برای لذت بردن از انجام بازی های ویدئویی می بایست اقدام به تهیه مناسب ترین و حرفه ای ترین لوازم جانبی کنید! از مهم ترین و حیاتی ترین لوازم جانبی گیمینگ می توان به صندلی گیمینگ اشاره کرد. صندلی های گیمینگ با توجه طراحی خاصی که در اختیار دارند مانع از خستگی عضلات و درد مفاصل می شوند. این ویژگی باعث می شود تا کاربر بدون کوچک ترین مشکل به انجام بازی های ویدئویی در مدت زمان طولانی کند. در ضمن به دلیل طراحی زیبایی که این نوع صندلی ها در اختیار دارند نیز می توانند جذابیت استریم را تا چندین برابر بیشتر کرده و در نتیجه میزان بازدید از استریم نیز با افزایش روبرو خواهد شد. Armor یکی از این نوع صندلی ها محسوب می شود که توسط شرکت Cougar طراحی و تولید شده است! این شرکت با تولید صندلی های گیمینگ گوناگون توانسته سهم زیادی از بازار را در اختیار بگیرد. صندلی مد نظر ما نیز همانند دیگر صندلی های گیمینگ از طراحی خاصی برخوردار بوده و با توجه به این ویژگی می تواند جذابیت اتاق گیمینگ را بیش از پیش افزایش دهد! از مهم ترین و مثبت ترین ویژگی های استفاده شده رد صندلی گیمینگ Armor می توان به قابلیت تنظیم نقاط مختلف، چرخ های استاندارد، کیفیت بالای ساخت، بالابر ساخته شده از پیستون با گاز کلاس 4، قابلیت تحمل وزن تا 120 کیلوگرم، بدنه ای ساخته شده از فولاد مرغوب و ... اشاره کرد. در ادامه مطلب به بررسی یبشتر و تخصصی تر صندلی گیمینگ Armor کوگار خواهیم پرداخت، پس لطفا تا انتهای مطلب با ما همراه باشید!

بررسی صندلی گیمینگ کوگار Cougar Armor

راحتی بی نظیر صندلی گیمینگ!

شرکت کوگار صندلی های گیمینگ خود را با هدف راحتی زیاد و امکان نشستن طولانی مدت بدون کوچک ترین چالش تولید می کند. صندلی گیمینگ مدل Armor نیز از قائله مستثنی نبوده و در ساخت آن از فوم هایی استفاده شده که دارای چگالی بسیار بالا هستند! این ویژگی باعث می شود تا کاربر هنگام نشستن بر روی آن احساس راحتی زیادی کند! راحتی صندلی علاوه بر نشیمنگاه، در قسمت تکیه گاه نیز اضافه شده تا کاربر  احساس راحتی بیشتری کند! از دیگر ویژگی های این صندلی می توان به قابلیت جلوگیری از فرورفتگی اشاره کرد که باعث می شود تا صندلی برای استفاده تا سالیان سال بهترین و مناسب ترین گزینه باشد! شرکت کوگار جهت بالا بردن هر چه بیشتر میزان راحتی صندلی نیز از دو بالشتک نیز استفاده کرده است. بالشتک های استفاده شده را می توانید در قسمت بالایی و انتهایی تکیه گاه مشاهده کنید که به منظور استراحت دادن گردن و پر کردن گودی کمر اضافه شده اند! با خالی ماندن گودی کمر استفاده طولانی مدت از صندلی به چالش سخت و دشواری تبدیل خواهد شد! یکی دیگر از ویژگی های ساختاری صندلی گیمینگ Armor کوگار نیز می توان به قابلیت تنظیم دسته ها و تکیه گاه اشاره کرد. تکیه گاه تعبیه شده در این صندلی از قابلیت خم شوندگی برخوردار بوده تا کاربر از امکان دارز کشیدن و خوابیدن نیز بهره مند باشد! دسته های تعبیه شده نیز با توجه به قابلیت تنظیم در 4 جهت مختلف می تواند راحتی استفاده را برای کاربر بیشتر کند. در ضمن با وجود اهرمی که در قسمت زیرین نشیمنگاه تعبیه شده نیز می توان بر حسب قد، اقدام به ایجاد شرایط ایده آل کرد!

بررسی صندلی گیمینگ کوگار Cougar Armor

دسته های دو بعدی و چرخ های استاندارد!

