نوکیا برخی از بهترین گوشی های اندرویدی میان رده و اقتصادی موجود در بازار را تولید کرده است. این شرکت گوشی های سری G خود را آپدیت کرده و در اوایل سال 2021 دو گوشی Nokia G10 و Nokia G20 را روانه بازار نموده است. با وجود اینکه مدل G10 نسبت به G20 مدل ساده تری است، اما بدنه هر دوی این گوشی های موبایل دارای ابعاد و شکل مشابهی هستند. به این ترتیب شما می توانید از قاب های محافظ یکسان برای هر دوی این گوشی ها استفاده کنید. برای اینکه بتوانید کار آسان تری برای انتخاب قاب محافظ برای گوشی نوکیا G10 یا G20 خود داشته باشید، در این بخش برخی از بهترین مدل های این قاب ها را برای شما گردآوری کرده ایم. سایر مدل های این قاب ها در مقاله «این قاب های محافظ برای گوشی های Nokia G10 و G20 مناسب ترند (بخش دوم)» بر روی سایت ما قابل مشاهده هستند.

قاب محافظ Sucnakp Impact Resistant Protective Cover – ساخته شده همچون یک تانک!

قاب محافظ Sucnakp Impact Resistant Protective Cover – ساخته شده همچون یک تانک!

هیچ قاب محافظی به طور 100 درصد از گوشی در برابر آسیب های محیطی محافظت نمی کند. اما قاب Impact Resistant Protective Cover تا حد زیادی به محافظت 100 درصدی از گوشی نزدیک شده است! بدنه این قاب چنان استحکامی دارد که برخی آن را با یک تانک نظامی مقایسه می کنند! همچنین این قاب به محافظ صفحه نمایش هم مجهز است و تمام قسمت های پنل های جلویی و پشتی گوشی های نوکیا G10 و G20 را پوشش می دهد.

قاب محافظ FZZSZS Slim Translucent Case – یک قاب شفاف

قاب محافظ FZZSZS Slim Translucent Case – یک قاب شفاف

اگر می خواهید تا طراحی ظاهری گوشی نوکیا G10 یا G20 شما مشخص باشد و توسط دیگران دیده شود، بهتر است تا از یک قاب شفاف استفاده کنید. برای این منظور قاب FZZSZS Slim Translucent یک انتخاب مناسب برای شما خواهد بود. این قاب هم بدنه و هم صفحه نمایش گوشی را از آسیب های احتمالی در امان نگه می دارد و کیفیت مناسبی دارد. با استفاده از این قاب بدنه و رنگ گوشی شما زیر پوشش قاب مخفی نمی شود.

قاب محافظ YZKJSZ Soft Gel Case – همراه با طرح و رنگی آرامش بخش!

قاب محافظ YZKJSZ Soft Gel Case – همراه با طرح و رنگی آرامش بخش!

برای کسانی که به هنر علاقه دارند و به دنبال یک قاب جذاب و ارزان برای گوشی نوکیا G10 یا G20 خود هستند، قاب Soft Gel Case از برند YZKJSZ بهترین انتخاب برای شما است. بر روی این قاب از طرح و نقشی هنرمندانه و آرامش بخش استفاده شده که ظاهر گوشی شما را به کلی تغییر می دهد. البته این قاب چندان ضخیم و مستحکم نیست؛ اما از گوشی شما در برابر آسیب های معمولی به خوبی محافظت می کند.

قاب محافظ Leathercase Retro Wallet Case – سه رنگ و ملایم!

قاب محافظ Leathercase Retro Wallet Case – سه رنگ و ملایم!

اگر شما به بستنی های سه رنگ و رنگ های ملایم علاقه دارید، طرفدار این قاب خواهید شد! قاب Leathercase Retro Wallet به شکل یک کیف پول سه رنگ طراحی شده و دارای بدنه ای چرمی همراه با دوخت در کناره ها است. داخل این قاب محافظ جایگاهی برای قرار دادن کارت های اعتباری نیز در نظر گرفته شده و از این جهت می توان آن را محصولی چند منظوره دانست. 

قاب Futanwei Carbon Fiber Pattern Hard Flip – شیک و با دوام 

قاب Futanwei Carbon Fiber Pattern Hard Flip – شیک و با دوام 

گوشی های نوکیا G10 و G20 هر دو رنگ بندی زیبایی دارند اما این گوشی ها با بدنه سبز رنگ به بازار عرضه نشده اند. این قاب شیک و جذاب از برند Futanwei رنگ سبز و مشکی را به گوشی شما می آورد. این قاب بنا بر الگوی فیبر کربن ساخته شده و از گوشی شما در هنگام استفاده از آن در طول روز محافظت می کند. این قاب به صورت کتابی طراحی شده و شما می توانید از آن به عنوان پایه نگه دارنده هم استفاده کنید. در ادامه با بخش دوم این مقاله با ما همراه باشید.

برای خرید انواع گوشی های اندرویدی و لوازم جانبی آنها با بهترین قیمت بازار می توانید با شماره 73027-021 تماس بگیرید.

منبع: androidcentral