از بلند پروازانه ترین محصولات صوتی شرکت نام آشنا و معتبر کورسیر می توان به تولید هدست های گیمینگ سری Virtuoso اشاره کرد. کورسیر در طراحی این سری از هدست های خود از بهترین و مرغوب ترین مواد اولیه استفاده کرده است. علاوه بر این با توجه به استفاده از قطعات باکیفیت و مدرن می توان گفت که با یکی از برترین و قدرتمندترین هدست های شرکت Corsair روبرو هستیم! در این مقاله قصد آشنایی با یکی از هدست های سری Virtuoso را داریم که با عنوان Virtuoso RGB Wireless Carbon طراحی و ساخته شده است. این مدل هدست با توجه به بهره مندی از درایورهای 50 میلی متری از نوع Neodymium، فرکانس از 20 تا 40 هزار هرتز و طراحی ارگونومیک می تواند علاوه بر راحتی استفاده، کیفیت بی نظیری را نیز هنگام انجام بازی های ویدئویی و یا کارهای دیگر در اختیار کاربر قرار دهد! کورسیر به منظور برقراری ارتباط با دستگاه های مد نظر کاربر نیز از 3 روش مختلف استفاده کرده تا علاوه بر آزادی عمل بیشتر از قابلیت پوشش دادن سلیقه های بیشتر نیز برخوردار باشد! در ادامه مطلب به بررسی بیشتر و تخصصی تر هدست گیمینگ Virtuoso RGB Wireless Carbon کورسیر خواهیم پرداخت، پس لطفا تا انتهای مطلب با ما همراه باشید!

بررسی و آشنایی با هدست گیمینگ VIRTUOSO RGB Wireless Carbon کورسیر!

طراحی ارگونومیک!

طراحان شرکت کورسیر در ساخت هدست گیمینگ Virtuoso RGB Wireless Carbon از طراحی کاملا ارگونومیک استفاده کرده اند. ارگونومیک بودن این مدل هدست شامل هدفون های مموری فوم و نرم ترین هدبند شده تا این طراحی باعث شود که کاربر هنگام استفاده از آن احساس خستگی نکرده و برای استفاده طولانی مدت از هدست ترغیب شود! از دیگر ویژگی هایی که شرکت کورسیر در طراحی و ساخت این مدل از هدست خود استفاده کرده نیز می توان به ابعاد و وزن مناسب اشاره کرد. این ویژگی نیز باعث می شود تا کاربر قادر به استفاده طولانی مدت از هدست باشد! مواد اولیه باکیفیتی که در ساخت بدنه این مدل هدست استفاده شده می تواند مقاومت بالایی را هنگام سقوط از ارتفاع و یا برخورد ضربات احتمالی داشته باشد. شرکت کورسیر این مدل هدست گیمینگ با کیفیت خود را از نوع دور گوشی طراحی کرده تا قادر به ایزوله کردن صدا باشد. با این ویژگی می توان گفت که صدای پخش شده به هیچ عنوان به بیرون از هدست انتقال نخواهد یافت! میکروفون اضافه شده نیز در کاپ سمت چپ هدست تعبیه شده و با توجه به قابلیت جدا شوندگی که در اختیار دارد این امکان را به کاربر می دهد تا در صورت عدم نیاز به میکروفون اقدام به جداسازی آن کند! در ضمن شرکت کورسیر به منظور کنترل آسان از کلیدهای کنترلی بر روی کاپ هدست استفاده کرده است. کلیدهای تعبیه شده این امکان را به کاربر می دهد تا بدون انجام حرکات اضافی و هواس پرتی اقدام به کنترل هدست کند!

بررسی و آشنایی با هدست گیمینگ VIRTUOSO RGB Wireless Carbon کورسیر!

قابلیت پخش ریزترین جزئیات و برقراری ارتباط با 3 روش مختلف!

