برند کورسیر در میان دیگر برندهای تولید کننده انواع مختلف تجهیزات گیمینگ به دلیل تولید محصولات باکیفیت توانسته طرفداران زیادی را در سراسر دنیا به دست آورد. محصولات تولیدی شرکت Corsair علاوه بر کیفیت از جذابیت زیادی نیز برخوردار بوده و می توانند برای تکمیل کردن سیستم های گیمینگ بهترین و مناسب ترین گزینه باشند. ماوس از تجهیزات مورد نیاز و ضروری تمامی سیستم های کامپیوتری از جمله سیستم های گیمینگ محسوب می شود. تهیه ماوس رده بالا و حرفه ای نیز تبدیل به یکی از ضروری ترین نکات برای گیمرها شده است. در این مقاله سعی داریم با بررسی ماوس گیمینگ KATAR شما را با یکی از مناسب ترین و باصرفه ترین محصولات گیمینگ شرکت کورسیر آشنا کنیم. این مدل ماوس گیمینگ برخلاف قیمت پایین و مقرون به صرفه ای که در اختیار دارد، از ویژگی ها و قابلیت های رده بالاتری بهره مند بوده تا کاربر هنگام انجام بازی های ویدئویی و یا دیگر فعالیت های خود با هیچ چالشی روبرو نشود. این ماوس از طراحی بسیار ساده اما جذاب نیز برخوردار بوده و می تواند کاربران زیادی را برای تهیه و استفاده از ماوس ترغیب کند. به منظور بالا بردن میزان دقت ماوس و میزان عملکرد کاربر از سنسور نوری استفاده شده و با توجه به رابط قدرتمندی که در اختیار دارد می تواند تاخیر در ارسال دستورات کاربر را تا حد زیادی پایین بیاورد! در ادامه مطلب به بررسی بیشتر و تخصصی تر ماوس گیمینگ KATAR کورسیر خواهیم پرداخت، پس لطفا تا انتهای مطلب با ما همراه باشید!

ماوس گیمینگ KATAR کورسیر

طراحی و ساخت ماوس گیمینگ!

طراحی خاص و ساده ماوس گیمینگ KATAR کورسیر باعث می شود تا کاربرانی که به دنبال ماوس ساده هستند تا با استفاده از آن سیستم مد نظر خود را تکمیل کنند بهترین گزینه باشد. طراحی ارگونومیک نیز از دیگر ویژگی هایی است که در طراحی و ساخت این مدل ماوس مورد استفاده قرار گرفته است. طراحی ارگونومیک این امکان را به کاربر می دهد تا بدون چالش خاصی اقدام به استفاده طولانی مدت از ماوس کند! کیفیت بالای ماوس نیز باعث می شود تا عمر ماوس با افزایش روبرو شده و حتی در برابر ضربات احتمالی و یا سقوط از ارتفاع نیز مقاومت بالایی داشته باشد! طراحان Corsair از 4 کلید مختلف در ساخت ماوس گیمینگ KATAR استفاده کرده اند و با توجه به بهره مندی از کیفیت بالا این امکان را به شما می دهد تا در هنگام انجام بازی های ویدئویی با چالش خاصی روبرو نشوید! در ضمن جهت بالا بردن میزان جذابیت نیز از لوگوی مخصوص شرکت در قسمت انتهایی ماوس استفاده شده است. وزن سبک نیز از دیگر ویژگی هایی است که شرکت کورسیر در طراحی و ساخت ماوس گیمینگ KATAR مورد استفاده قرار داده است. وزن سبک این مدل ماوس برابر با 85 گرم بوده که به کاربر این امکان را می دهد تا هنگام انجام بازی های ویدئویی از تسلط بیشتری بهره مند شود. ابعاد مناسب این مدل ماوس نیز می تواند یکی دیگر از عواملی باشد که به کاربر این امکان را بدهد تا از تسلط بیشتری برخوردار شود.

ماوس گیمینگ KATAR کورسیر

مجهز به سنسور نوری و سوئیچ باکیفیت!