از طراحی های صندلی گیمینگ مدل Armor می توان به دسته های استاندارد و قابل تنظیم اشاره کرد. طراحی دسته های این مدل صندلی همانند دیگر نقاط صندلی از طراحی ارگونومیک بهره مند است. کاربر قادر خواهد بود دسته های صندلی را در 4 جهت اصلی (بالا و پایین، چپ و راست) حرکت دهد! قابلیت تنظیم دسته این امکان را به کاربر خواهد داد تا قادر باشد دسته های صندلی را متناسب با قرار گیری راحت دستان خود تغییر بدهد. این ویژگی بیشتر برای PC گیمرها مفید بوده تا هنگام استفاده از ماوس و کیبورد راحتی و تسلط کامل را داشته باشند. با تنظیم درست و استاندارد دسته های صندلی می توانید از فشار وارده در بین بازو و آرنج در امان مانده و از اثرات مخرب آن نیز جلوگیری کنید! از ملزومات صندلی های گیمینگ که به منظور ایجاد شرایط استفاده طولانی مدت کاربر از صندلی اضافه می شود می توان به بالشتک نرم اشاره کرد که در قسمت انتهایی پشتی قرار می گیرد. بالشتکی که مهندسان و طراحان کوگار در ساخت صندلی گیمینگ Armor مورد استفاده قرار داده اند از ویژگی ها و قابلیت خاص تری نسبت به دیگر صندلی ها برخوردار بوده و می تواند راحتی متفاوت تر و بیشتری را برای کاربر به ارمغان بیاورد.

بررسی صندلی گیمینگ کوگار Cougar Armor

اندازه مناسب از ویژگی های بالشتک موجود بوده که قادر است با پوشش دادن وسط ستون فقرات تا پایه میزان راحتی و آسودگی کاربر را تا حد زیادی بالا ببرد. Cougar به منظور جلوگیری از گرفتگی احتمالی عضلات و دردهای ناشی، از یک بالش نرم در قسمت بالایی صندلی نیز استفاده کرده است. بالش تعبیه شده در صندلی گیمینگ Armor با توجه به قابلیت شخصی سازی که در اختیار دارد به شما این امکان را می دهد تا بتوانید ارتفاع آن را بر حسب راحتی و متناسب با قد خود آن را تنظیم کنید! در ضمن بالش تعبیه شده در این مدل صندلی از قابلیت جداسازی نیز برخوردار بوده تا کاربر برای تعویض آن با هیچ چالشی روبرو نشود! چرخ های استاندارد نیز از دیگر امکاناتی است که شرکت Cougar در طراحی و ساخت صندلی گیمینگ Armor استفاده کرده است. چرخ های تعبیه شده همانند دیگر قسمت های صندلی از کیفیت بالا و استانداردهای لازم برخوردار بوده تا قادر باشد مدت زمان زیادی بدون هیچ مشکل خاصی برای کاربر کارایی داشته باشد. چرخ های موجود با توجه به طراحی حرفه ای که دارند می توانند نیروی وارده در اثر نشستن را به خوبی کنترل کرده و قابلیت چرخش 360 درجه ای را در اختیار کاربر قرار دهد.

بررسی صندلی گیمینگ کوگار Cougar Armor

قابلیت تنظیم تکیه گاه و میزان ارتفاع!

از دیگر طراحی هایی که در ساخت صندلی گیمینگ Armor به منظور راحتی کاربر استفاده شده می توان به تکیه گاه و پشتی متحرک اشاره کرد. شرکت کوگار جهت تنظیم زاویه تکیه گاه، این مدل صندلی را مجهز به اهرمی کرده که در زیر صندلی تعبیه شده است. کاربر با چرخاندن اهرم تعبیه شده در زیر صندلی می تواند اقدام به تغییر زاویه تکیه گاه تا 180 درجه کند. در ضمن با توجه دستگیره پیچی که در زیر نشیمنگاه تعبیه شده نیز می توان اقدام به کنترل میزان کج شدن تکیه گاه کرد! علاوه بر تکیه گاه، ارتفاع صندلی نیز قابل تنظیم بوده و شما با استفاده از اهرمی که در زیرین نشیمنگاه تعبیه شده این امکان را خواهید داشت تا میزان ارتفاع صندلی را بر حسب میزان قد و ایجاد شرایط مطلوب تنظیم کنید! ویژگی های ذکر شده به کاربر این امکان را خواهد داد تا زاویه متناسب با راحتی خود را تنظیم کرده و با آسایش خاطر بیشتر از صندلی استفاده کند. کاربر علاوه بر امکان تنظیم تکیه گاه این امکان را نیز خواهد داشت تا با تنظیم ارتفاع صندلی نیز بتواند بهترین زاویه را برای خود به وجود آورد. مهندسان شرکت ام اس آی از یک پیستون بالابر گازی که دارای گواهینامه Class 4 است استفاده کرده و با توجه به کیفیت بالایی که در اختیار دارد می تواند برای استفاده طولانی مدت کاملا مناسب باشد.

منبع: techpowerup