از جمله کیبوردهای شرکت معتبر Corsair که می تواند علاوه بر عملکرد ثابت، عملکردی روان نیز به ارمغان بیاورد می توان به کیبورد گیمینگ K60 RGB PRO اشاره کرد. این مدل کیبورد از اندازه 100 درصدی برخوردار بوده تا کاربر هنگام استفاده از آن با هیچ کمبود و چالشی روبرو نشود. در ضمن جهت جذابیت این کیبورد گیمینگ کورسیر نیز از نورپردازی حرفه ای استفاده شده است. نورپردازی اضافه شده به دلیل سوئیچ های مخصوصی که در ساخت این مدل کیبورد استفاده شده قادر به منتشر کردن نورهای بیشتری خواهند بود! کورسیر جهت جلوگیری از لگ و تاخیر در ارسال دستورات از قابلیت های ویژه ای در این کیبورد استفاده کرده است. برای ارتباط با سایر دستگاه های دیجیتال نیز از رابط USB استفاده شده که با توجه به طول مناسبی که در اختیار دارد می تواند آزادی عمل بیشتر را برای کاربر به ارمغان بیاورد. در ادامه مطلب به بررسی بیشتر و تخصصی تر کیبورد گیمینگ K60 RGB PRO کورسیر خواهیم پرداخت، پس لطفا تا انتهای مطلب با ما همراه باشید!

K60 RGB PRO، از شیک ترین و رده بالاترین کیبوردهای Corsair

کیبورد گیمینگ کورسیر، ساده اما مستحکم!

کیبورد گیمینگ K60 RGB PRO به دلیل برخورداری از بدنه ای که متشکل از آلومینیوم باکیفیت است، تبدیل به یکی از مستحکم ترین کیبوردهای تولیدی شرکت کورسیر شده است. در نتیجه می توان گفت که این مدل کیبورد می تواند در برابر ضربات احتمالی و حتی سقوط از ارتفاع مقاومت زیادی داشته باشد. در ضمن بدنه این مدل کیبورد دارای پوشش مشکی رنگ بوده و به همین دلیل توانسته از ظاهری مدرن و شیک برخوردار باشد! شرکت کورسیر در ساخت کیبورد گیمینگ K60 RGB PRO از ابعاد استانداردی استفاده کرده تا فضای زیادی از میز شما را اشغال نکند. با توجه به وزن مناسب 880 گرمی این کیبورد نیز امکان حمل و نقل آسان برای شما فراهم شده است. همچنین Corsair به منظور برقراری اتصال کیبورد با سیستم کامپیوتری از یک کابل باکیفیت استفاده کرده است. کابل استفاده شده در این کیبورد با سیم از روکش مقاوم بافته شده تا مقاومت بیشتری داشته باشد. از دیگر ویژگی طراحی شده این کیبورد نیز می توان به نورپردازی RGB اشاره کرد. لازم به ذکر است که نورپردازی استفاده شده در این مدل کیبورد در زیر همه دکمه های آن تعبیه شده و با توجه به سوئیچ های مخصوص تعبیه شده می تواند جلوه زیباتری به سیستم کاربر اضافه کند. در ضمن شرکت کورسیر جهت راحتی بیشتر کاربر در زیر این مدل کیبورد از 2 عدد پایه نیز استفاده کرده است. کاربر با استفاده از این پایه قادر خواهد بود سطح قرارگیری و ارتفاع کیبورد را بر حسب راحتی و سلیقه خود تنظیم کند. با وجود این قابلیت می توان گفت هنگام استفاده از این کیبورد فشار کم تری به دست کاربر وارد خواهد شد.

K60 RGB PRO، از شیک ترین و رده بالاترین کیبوردهای Corsair

قابلیت در دست گرفتن تنظیمات کلی کیبورد!

