برای دریافت صدای همه جانبه هنگام انجام بازی های ویدئویی به یک هدست رده بالا و حرفه ای نیاز دارید. ما اینجا هستیم تا شما را با یکی از رده بالاترین هدست های دنیای گیمینگ آشنا کنیم.HS45 Surround  از نمونه هدست های رده بالا و حرفه ای شرکت نام آشنا و معتبر کورسیر بوده که از قابلیت ها و ویژگی های رده بالای زیادی بهره مند است. درایورهای استفاده شده در این هدست دارای قطر50 میلی متری بوده که با توجه به کیفیت بالا می تواند ریزترین صدا را نیز به گوش کاربر برساند! از ویژگی های مهم و مثبتی که شرکت کورسیر در طراحی HS45 Surround مورد استفاده قرار داده نیز می توان به فناوری صدای فراگیر 7.1 کاناله اشاره کرد! جهت مکالمه هنگام تماس های تصویری و صوتی نیز یک میکروفون حساس و رده بالا بر روی کاپ چپ هدست تعبیه شده است! با وجود متریال بسیار نرم و باکیفیت نیز می توان گفت که کاربر هنگام استفاده طولانی مدت از هدست با هیچ چالشی روبرو نخواهد شد! جهت برقراری ارتباط نیز از رابط 3.5 میلی متری استفاده شده که با توجه به سازگاری اکثر دستگاه های دیجیتال این امکان به کاربر داده می شود تا برای متصل شدن به دستگاه مد نظر خود با هیچ چالشی روبرو نشود! با وجود نرم افزار اختصاصی شرکت کورسیر (iCUE) نیز می توان به قابلیت شخصی سازی صدا و تنظیم هدست پرداخت. در ادامه مطلب به بررسی بیشتر و تخصصی تر هدست گیمینگ HS45 Surround کورسیر خواهیم پرداخت، پس لطفا تا انتهای مطلب با ما همراه باشید!

بررسی هدست گیمینگ کورسیر HS45 Surround

طراحی و ساخت هدست گیمینگ!

ظاهری شیک و مدرن از ویژگی های طراحی هدست گیمینگ HS45 Surround کورسیر محسوب شده و می تواند کاربران زیادی را به سمت خود جذب کند! شرکت کورسیر در ساخت این مدل هدست از طراحی ارگونومیک بهره برده است. طراحی ارگونومیک این مدل از هدست باعث می شود تا کاربر هنگام استفاده طولانی مدت با هیچ خستگی روبرو نشده و از راحتی بیشتری برخوردار شود. با توجه به اندازه مناسب کاپ های تعبیه شده این امکان را به کاربران دارای گوش های بزرگ داده تا از راحتی استفاده از این مدل هدست بهره مند شوند! هدبند تعبیه شده نیز همانند سایر قسمت های هدست از لطافت و نرمی خاصی برخوردار بوده و با توجه به قابلیت تنظیم ارتفاع این امکان را به کاربر می دهد تا با توجه به راحتی و اندازه متناسب با سر خود آن را تنظیم کند! وزن و ابعاد مناسب از دیگر ویژگی هایی است که در طراحی و ساخت هدست گیمینگ HS45 Surround کورسیر استفاده شده است. درایورهای استفاده شده در این هدست نیز از قطر 50 میلی متری برخوردار بوده و با توجه به برخورداری از میکروفون حساس نیز می توان گفت که با یک هدست همه چیز تمام روبرو هستیم! در ضمن با توجه به بدنه ای مستحکمی که در طراحی این هدست مورد استفاده قرار گرفته می توان گفت که با یکی از مقاوم ترین هدست های شرکت کورسیر روبرو هستیم. بر روی کاپ ها نیز می توان میکروفون و کنترلرهای مختلف مشاهده کرد که به منظور مکالمه و کنترل هدست اضافه شده اند!

بررسی هدست گیمینگ کورسیر HS45 Surround

مجهز به فناوری 7.1 کاناله و میکروفون حساس!

هدست گیمینگ HS45 Surround کورسیر با توجه به برخورداری از میکروفون حساس و باکیفیت بر روی کاپ چپ می توان گفت که قادر است یک سر و گردن از بقیه هدست های بازار بالاتر باشد. میکروفون تعبیه شده در این مدل هدست با توجه به قابلیت جداسازی که در اختیار دارد می تواند به شما این امکان را بدهد تا در صورت عدم نیاز اقدام به جداسازی آن کنید! از ویژگی های مهم دیگری که در ساخت میکروفون استفاده شده نیز می توان به قابلیت نویز کنسلینگ و الگوی قطبی تک جهته (uni-directional) اشاره کرد. قابلیت های ذکر شده با حذف صداهای اضافی محیط می توانند صحبت های کاربر را با دقت بالا منتقل کنند! میکروفون موجود در این هدست کورسیر از حساسیت بالایی نیز برخوردار بوده و می تواند ریزترین صدا را نیز انتقال دهد. از ویژگی ها و قابلیت های موجود میکروفون تعبیه شده در این مدل هدست می توان به حساسیتی بالا و فرکانس پاسخگویی از 100 تا 10 هزار هرتز اشاره کرد. حساسیت مناسب نیز می تواند تمامی صحبت های کاربر را برای طرف مقابل به صورت کاملا شفاف و واضح ارسال کند.