از ویژگی ها و قابلیت های مهم و مثبتی که هدست گیمینگ Virtuoso RGB Wireless Carbon کورسیر به منظور بالا بردن کیفیت هر چه بیشتر محتوای در حال پخش اضافه شده می توان به برخورداری از فناوری صدای فراگیر 7.1 کاناله اشاره کرد. با این قابلیت می توان گفت که قادر خواهید بود به قابلیت تفکیک صداهای دور و نزدیک دست پیدا کرده و از مکان دقیق دشمنان خود در بازی باخبر شوید! این قابلیت می تواند شما را یک قدم از دشمنان خود جلو انداخته و پیروزی شما را تضمین کند! در واقع این قابلیت به شما این امکان را خواهد داد تا در هنگام انجام بازی های ویدئویی همچون COD، God of War، PUBG، GTA 5.0 و ... صدای پا و جهت شلیک را شناسایی کرده و به موقعیت هایی که دشمنانتان در آن قرار دارند آگاهی پیدا کرده و نسبت به نابود سازی آن ها اقدام کنید.

راحتی استفاده از نمونه امکاناتی است که شرکت کورسیر در طراحی و ساخت این هدست استفاده کرده و با توجه به قابلیت اتصال به 3 روش مختلف می توان گفت که کاربر بسته به راحتی خود می تواند یکی از روش ها را برای متصل شدن به سیستم مد نظر خود استفاده کند! روش های اتصال استفاده شده در این مدل از هدست شامل کابل USB، دانگل وایرلس از نوع Slipstream و جک 3.5 میلی متری می شود!

کابل USB-C: قابلیت متصل شدن از طریق USB-C می تواند به شما این امکان را بدهد تا صدایی با بالاترین وضوح و کیفیت را از دستگاه های پشتیبانی کننده دریافت کنید!
دانگل وایرلس Slipstream: از دیگر روش های اتصال به دستگاه هایی بوده که دارای سیستم وایرلس هستند. این سیستم قابلیت پوشش دادن محدوده ای به اندازه 18 متر بهره مند بوده و با توجه به برخورداری از فناوری تغییر هوشمند فرکانس می تواند سیگنال ها را به صورت قوی ارسال و دریافت کند.

جک 3.5 میلی متری: این روش به دلیل قابلیت پشتیبانی اکثر دستگاه ها (کنسول، موبایل، تبلت، لپ تاپ، انواع مختلف پلیرها و ...) از طرفداران بی شماری بهره می برد.

بررسی و آشنایی با هدست گیمینگ VIRTUOSO RGB Wireless Carbon کورسیر!

مجهز به نورپردازی RGB و میکروفون حساس!

با توجه به برخورداری از میکروفون حساس و باکیفیت بر روی کاپ چپ هدست گیمینگ Virtuoso RGB Wireless Carbon کورسیر می توان گفت که این هدست یک سر و گردن از بقیه مدل های بازار بالاتر باشد. میکروفون تعبیه شده در این مدل هدست با توجه به قابلیت جداسازی که در اختیار دارد می تواند به شما این امکان را بدهد تا در صورت عدم نیاز آن را جدا کنید! میکروفون موجود در این هدست از حساسیت بالایی برخوردار بوده و می تواند ریزترین صداها را نیز انتقال دهد. از ویژگی ها و قابلیت های میکروفون این مدل هدست می توان به حساسیتی بالا و فرکانس پاسخگویی از 100 تا 10 هزار اشاره کرد. حساسیتی موجود می تواند تمامی صحبت های کاربر را برای طرف مقابل به صورت کاملا شفاف و واضح ارسال کند. میکروفون تعبیه شده در این هدست با توجه به کیفیت و حساسیت بالایی که دارد شما را قادر می سازد تا برای مکالمه با دوستان خود هنگام تماس های تصویری و یا چت روم های بازی با هیچ چالشی روبرو نشوید. نورپردازی نیز از دیگر ویژگی هایی است که شرکت کورسیر در طراحی و ساخت این مدل از هدست استفاده کرده است. نورپردازی این مدل هدست را می توانید بر روی کاپ های تعبیه شده مشاهده کنید! در ضمن شرکت کورسیر به منظور کنترل آسان میزان صدای هدست و قطع و وصل کردن میکروفون نیز از کلیدهای کنترلی بر روی کاپ هدست استفاده کرده است. کلیدهای تعبیه شده این امکان را به کاربر می دهد تا بدون انجام حرکات اضافی و هواس پرتی اقدام به کنترل هدست کند! در آخر باید به این نکته اشاره کنیم که کورسیر از یک باتری قدرتمند نیز در ساخت هدست گیمینگ Virtuoso RGB Wireless Carbon استفاده کرده تا کاربر بدون نگرانی بابت اتمام زود هنگام باتری به استفاده از آن بپردازد.

منبع: tomsguide