ماوس گیمینگ M55 RGB PRO را برای آن دسته از گیمرهای حرفه ای که مشغول انجام بازی های شوتر اول شخص و یا MOBA هستند پیشنهاد می کنیم. شرکت کورسیر این مدل از ماوس خود را با هدف افزایش تسلط و عکس العمل کاربر طراحی کرده است. کاربر با استفاده از این مدل ماوس می تواند پیروزی خود را در میدان های نبرد تضمین شده بداند! کورسیر در ساخت این مدل ماوس از 8 کلید باکیفیت با قابلیت برنامه ریزی استفاده کرده تا کاربر در زمان انجام بازی های ویدئویی با هیچ گونه چالش و مشکلی روبرو نشود. سوئیچ های به کار رفته در M55 RGB PRO نیز از نوع Omron بوده که باعث می شود تا عمر کلیدها تا 50 میلیون ضربه برسد! برای برقراری ارتباط نیز از یک رابط 1.8 متری USB استفاده شده که با توجه به حسگر پیشرفته و دقت بالایی که در اختیار دارد می توان رضایت اکثر کاربران را به دست آورد. در ادامه مطلب به بررسی بیشتر و تخصصی تر این مدل از ماوس گیمینگ Corsair خواهیم پرداخت، پس لطفا تا انتهای مطلب با ما همراه باشید!

تضمین پیروزی با ماوس گیمینگ M55 RGB PRO کورسیر!

ماوس گیمینگ کورسیر مدل M55 RGB: خوش ساخت و سبک!

شرکت کورسیر در طراحی ماوس گیمینگ M55 RGB PRO از متریال های باکیفیت و مناسب استفاده کرده که موجب شده تا این ماوس یکی از سبک ترین ماوس های موجود در بازار باشد! در ضمن با توجه به ارگونومیک بودن این مدل ماوس می توان گفت که کاربر می تواند با هر دو دست خود از آن استفاده کند. ارگونومیک بودن این ماوس همچنین می تواند به کاربر این امکان را می دهد تا بدون توجه به اندازه و فرم دستان خود اقدام به تهیه و استفاده از ماوس کند. جهت زیباسازی سیستم گیمینگ کاربر و ایجاد هیجان از نورپردازی نیز در ساخت M55 RGB PRO استفاده شده است. برای راحتی بیشتر کاربر نیز از 8 عدد کلید باکیفیت استفاده شده تا کاربر مشکل خاصی در استفاده از ماوس نداشته باشد. لازم به ذکر است که کیفیت بالای بدنه این مدل ماوس سبب می شود تا آن در برابر ضربات احتمالی و یا سقوط از ارتفاع مقاومت زیادی داشته باشد. همچنین رابط به کار رفته در این ماوس از طولی برابر با 1.8 متر برخوردار بوده که باعث می شود تا کاربر از آزادی عمل بیشتری بهره مند باشد.

ماوس گیمینگ کورسیر مدل M55 RGB: خوش ساخت و سبک!

مجهز شده به سنسور اپتیکال و سوئیچ OMRON

شرکت Corsair به منظور بالا بردن دقت ماوس و عملکرد کاربر هنگام انجام کارهای روزمره از حسگر اپتیکال PMW3327 استفاده کرده است. حسگر استفاده شده در ماوس گیمینگ M55 RGB PRO از دقتی بالا و حساسیتی برابر با 12400DPI برخوردار بوده تا به کاربر این امکان را بدهد که بتواند بهترین و لذت بخش ترین لحظات خود در هنگام انجام کارها را به دست آورد! از ویژگی های سنسور استفاده شده در این مدل ماوس می توان به عملکرد هوشمند آن اشاره کرد. این ویژگی باعث می شود تا دقت موجود در این ماوس بیش از پیش افزایش یابد! در ضمن نرخ نمونه برداری ماوس گیمینگ M55 RGB PRO  برابر با 1000 هرتز (حداکثری) است. با توجه به نرخ نمونه برداری بالا می توان گفت که این مدل ماوس هنگام انجام بازی های ویدئویی و یا دیگر کارهای روزمره هیچ گونه لگ و یا تاخیری نخواهد داشت! قابلیت تغییر DPI از دیگر ویژگی ها و امکانات موجود در این ماوس محسوب شده که به کاربر این امکان را می دهد تا با توجه به نیازهای خود و نوع فعالیتی که انجام می دهد دقت ماوس را از طریق کلید DPI تعبیه شده در 3 سطح مختلف تغییر دهد!

لازم به ذکر است شرکت Corsair به منظور بالا بردن عمر کلیک های تعبیه شده در چپ و راست ماوس از سوئیچ Omron استفاده کرده است. این ویژگی باعث شده تا عمر مفید کلیک های تعبیه شده در چپ و راست ماوس حداقل 50 میلیون کلیک باشد! این شرکت همچنین جهت زیباسازی سیستم گیمینگ و ایجاد هیجان بیشتر کاربر در ساخت ماوس گیمینگ M55 RGB PRO از نورپردازی حرفه ای استفاده کرده است. نورپردازی استفاده شده در این مدل ماوس از نوع RGB بوده و در 2 منطقه مختلف ماوس تعبیه شده است. در ضمن نورپردازی موجود با توجه به قابلیت پشتیبانی از میلیون ها رنگ همراه با تنظیم به صورت شخصی می تواند به کاربر این امکان را بدهد تا بر حسب سلیقه خود اقدام به تنظیم نوع نورپردازی ماوس کند! قابلیت تنظیم نوع نورپردازی قابلیتی است که می تواند کاربران زیادی را راضی نگه دارد. به این ترتیب کاربر قادر خواهد بود تا با انتخاب افکت های از قبل تنظیم شده هیجان و لذت بازی خود را تا حد زیادی بالا ببرد.

تضمین پیروزی با ماوس گیمینگ M55 RGB PRO کورسیر!

نرم افزار اختصاصی و قابلیت برقراری ارتباط آسان!

کورسیر جهت تنظیم آسان و راحت کلیدهای تعبیه شده و نورپردازی استفاده در محصولات خود از نرم افزار اختصاصی iCUE استفاده کرده است. ماوس گیمینگ M55 RGB PRO نیز از قائله مستثنی نبوده و با توجه به قابلیت سازگاری با این نرم افزار این امکان را به کاربر خواهد داد تا تمامی جزئیات ماوس را در دست بگیرد. از نمونه امکاناتی که در اختیار کاربران قرار می گیرد می توان به قابلیت تنظیم چینش عملکرد کلیدهای تعبیه شده، تنظیمات شخصی سازی شده نورپردازی، تعیین پروفایل های نورپردازی و قابلیت هماهنگ سازی نورپردازی ماوس با سایر قطعات برند کورسیر (خنک کننده پردازنده، فن و ...) اشاره کرد. کورسیر برای برقراری ارتباط M55 RGB PRO با سیستم مد نظر کاربر از پورت رابط USB استفاده کرده است. لازم به ذکر است که این ماوس به دلیل قابلیت Plug & Play رابط این امکان به کاربر داده می شود تا بدون نصب نرم افزار و یا تنظیمات خاص اقدام به استفاده از ماوس کند!

منبع: rtings