تهیه یک صندلی گیمینگ حرفه ای می تواند یکی از ضروری ترین وسایل برای افرادی که روزانه به صورت طولانی مدت به انجام بازی های ویدئویی می پردازند باشد! از نمونه شرکت های تولید کننده انواع مختلف صندلی گیمینگ می توان به شرکت نام آشنای کولر مستر اشاره کرد. صندلی های طراحی شده توسط این شرکت با توجه به استانداردهای پیشرفته ای که در ساخت آن ها استفاده شده می توانند طعم راحتی و خوشی را برای کاربران به ارمغان بیاورند! در این مقاله قصد بررسی یکی از بهترین و محبوب ترین صندلی های گیمینگ را داریم که توسط شرکت Cooler Master و با عنوان ERGO L Black طراحی و روانه بازار شده است. این مدل صندلی با توجه به برخورداری از بدنه ای کاملا مقاوم، امکانات متنوع و قابلیت تنظیم به صورت دستی می تواند راحتی بی نظیری را برای کاربران به وجود آورد. از دیگر ویژگی ها و قابلیت هایی که شرکت کولر مستر در طراحی و ساخت این مدل از صندلی خود استفاده کرده است نیز می توان به قابلیت تحمل وزن تا 200 کیلوگرم، طراحی ارگونومیک، نشیمنگاهی ساخته شده از الیاف توری Muscle Flex و ... اشاره کرد. لطفا تا انتهای مطلب با ما همراه باشید!

آشنایی با صندلی گیمینگ ERGO L Black کولر مستر!

طراحی صندلی مخصوص بازی Cooler Master ERGO L Black!

شرکت کولر مستر در ساخت صندلی گیمینگ ERGO L Black از مرغوب ترین مواد اولیه استفاده کرده است. در طراحی ظاهری این صندلی نیز از بالشتک نرم و استاندارد در قسمت بالایی صندلی استفاده کرده تا بتوانید هنگام نیاز برای تکیه دادن سر خود از آن استفاده کنید. از ویژگی های خوبی که در طراحی این صندلی استفاده شده می توان به برآمدگی اشاره کرد که در قسمت تکیه گاه صندلی و به منظور تکیه دادن ستون فقرات کاربر اضافه شده است. این برآمدگی نیز جهت پر کردن گودی کمر بوده تا کاربر قادر باشد ساعت های زیادی را بدون خستگی و احساس درد از این صندلی استفاده کند. دسته های طراحی شده این صندلی نیز از ابعاد استانداردی برخوردار بوده و با توجه به قابلیت تغییر زاویه و ارتفاع که در اختیار دارد این امکان را به کاربران خواهد داد تا بتوانند آن را متناسب با راحتی دستان خود تنظیم کنند! پشتی صندلی گیمینگ ERGO L Black کولر مستر از قابلیت تنظیم زاویه برخوردار بوده تا به شما این امکان را بدهد تا بتوانید برای دراز کشیدن نیز از آن استفاده کنید. لازم به ذکر است که نشیمن گاه این صندلی نیز همانند دسته های آن از قابلیت تنظیم ارتفاع برخوردار بوده و با توجه به جنس توری که صندلی در اختیار دارد می تواند از ایجاد حرارت جلوگیری کند. در قسمت زیرین این صندلی نیز شاهد 5 چرخ استاندارد و باکیفیت هستیم که با توجه به طراحی حرفه ای که دارند می توانند نیروی وارده در اثر نشستن را به خوبی کنترل کنند.

طراحی صندلی مخصوص بازی Cooler Master ERGO L Black!

استراحتگاه سر و تکیه گاه ستون فقرات صندلی گیمینگ کولر مستر مدل ERGO L Black

Cooler Master به منظور جلوگیری از گرفتگی احتمالی عضلات و دردهای ناشی، از یک بالش نرم در قسمت بالایی صندلی استفاده کرده است. بالش تعبیه شده در صندلی گیمینگ ERGO L Black از جنس مرغوبی ساخته شده و با توجه به نرمی که در اختیار دارد می تواند حس راحتی را برای کاربر به وجود بیاورد. تکیه گاه ستون فقرات از دیگر ویژگی های طراحی صندلی گیمینگ ERGO L Black محسوب می شود. طراحان شرکت کولر مستر جهت پشتیبانی صندلی از ستون فقرات کاربر، در ساخت آن از تکیه گاه مخصوصی استفاده کرده اند. با توجه به بهره مندی از تکیه گاه ستون فقرات این امکان را خواهید داشت تا مدت زمان زیادی بدون نگرانی بابت خستگی ناشی از نشستن زیاد، مشغول بازی کردن باشید!

پشتی قابل تنظیم از دیگر امکاناتی است که شرکت کولر مستر در طراحی این مدل از صندلی خود از آن استفاده کرده است. این ویژگی نیز به منظور جلوگیری از ناراحتی که هنگام نشستن به وجود می آید اضافه شده است. با تنظیم کردن زاویه پشتی آن در 3 حالت مختلف می توانید به راحتی کامل استفاده از این صندلی برسید! در ضمن برای برخورداری از این قابلیت می بایست از اهرمی که در قسمت زیرین صندلی تعبیه شده است استفاده نمایید. از دیگر ویژگی های و امکانات تعبیه شده در این مدل صندلی می توان به قابلیت تنظیم دسته ها اشاره کرد. قابلیت تنظیم دسته این امکان را به کاربر خواهد داد تا قادر باشد دسته های صندلی را متناسب با قرار گیری راحت دستان خود تغییر بدهد. این ویژگی بیشتر برای PC گیمرها مفید بوده تا هنگام استفاده از ماوس و کیبورد راحتی و تسلط کامل را داشته باشند.

استراحتگاه سر و تکیه گاه ستون فقرات صندلی گیمینگ کولر مستر مدل ERGO L Black

صندلی گیمینگ Cooler Master ERGO L Black با نشیمنگاه توری و چرخ های استاندارد!

طراحی هوشمندانه و مهمی که شرکت کولر مستر در ساخت صندلی گیمینگ ERGO L Black از آن استفاده کرده می توان به نشیمنگاه توری اشاره کرد. این مدل صندلی دارای پشتی توری از جنس ارتجاعی و قابل تنفس می باشد و به لطف این ویژگی قادر است با افزایش گردش هوایی که ایجاد می کند مانع از ایجاد حرارت شود. توری قابل تنفس این صندلی از نوع MsucleFlex بوده و از ویژگی هایی همچون کشسالی بالا و راحتی بی نظیر برخوردار است. در قسمت زیرین این صندلی با نشیمنگاه توری نیز شاهد 5 چرخ استاندارد و باکیفیت هستیم که با توجه به طراحی حرفه ای که دارند می توانند نیروی وارده در اثر نشستن را به خوبی کنترل کنند.

منبع: coolermaster