بهره مندی از نرم افزار اختصاصی iCUE را می توان یکی از ویژگی های مهم کیبورد گیمینگ K60 RGB PRO کورسیر محسوب کرد. این نرم افزار به شما این امکان را خواهد داد تا بتوانید تنظیمات کلی کیبورد از جمله نورپردازی موجود، برنامه ریزی کلیدهای میانبر و سینک کردن نورپردازی محصولاتی همچون خنک کننده، فن و ... را در دست بگیرید. از دیگر امکانات موجود در نرم افزار iCUE می توان به سازگاری با اکو سیستم کورسیر اشاره کرد. این ویژگی با توجه به در دست گرفتن نورپردازی کیبورد و همگام سازی آن با اتفاقات و حوادثی که در گیم پلی بازی رخ می دهد می تواند هیجان و لذت چند برابر را برای کاربر به ارمغان بیاورد. از دیگر ویژگی های مهم استفاده شده در کیبورد گیمینگ K60 RGB PRO می توان به برخورداری از سوئیچ های Cherry MV اشاره کرد. سوئیچ های استفاده شده در این مدل کیبورد از نوع مکانیکال بوده و با توجه به شفافیتی که در اختیار دارند می تواند باعث نورانی تر شدن نورپردازی نیز شوند. در ساخت این نوع سوئیچ به منظور فشرده شدن به صورت پایدار از 8 ریل هدایت کننده استفاده شده است. از قابلیت های مثبت این نوع سوئیچ نیز می توان به قابلیت فعال شدن به صورت خطی / ضربدری و بازگشت به حالت اولیه در سریع ترین زمان به همراه فراهم کردن راحتی بیش از حد برای کاربر اشاره کرد.

در ضمن جهت بالا بردن میزان عملکرد و بهبودی کیبورد از فناوری های کاربردی نیز استفاده شده است. فناوری های استفاده شده در این مدل کیبورد شامل فناوری آنتی گوستینگ و فناوری N-Key Rollover می شود! فناوری Anti-Ghosting به کاربر این امکان را می دهد تا بتوانید از نیاز به فشار دادن چند دکمه که در بعضی از بازی ها مورد استفاده قرار می گیرد بی نیاز شود. طراحان این کیبورد به منظور مسلط کردن کاربر از قابلیت آنتی گوستینگ در تمامی کلیدهای تعبیه شده استفاده کرده اند که قادر هستند حتی در شرایط سخت گیمینگ نیز بدون کوچک ترین تداخل عملکرد سریعی را برای کاربر به ارمغان بیاورند! N-Key Rollover از دیگر ویژگی های اضافه شده به این مدل از کیبورد محسوب شده که وظیفه جلوگیری از خطا رفتن ضربات کاربر و ایجاد تداخلات سیگنال را بر عهده دارد.

K60 RGB PRO، از شیک ترین و رده بالاترین کیبوردهای Corsair

کلیدهای مالتی مدیا و حافظه آنبرد!

مهندسان شرکت Corsair در طراحی این مدل کیبورد از کلیدهای متعددی همچون کلید های کنترل کننده مالتی مدیا در قسمت بالایی کیبورد استفاده کرده اند تا کاربر هنگام تماشای فیلم و گوش دادن به موسیقی بدون انجام دادن کارهای اضافی و غیر ضروری بتواند آن ها را کنترل کنند. کلیدهایی که به منظور کنترل مالتی مدیا در کیبورد گیمینگ K60 RGB PRO تعبیه شده از 4 عدد کلید ترکیبی تشکیل شده است. کاربر با فشردن همزمان کلید FN و کلیدهای F9، F10، F11 و F12 قادر است مدیای در حال پخش را کنترل نماید! با استفاده از کلیدهای مالتی قادر خواهید بود تا مدیای در حال پخش را به فایل قبلی/ بعدی هدایت کرده و یا اقدام به توقف و یا پخش آن کنید! از دیگر کلیدهای میانبر استفاده شده در کیبورد گیمینگ K60 RGB PRO نیز می توان به کلید قطع صدا و 2 کلید دیگر جهت کاهش و افزایش میزان صدای سیستم اشاره است. در آخر باید به این نکته اشاره کنیم که این مدل از کیبورد شرکت کورسیر دارای حافظه آنبرد نیز بوده که به کاربر این امکان را می دهد تا پس از اعمال تنظیمات بر روی عملکرد کلیدها و یا نوع نورپردازی اقدام به ذخیره تنظیمات کند!

منبع: tomshardware