دو لپ تاپ جدید 14 اینچی از سری Swift برند ایسر در راه است! این لپ تاپ ها که Swift 5 و Swift 3 نام دارند، هر دو از پردازنده های نسل 12 اینتل قدرت می گیرند و در آنها از پردازنده گرافیکی مجتمع Intel Iris Xe استفاده شده است. همچنین هر دوی این لپ تاپ های جدید وزن سبکی دارند و حاشیه قاب های آنها بسیار باریک است.

ایسر در لپ تاپ های جدید Swift 5 و Swift 3 از پردازنده های نسل 12 اینتل استفاده کرده است

تفاوت این دو لپ تاپ در مشخصات سخت افزاری و قیمت آنها است. لپ تاپ Acer Swift 3 به صفحه نمایش با نسبت تصویر 16:9 مجهز است که در پایین ترین مدل از رزولوشن فول اچ دی بهره می برد. این در حالی است که لپ تاپ Acer Swift 5 از صفحه نمایش 16:10 با رزولوشن WQXGA برخوردار است و حاشیه های اطراف آن فوق العاده باریک است. به طور دقیق تر باید گفت که صفحه نمایش این لپ تاپ 92.22 درصد از سطح بدنه را پوشش می دهد و دارای گواهینامه Evo است. تفاوت دیگر این دو مدل در قیمت آنها است. کاربران می توانند نسبت به خرید Swift 3 با قیمت 849 دلار اقدام کنند. همچنین مدل Swift 5 با قیمت 1499 دلار راهی بازارهای جهانی خواهند شد.

لپ تاپ Acer Swift 3 با پارت نامبر SF314-512 عرضه می شود و به صورت پیش فرض دارای سیستم عامل ویندوز 11 است. در این لپ تاپ از 2 ترابایت حافظه داخلی استفاده شده است. همچنین این مدل به وب کم فول اچ دی مجهز است و از وای فای 6E پشتیبانی می کند. از دیگر ویژگی های این لپ تاپ می توان به قابلیت ارائه صدای DTS و باتری کاربردی اشاره کرد. ایسر ادعا کرده است که باتری این لپ تاپ پس از 30 دقیقه شارژ شدن، برای 4 ساعت قابل استفاده خواهد بود.

ایسر در لپ تاپ های جدید Swift 5 و Swift 3 از پردازنده های نسل 12 اینتل استفاده کرده است

لپ تاپ Acer Swift 5 نیز با پارت نامبر SF514-56T عرضه می شود و از سیستم عامل ویندوز 11 بهره می برد. این لپ تاپ نیز به وب کم فول اچ دی مجهز است و از جمله مشخصات آن می توان به پشتیبانی از وای فای 6E و قابلیت ارائه صدای DTS اشاره کرد. همچنین در این لپ تاپ از 16 گیگابایت حافظه رم و 2 ترابایت حافظه داخلی استفاده شده است. باتری این لپ تاپ تا 10 ساعت قابلیت شارژدهی دارد و نیازی به شارژ کردن چند باره آن در فواصل زمانی کوتاه مدت وجود ندارد. لازم به ذکر است که لپ تاپ ایسر Swift 5 تنها 1.2 کیلوگرم وزن دارد و به سادگی هر چه تمام تر می توان آن را با خود حمل کرده و در تمام طول روز به آن دسترسی داشت.

ایسر در لپ تاپ های جدید Swift 5 و Swift 3 از پردازنده های نسل 12 اینتل استفاده کرده است

هر دو لپ تاپ های Swift 3 و Swift 5 در ماه ژوئن 2022 در آمریکای شمالی در دسترس خواهند بود. پس اگر از علاقه مندان به برند ایسر هستید و به دنبال یک لپ تاپ سبک با قابلیت حمل آسان هستید، باید مدتی را منتظر بمانید!

آشنایی با پرینتر سه کاره

منبع: windowscentral