بازار چین به تازگی شاهد عرضه ماوس گیمینگ وایرلس NIGHTSABRE و کیبورد مکانیکال K65 Pro Mini از جانب برند Corsair بوده است. ماوس بدون سیم جدید کورسیر از ویژگی های قابل توجهی برخوردار است و به شما کمک می کند تا همانند یک گیمر حرفه ای از بازی کردن لذت ببرید! همچنین کیبورد مکانیکال K65 Pro Mini با ابعاد کوچک و جمع و جور (65 درصد کیبوردهای مکانیکال استاندارد) فضای کمی از میز کامپیوتر شما را اشغال نموده و جا را برای استفاده از سایر لوازم جانبی و تجهیزات گیمینگ باز می کند! در ادامه با این دو محصول جدید از برند کورسیر بیشتر آشنا می شوید.

کورسیر از کیبورد مدل K65 Pro Mini و ماوس گیمینگ Nightsabre رونمایی کرد

ماوس گیمینگ کورسیر Corsair Nightsabre

این ماوس بدون سیم جدید به سنسور Corsair Marksman مجهز است و دقت عالی 26000dpi را به ارمغان می آورد. همچنین این ماوس از مشخصاتی مانند نرخ نمونه برداری 650IPS و شتاب جاذبه 50 گرم بهره می برد و دکمه های آن با بالاترین سرعت ممکن کلیک می خورند. کاربران می توانند میزان دقت این ماوس را متناسب با ژانر بازی و نیازهای خود تغییر دهند. برای این منظور باید از دکمه تنظیم DPI موجود بر روی بدنه این مدل ماوس کورسیر استفاده کنید.

دقت و سرعت بالای دکمه های ماوس کورسیر Nightsabre باعث کاهش زمان تأخیر در هنگام بازی می شود و به شما این امکان را می دهد تا سریع ترین واکنش را نسبت به اتفاقات در حال وقوع در محیط بازی از خود نشان دهید. این ماوس در مجموع 11 دکمه دارد و از زمان پاسخ دهی 1 میلی ثانیه بهره می برد. لازم به ذکر است که ماوس Nightsabre از اتصال بلوتوثی پشتیبانی می کند و علاوه بر این می توان آن را از طریق کابل نیز به سیستم متصل کرد.

کورسیر از کیبورد مدل K65 Pro Mini و ماوس گیمینگ Nightsabre رونمایی کرد

با یک بار شارژ کردن ماوس کورسیر NIGHTSABRE تا 100 ساعت می توانید از آن استفاده کنید. این ماوس با فناوری فست شارژ سازگار است و تنها با 15 دقیقه شارژ شدن، تا 20 ساعت قابل استفاده خواهد بود. ماوس گیمینگ جدید کورسیر به نورپردازی RGB (در 7 ناحیه) با قابلیت شخصی سازی نیز مجهز است و جلوه زیبایی به سیستم شما می بخشد. در نهایت باید به این نکته اشاره کنیم که قیمت ماوس گیمینگ کورسیر NIGHTSABRE برای عرضه در کشور چین در حدود 169.99 دلار اعلام شده است.

کیبورد مکانیکال کورسیر Corsair K65 Pro Mini

کورسیر از کیبورد مدل K65 Pro Mini و ماوس گیمینگ Nightsabre رونمایی کرد

در مورد کیبورد K65 Pro Mini اطلاعات کمتری در دسترس قرار گرفته است. چیزی که فعلاً مشخص شده این است که این مدل کیبورد کورسیر از طریق پورت USB-C به سیستم متصل می شود و کلیدهای آن به صورت خط به خط از یکدیگر جدا شده اند. این کیبورد که به سوئیچ های مکانیکال مجهز است، از نورپردازی RGB پشتیبانی می کند و شما می توانید افکت نورپردازی آن را از بین 50 گزینۀ مختلف انتخاب نمایید. لازم به ذکر است که در حال حاضر قیمت کیبورد مکانیکال کورسیر K65 Pro Mini به طور دقیق مشخص نیست و ظرف چند هفته آتی از طریق وب سایت رسمی کورسیر اعلام خواهد شد.

منبع: gizmochina