شرکت کورسیر با توجه به تولید محصولاتی با بالاترین کیفیت و رعایت استانداردهای روز دنیا موفق به جذب طرفداران زیادی در سراسر دنیا شده است. از سری محصولاتی که با استقبال زیادی نیز روبرو شده است می توان به انواع هدست های گیمینگ اشاره کرد. هدست های تولیدی این شرکت با توجه قابلیت ها و امکاناتی متعددی که در اختیار دارند می توانند اکثر نیازهای یک گیمر را رفع کرده و به آن ها در هنگام انجام بازی های ویدئویی کمک زیادی کند! در این مطلب قصد معرفی و بررسی یکی از این نوع هدست ها را داریم که با عنوان HS55 Surround طراحی و تولید شده است. از ویژگی های مهم و مثبتی که در ساخت این مدل هدست مورد استفاده قرار گرفته می توان به درایورهای 50 میلی متری از نوع Neodymium، برخورداری از فناوری صدای فراگیر 7.1 کاناله، قابلیت اتصال به پلتفورم های مختلف، نرم افزار اختصاصی و ... اشاره کرد. در ادامه مقاله با بررسی بیشتر و تخصصی تر هدست گیمینگ HS55 Surround کورسیر در کنار شما خواهیم بود، پس لطفا تا انتهای مطلب با ما همراه باشید!

هدست گیمینگ HS55 Surround کورسیر، کیفیت بالا و راحتی بی نظیر!

طراحی و ساخت هدست گیمینگ Corsair HS55 SURROUND!

شرکت کورسیر در ساخت هدست گیمینگ HS55 Surround از طراحی تمام ارگونومیک بهره برده است. طراحی ارگونومیک این مدل از هدست گیمینگ کورسیر باعث می شود تا کاربر هنگام استفاده طولانی مدت با هیچ خستگی روبرو نشده و از راحتی بیشتری برخوردار شود. ظاهری شیک و مدرن از ویژگی های طراحی این مدل از هدست محسوب شده و می تواند کاربران زیادی را به خود جذب کند! از دیگر ویژگی های طراحی هدست گیمینگ HS55 Surround می توان به فریم ساخته شده از بهترین و مرغوب ترین مواد اولیه اشاره کرد! این ویژگی علاوه بر افزایش ظرافت توانسته مقاومت بالایی را نیز به هدست اضافه کند! با توجه به اندازه مناسب کاپ های تعبیه شده این امکان را به کاربران می دهد تا از راحتی استفاده از این مدل هدست بهره مند شوند! هدبند تعبیه شده نیز از لطافت و نرمی خاصی برخوردار بوده و با توجه به قابلیت تنظیم ارتفاع این امکان را به کاربر می دهد تا با توجه به راحتی و اندازه متناسب با سر خود آن را تنظیم کند! وزن و ابعاد مناسب از دیگر ویژگی هایی است که در طراحی و ساخت هدست گیمینگ HS55 Surround استفاده شده است.

طراحی و ساخت هدست گیمینگ Corsair HS55 SURROUND!

