به طور کلی خرید پرینتر لیزری به دلیل ارزان تر بودن تونر و مواد مصرفی آن با استقبال زیادی مواجه شده است. پرینترهای لیزری رنگی در مقایسه با مدل های جوهر افشان سرعت چاپ بالاتری دارند و برای پرینت در تعداد بالا مناسب تر هستند. پرینترهای لیزری به طور گسترده در ادارات، شرکت ها، سازمان ها و منازل مورد استفاده قرار می گیرند و بازار آنها حسابی داغ است. به همین دلیل در این مقاله قصد داریم تا چند مدل از پر طرفدارترین پرینترهای لیزری رنگی دنیا در سال 2023 را به شما معرفی کنیم. تمامی این پرینترها زیر 300 دلار قرار دارند و جزء مدل های اقتصادی به حساب می آیند.

پرینتر برادر Brother HL-L3270CDW – بهترین انتخاب

پرینتر برادر Brother HL-L3270CDW – بهترین انتخاب

به عنوان یک پرینتر 300 دلاری، پرینتر لیزری HL-L3270CDW از برند برادر امکانات متنوعی را در اختیار شما قرار می دهد. این پرینتر از سرعت چاپ 25 برگ در دقیقه برخوردار است و از توانایی چاپ دو رو بهره می برد. همچنین به پورت های اترنت و USB مجهز است و از اتصال وایرلس از طریق وای فای پشتیبانی می کند. این پرینتر لیزری با سرویس های ذخیره سازی و چاپ ابری هم سازگاری دارد و به یک نمایشگر لمسی 2.7 اینچ مجهز است.

پرینتر برادر Brother HL-L3230CDW – مقاوم دوم!

پرینتر برادر Brother HL-L3230CDW – مقاوم دوم!

پرینتر HL-L3230CDW را می توان جانشینی شایسته برای مدل بالا دانست؛ با این تفاوت که نمایشگر لمسی از آن حذف شده است. این پرینتر هم از سرعت چاپ 25 برگ در دقیقه، قابلیت چاپ دو رو و پورت های USB و اترنت بهره می برد و هم از اتصال وایرلس از طریق وای فای پشتیبانی می کند. ضمن اینکه این مدل هم با سرویس های ابری ذخیره سازی و چاپ سازگاری دارد. پس به سادگی می توانید پرینت های خود با آن را از راه دور مدیریت کنید.

پرینتر کانن Canon LBP622Cdw – مقاوم سوم!

پرینتر کانن Canon LBP622Cdw – مقاوم سوم!

یکی دیگر از پرینترهای رده بالای زیر 300 دلاری، مدل LBP622Cdw از برند کانن است که از فناوری AirPrint برای برقراری اتصال وایرلس با دستگاه های اپل پشتیبانی می کند. این پرینتر با وای فای نیز سازگار است و می توان به طور هم زمان 5 دستگاه مختلف را به آن متصل کرد. ظرفیت سینی 250 برگی، قابلیت چاپ دو رو و سرعت چاپ 22 برگ در دقیقه سایر مشخصات این پرینتر لیزری را تشکیل می دهند.

پرینتر لکسمارک Lexmark C3224dw – انعطاف بالا در اتصال

پرینتر لکسمارک Lexmark C3224dw – انعطاف بالا در اتصال

لکسمارک مجموعه ای از امکانات ارتباطی را برای پرینتر لیزری رنگی C3224dw در نظر گرفته است. این دستگاه که توانایی چاپ دو رو با سرعت 24 برگ در دقیقه را دارد، به پورت های اترنت و USB، وای فای و چاپ ابری مجهز شده است. همچنین می توان با استفاده از اپلیکیشن موبایل، اسناد موجود بر روی گوشی های هوشمند را به صورت مستقیم و بدون واسطه با آن چاپ کرد.

پرینتر اچ پی HP M283fdw – کاملاً اقتصادی

پرینتر اچ پی HP M283fdw – کاملاً اقتصادی

پرینتر لیزری M283fdw از برند اچ پی کاملاً با بودجه شما سازگار خواهد بود. این پرینتر از قابلیت چاپ دو روی اتوماتیک با سرعت 22 برگ در دقیقه بهره می برد و به پورت های USB و اترنت مجهز شده است. حتی این مدل اقتصادی دارای وای فای هم هست! اما امکاناتی مانند صفحه نمایش لمسی یا دستیار صوتی برای آن در نظر گرفته نشده است.

منبع: windowscentral