نوکیا برخی از بهترین گوشی های اندرویدی میان رده و اقتصادی موجود در بازار را تولید کرده است. این شرکت گوشی های سری G خود را آپدیت کرده و در اوایل سال 2021 دو گوشی Nokia G10 و Nokia G20 را روانه بازار نموده است. با وجود اینکه مدل G10 نسبت به G20 مدل ساده تری است، اما بدنه هر دوی این گوشی ها دارای ابعاد و شکل مشابهی هستند. به این ترتیب شما می توانید از قاب های محافظ یکسان برای هر دوی این گوشی ها استفاده کنید. برای اینکه بتوانید کار آسان تری برای انتخاب قاب محافظ برای گوشی نوکیا G10 یا G20 خود داشته باشید، در این بخش برخی از بهترین مدل های این قاب ها را برای شما گردآوری کرده ایم. سایر مدل های این قاب ها در مقاله «این قاب های محافظ برای گوشی های Nokia G10 و G20 مناسب ترند (بخش اول)» بر روی سایت ما قابل مشاهده هستند.

قاب محافظ Shantime Oxford Leather Wallet Case – برای بیزینسمن ها!

قاب محافظ Shantime Oxford Leather Wallet Case – برای بیزینسمن ها!

برخی از قاب های محافظ برای مدیران و کسانی که در طول روز در محافل رسمی زیاد حضور پیدا می کنند بیش از اندازه پر زرق و برق و جوانانه اند! قاب Shantime Oxford با طراحی شیک و سنگین خود برای این دسته از افراد مناسب تر است. این قاب که به صورت یک کیف پول طراحی شده دارای جایگاه برای قرارگیری کارت اعتباری و پول نقد نیز هست و تمام نیازهای شما در این زمینه را به صورت یکجا برطرف می کند. به طوری که نیازی به حمل کیف پول به صورت جداگانه نخواهید داشت.

قاب Kwmobile Smooth Flexible Phone Cover

قاب Kwmobile Smooth Flexible Phone Cover

این قاب باعث می شود تا سطح بدنه گوشی نوکیا G10 یا G20 شما به یک لایه نرم و صاف مجهز شود. قاب Kwmobile Smooth Flexible با رنگ مشکی شیکی عرضه شده و در ساخت آن از مواد اولیه TPU استفاده شده است. به همین دلیل این قاب از انعطاف بالایی برخوردار بوده و دارای مقاومتی ایده آل در برابر ضربه است. پس اگر این گوشی به صورت اتفاقی از دستتان رها شد و به زمین برخورد کرد، نگران آسیب دیدن آن نباشید.

قاب Osophter Shock-Absorption Flexible Cover – سخت و محکم

قاب Osophter Shock-Absorption Flexible Cover – سخت و محکم

با استفاده از این قاب ساخت برند Osophter از گوشی نوکیا G10 یا G20 خود به خوبی در برابر شوک و ضربه محافظت کنید. این قاب دارای بدنه ای سخت و محکم و در عین حال منعطف است و با رنگ سرمه ای عرضه شده است. همچنین این قاب طراحی ظاهری جذابی دارد و به گوشی موبایل شما حال و هوایی متفاوت می بخشد. مجهز بودن به محافظ صفحه نمایش یکی دیگر از مزیت های این قاب محافظ است.

قاب DAMONDY Leather Wallet Flip Case – چرم صورتی، لطیف و زیبا!

قاب DAMONDY Leather Wallet Flip Case – چرم صورتی، لطیف و زیبا!

برند DAMONDY یک قاب چرمی صورتی رنگ را به بازار عرضه کرده که برای افرادی که به دنبال یک قاب ملایم و آرامش بخش هستند، انتخاب مناسبی خواهد بود. این قاب دارای بدنه ای چرمی همراه با دوخت در کناره ها است که به جایگاه کشویی برای قرار دادن کارت اعتباری مجهز شده است. همچنین شما می توانید از این قاب به گونه ای استفاده کنید که نقش یک پایه نگهدارنده را برای شما ایفا کند.

برای خرید انواع گوشی های اندرویدی و لوازم جانبی آنها با بهترین قیمت بازار می توانید با شماره 73027-021 تماس بگیرید.

منبع: androidcentral