فناوری صدای فراگیر 7.1 کاناله نیز از قابلیت های مهم هدست گیمینگ HS45 Surround کورسیر محسوب می شود. این فناوری به منظور بالا بردن کیفیت هر چه بیشتر محتوای در حال پخش اضافه شده و با فعال شدن این فناوری می توانید به قابلیت تفکیک صداهای دور و نزدیک دست پیدا کرده و از مکان دقیق دشمنان خود در بازی باخبر شوید! در ضمن این قابلیت می تواند شما را یک قدم از دشمنان خود جلو انداخته و پیروزی شما را تضمین کند! در واقع این قابلیت به شما این امکان را خواهد داد تا در هنگام انجام بازی های ویدئویی همچون COD، God of War، PUBG، GTA 5.0 و ... صدای پا و جهت شلیک را شناسایی کرده و به موقعیت هایی که دشمنانتان در آن قرار دارند آگاهی پیدا کرده و نسبت به نابود سازی آن ها اقدام کنید. لازم به ذکر است که این فناوری فقط از طریق آداپتور اضافه شده قابل فعال سازی خواهد بود!

بررسی هدست گیمینگ کورسیر HS45 Surround

مجهز به درایورهای نئودیمیومی و نرم افزار اختصاصی!

شرکت Corsair در طراحی هدست گیمینگ HS45 Surround از درایورهای 50 میلی متری استفاده کرده است. درایورهای 50 میلی متری استفاده شده از نوع Neodymium بوده که می تواند محتوای در حال پخش را با بیس قوی به گوش کاربر برساند! از دیگر ویژگی درایورهای تعبیه شده نیز می توان به امکان پخش صدا با شفافیت بالا، واضح و کریستالی اشاره کرد. درایورهای استفاده شده در این مدل هدست با توجه به تنظیم اختصاصی که در اختیار دارند این امکان به کاربر داده خواهد شد تا از قابلیت شنیدن ریزترین صداها (صدای قدم ها) و صداهایی که از فرکانس پایین تری برخوردار هستند بهره مند شوید. از دیگر ویژگی های درایور استفاده شده در این مدل هدست نیز می توان به حساسیت 111 دسی بل، فرکانس پاسخ گویی از 20 تا 20 هزار هرتز و امپدانس 32 اهم اشاره کرد که موجب می شود صدای در حال پخش با وضوح و شفافیت بالاتری پخش شود! در ضمن هدست گیمینگ HS45 Surround با برخورداری از رابط جک 3.5 میلی متری این امکان را به کاربران می دهد تا برای برقراری ارتباط با سیستم مد نظر خود اقدام کنند. با رابط ذکر شده می توانید اقدام به برقراری ارتباط با کامپیوتر، کنسول های پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس، نینتندو سوئیچ و موبایل های هوشمند کنید!

شرکت کورسیر به منظور دسترسی به تنظیمات 100 درصدی هدست گیمینگ HS45 Surround از یک نرم افزار که به صورت اختصاصی طراحی شده استفاده کرده است. نرم افزار ارائه شده با عنوان iCUE عرضه شده و با توجه به امکاناتی که در داخل آن وجود دارد این امکان به کاربر داده خواهد شد تا تنظیمات مربوط به هدست را تغییر داده و بالاترین عملکرد آن را به دست آورید. از ویژگی های نرم افزار می توان به قابلیت انتخاب حالت های تنظیمات صوتی از پیش تعریف شده، تغییر و تنظیم اکولایزر به صورت دستی و ... اشاره کرد. در ضمن این نرم افزار از قابلیت تنظیم نورپردازی نیز برخوردار بوده اما به دلیل عدم وجود سیستم نورپردازی در این مدل هدست، امکان دسترسی به این قابلیت وجود نخواهد داشت! در ضمن جهت راحتی استفاده از هدست نیز شرکت کورسیر در ساخت هدست گیمینگ HS45 Surround از کلیدهای کنترلی بر روی کاپ هدست استفاده کرده است. کلیدهای تعبیه شده شامل پیچ تنظیم ولوم صدا و کلید قطع و وصل میکروفون می شود.

منبع: versus