قابلیت پخش صدای 360 درجه و درایورهای Neodymium

از ویژگی ها و قابلیت های مهم و مثبتی که در هدست گیمینگ HS55 Surround کورسیر به منظور بالا بردن کیفیت هر چه بیشتر محتوای در حال پخش اضافه شده می توان به برخورداری از صدای فراگیر 7.1 کاناله اشاره کرد. با این ویژگی می توان گفت که قادر خواهید بود به قابلیت تفکیک صداهای دور و نزدیک دست پیدا کرده و از مکان دقیق دشمنان خود در بازی باخبر شوید! این قابلیت می تواند شما را یک قدم از دشمنان خود جلو انداخته و پیروزی شما را تضمین کند! در واقع این قابلیت به شما این امکان را خواهد داد تا در هنگام انجام بازی های ویدئویی همچون COD، God of War، PUBG، GTA 5.0 و ... صدای پا و جهت شلیک را شناسایی کرده و به موقعیت هایی که دشمنانتان در آن قرار دارند آگاهی پیدا کرده و نسبت به نابود سازی آن ها اقدام کنید. از دیگر ویژگی هایی که این فناوری در اختیار کاربر قرار می دهد می توان به دریافت صدا از همه جهات (360 درجه ای) اشاره کرد تا هیجان بازی را بیش از پیش تجربه کنید! درایورهای 50 میلی متری استفاده شده در هدست گیمینگ HS55 Surround از نوع Neodymium بوده که می تواند محتوای در حال پخش را با بیس قوی به گوش کاربر برساند! از ویژگی درایورهای تعبیه شده نیز می توان به امکان پخش صدای با شفافیت بالا، واضح و کریستالی اشاره کرد. درایورهای استفاده شده در این مدل هدست با توجه به تنظیم اختصاصی که در اختیار دارند این امکان به کاربر داده خواهد شد تا از قابلیت شنیدن ریزترین صداها (صدای قدم ها) و صداهایی که از فرکانس پایین تری برخوردار هستند بهره مند شوید.

هدست گیمینگ HS55 Surround کورسیر، کیفیت بالا و راحتی بی نظیر!

دارای نرم افزار اختصاصی و میکروفون حساس!

شرکت کورسیر به منظور دسترسی به تنظیمات 100 درصدی هدست گیمینگ HS55 Surround از یک نرم افزار که به صورت اختصاصی طراحی شده استفاده کرده است. نرم افزار ارائه شده با عنوان iCUE عرضه شده و با توجه به امکاناتی که در داخل آن وجود دارد این امکان به کاربر داده خواهد شد تا تنظیمات مربوط به هدست را تغییر داده و بالاترین عملکرد آن را به دست آورید. از ویژگی های نرم افزار می توان به قابلیت انتخاب حالت های تنظیمات صوتی از پیش تعریف شده، تغییر و تنظیم اکولایزر به صورت دستی و ... اشاره کرد. در ضمن این نرم افزار از قابلیت تنظیم نورپردازی نیز برخوردار بوده اما به دلیل عدم وجود سیستم نورپردازی در این مدل هدست، امکان دسترسی به این قابلیت وجود نخواهد داشت!

هدست گیمینگ HS55 Surround کورسیر، کیفیت بالا و راحتی بی نظیر!

شرکت کورسیر در طراحی هدست گیمینگ HS55 Surround از یک میکروفون حساس بر روی گوشی سمت چپ استفاده کرده است. از ویژگی ها و قابلیت های موجود میکروفون تعبیه شده در این مدل هدست می توان به قابلیت تنظیم جمع شوندگی (تاشو) اشاره کرد. این میکروفون با توجه به کیفیت بالایی که در اختیار دارد این امکان را به کاربر می دهد تا هنگام انجام بازی های ویدئویی یا هنگام تماس های تصویری صدای خود را به صورت کاملا واضح به طرف مقابل انتقال دهید. از ویژگی های مهم دیگری که در ساخت میکروفون استفاده شده نیز می توان به قابلیت حذف نویز و دریافت صدا از تمام جهات (الگوی قطبی Omnirectional) اشاره کرد. این قابلیت با حذف صداهای اضافی محیط می تواند صحبت های کاربر را با دقت بالا منتقل کند! در ضمن این میکروفون از حساسیت -41 دسی بل، فرکانس پاسخگویی از 100 تا 10 هزار هرتز نیز بهره مند بوده تا قادر به ارائه بهترین عملکرد در هنگام استریم و استفاده از نرم افزارهای استریم باشد! در آخر نیز باید به این نکته اشاره کرد که هدست گیمینگ HS55 Surround کورسیر از امپدانس 32 اهم، کلیدهای کنترلی بر روی هدست (تنظیم ولوم صدا و قطع/وصل کردن میکروفون) و وزنی برابر با 284 گرم نیز برخوردار است!

منبع: soundguys