از مهم ترین و مثبت ترین ویژگی هایی که شرکت کورسیر در ساخت این مدل از ماوس خود استفاده کرده می توان به سنسور نوری از نوع ADNS-3090 اشاره کرد. سنسور استفاده شده در این مدل ماوس با توجه به قابلیت هایی که در اختیار دارد می تواند نیاز هر گیمر برای انجام بازی های مختلف را بی نیاز کند. این مدل ماوس با بهره مندی از این نوع حسگر می تواند دقتی تا 8000 DPI داشته باشد. این ویژگی به بازیکن این امکان را می دهد که بتواند بهترین و لذت بخش ترین لحظات خود را در هنگام انجام بازی های ویدئویی را به دست آورد! در ضمن 125/250/500/1000Hz نرخ نمونه برداری ماوس گیمینگ KATAR کورسیر محسوب می شود. با توجه به نرخ نمونه برداری بالا می توان گفت که این مدل ماوس گیمینگ کورسیر هنگام انجام بازی های ویدئویی و یا دیگر کارهای روزمره هیچ گونه لگ و یا تاخیری نخواهد داشت! قابلیت تغییر DPI از دیگر ویژگی ها و امکانات موجود در این ماوس محسوب شده و به کاربر این امکان را می دهد تا با توجه به نیازهای خود و نوع فعالیتی که انجام می دهد دقت ماوس را از طریق کلید DPI تعبیه شده تغییر دهد!

ماوس گیمینگ KATAR کورسیر

لازم به ذکر است شرکت Corsair به منظور بالا بردن عمر کلیک های تعبیه شده در چپ و راست ماوس از سوئیچ Omron استفاده کرده است. این ویژگی باعث شده تا عمر مفید کلیک های تعبیه شده در چپ و راست ماوس حداقل 20 میلیون کلیک باشد! کورسیر جهت تنظیم آسان و راحت کلیدهای تعبیه شده و فعال سازی حالت از پیش تعریف شده استفاده در محصولات خود از نرم افزار اختصاصی iCUE 2.0 استفاده کرده است. ماوس گیمینگ KATAR نیز از قائله مستثنی نبوده و با توجه به قابلیت سازگاری با این نرم افزار این امکان را به کاربر خواهد داد تا تمامی جزئیات ماوس را در دست بگیرد. کلیدهای تعبیه شده با توجه به قابلیت تنظیم و شخصی سازی که در اختیار دارند طبق سلیقه شخصی کاربر عمل کرده و می تواند راحتی به همراه تسلط بیشتر را برای کاربر به ارمغان بیاورد. طبق اعلام سایت اصلی شرکت کورسیر این ماوس از حالت Pro Player Mode (حالت از پیش تعریف شده) برخوردار بوده که با انتخاب آن می توانید دقت و سرعت عمل خود را تا حد زیادی بالا برده و در نتیجه از عملکرد بهتری بهره مند شوید.

ماوس گیمینگ KATAR کورسیر

مجهز به حافظه آنبرد و رابط سیمی!

از امکانات و قابلیت های مهم دیگری که شرکت کورسیر در ساخت ماوس گیمینگ KATAR بهره برده می توان به برخورداری از حافظه آنبرد اشاره کرد. این مدل ماوس با بهره مندی از این قابلیت به کاربر این امکان را خواهد داد تا بتواند پس از انجام تنظیمات شخصی سازی عملکرد کلیدها اقدام به ذخیره تنظیمات در پروفایل های جداگانه کند! در ضمن این قابلیت به کاربر این امکان را خواهد داد تا مجبور به تنظیم دوباره عملکرد کلیدهای ماوس نشود. لازم به ذکر است که شرکت Corsair جهت زیباسازی سیستم گیمینگ و ایجاد هیجان بیشتر کاربر در ساخت ماوس گیمینگ KATAR از نورپردازی استفاده کرده است. نورپردازی استفاده شده در این مدل ماوس به صورت تک رنگ (قرمز) طراحی شده و با توجه به قرار گیری در قسمت انتهایی ماوس توانسته جذابیت ماوس را تا چندین برابر بیشتر کند. شرکت کورسیر جهت پایداری اتصال ماوس گیمینگ KATAR با دستگاه مد نظر کاربر از رابط پرکاربرد و قدرتمند استفاده کرده است. رابط استفاده شده در این مدل کیبورد از نوع USB بوده و با توجه به قدرت بالایی که در اختیار دارد می تواند تمامی دستورات کاربر را در کم ترین زمان ممکن بدون کوچک ترین لگ و تاخیر ارسال کند. این ویژگی باعث می شود تا کاربر هنگام انجام بازی های ویدئویی بالاترین عملکرد را در اختیار داشته و نسبت به دوستان و دشمنان خود برتری محسوسی داشته باشد. در آخر باید به این نکته اشاره کنیم که رابط استفاده شده در این مدل ماوس با توجه به طول مناسب 1.8 متری که در اختیار دارد می تواند آزادی عمل بیشتری را برای کاربر به ارمغان بیاورد.

منبع: pcgamebenchmark