگی های سنسور استفاده شده در این مدل ماوس می توان به عملکرد هوشمند آن اشاره کرد باعث می شود تا دقت موجود در این ماوس بیش از پیش افزایش یابد! سنسور پیشرفته ای که در ساخت این مدل ماوس به کار رفته باعث شده تا سرعت ردیابی آن به عدد 400IPS رسیده است! در ضمن با توجه به شتاب مناسب (50G) که در اختیار دارد نیز می تواند گیمرها را یک قدم جلوتر از رقیبان خود قرار دهد! این شرکت جهت حذف و از بین بردن لگ هنگام انجام بازی های ویدئویی از نرخ نمونه برداری 1000Hz استفاده کرده تا دستورات کاربر در سریع ترین زمان ممکن اجرا شده تا در هنگام انجام بازی های ویدئویی و یا دیگر کارهای روزمره هیچ گونه لگ و یا تاخیری احساس نکنید!

بررسی ماوی گیمینگ بی سیم DeepCool MG510

مهندسان و طراحان شرکت یپ کول جهت حرفه ای تر کردن ماوس از قدرتمندترین سیستم بی سیم در ساخت MG510 استفاده کرده اند. سیستم بی سیم استفاده شده در این مدل ماوس از نوع 2.4 گیگاهرتزی بوده و با توجه به قدرت بالایی که در اختیار دارد می تواند دستورات کاربر را به صورت آنی منتقل کند. با متصل کردن دانگل USB به دستگاه مورد نظر خود می توانید از حالت وایرلس بهره مند شده و با توجه به برخورداری از تکنولوژی 2.4GHz می توانید به عملکردی با کم ترین تاخیر و یکپارچه دست پیدا کنید. ماوس هایی که از شبکه بی سیم به منظور برقراری ارتباط استفاده می کنند به دلیل راحتی استفاده، از استقبال بیشتری نیر برخوردار شده اند! از قابلیت های دانگل می توان به اتصالی بی نقص و امن در میان ماوس و دستگاه های دیگر برای کاربر اشاره کرد. لازم به ذکر است که سیستم بی سیم استفاده شده در ماوس گیمینگ بی سیم MG510 قابلیت پوشش دادن محدوده بیشتری را در اختیار داشته و می تواند آزادی عمل را برای کاربر به وجود آورد! در ضمن به دلیل قابلیت Plug & Play دانگل موجود این امکان به کاربر داده می شود تا بدون نصب نرم افزار و یا تنظیمات خاص اقدام به استفاده از ماوس کند! لازم به ذکر است که شرکت دیپ کول از یک رابط نیز به منظور متصل کردن ماوس به صورت سیمی نیز استفاده کرده تا کاربر جهت متصل شدن با دستگاه مد نظر خود با هیچ چالشی روبرو نشود. رابط استفاده شده در این مدل ماوس از انعطافی بالا و وزن سبک همراه با طولی مناسب بهره مند بوده تا کاربر هنگام استفاده آزادی عمل بیشتری داشته باشد.

 

بررسی ماوی گیمینگ بی سیم DeepCool MG510

مجهز به کفی های تفلونی و باتری قدرتمند!

طراحان خوش ذوق شرکت دیپ کول جهت روان تر کردن حرکات ماوس و فراهم سازی سریع ترین عملکرد گیمر در هنگام انجام بازی های ویدئویی از کفی ها تفلونی از نوع PTFE استفاده کرده است. از ویژگی های کفی تعبیه شده می توان به قابلیت رسیدن به کم ترین اصطکاک ممکن اشاره کرد. در ضمن پایه های استفاده شده در ساخت این ماوس با توجه به نوع جنسی که دارند می توانند حرکات دقیق، نرم و آسان تر را هنگام انجام انواع بازی های ویدئویی برای کاربر فراهم کند! دیپ کول همچنین به منظور استفاده به صورت بی سیم و تامین انرژی مورد نیاز در ساخت موس بی سیم MG510 از یک باتری قدرتمند نیز استفاده کرده است. باتری تعبیه شده در این ماوس از نوع لیتیوم پلیمری بوده و با توجه به قدرتی که در اختیار دارد می تواند تا 36 ساعت شارژدهی را فراهم کند! جهت شارژ کردن و استفاده مجدد از ماوس نیز می توانید از طریق متصل کردن رابط سیمی به دستگاه مد نظر خود اقدام کنید. در ضمن با توجه به برخورداری از حافظه آنبرد 64 کیلوبایتی نیز می توان تنظیمات خود را در پروفایل ذخیره کرد تا مجبور به انجام دوباره تنظیمات نشوید! شرکت DeepCool جهت بالا بردن میزان هیجان کاربر و جذاب تر کردن سیستم گیمینگ نیز از نورپردازی RGB استفاده کرده است. از ویژگی های نورپردازی استفاده شده در موس گیمینگ MG510 نیز می توان به برخورداری از 9 افکت متنوع اشاره کرد که می تواند طبق سلیقه کاربر به نمایش گذاشته شود! در آخر نیز باید به این نکته اشاره کرد که موس MG510 با توجه به سازگاری با نرم افزار اختصاصی شرکت دیپ کول این امکان را به کاربر می دهد تا بدون چالش خاصی به تمامی تنظیمات دسترسی داشته باشد!

منبع: deepcool