کمپانی بزرگ کانن، اخیراً در ماه فوریه سال 2021 از پرینتر جدید چندکاره خود رونمایی کرده است. این پرینتر که با نام imagePRESS Lite C170 عرضه شده، توانایی چاپ رنگی را دارد و یک گزینه ایده آل برای توسعه کسب و کار شما به حساب می آید. شرکت کانن این پرینتر چند کاره را پس از موفقیت سری imagePRESS Lite C165 عرضه کرده و آن را دستگاهی با دوام با قابلیت چاپ متوالی در تعداد زیاد معرفی کرده است. همچنین این دستگاه از متدهای امنیتی پیشرفته برخوردار است و تمام نیازهای درون سازمانی و محیط های اداری را برطرف می کند. همچنین می توان از پرینتر کانن Lite C170 در دفاتر ارائه دهنده خدمات چاپ و تکثیر هم استفاده کرد. در این پرینتر از تکنولوژی های جدید به منظور هر چه آسان تر شدن کار با دستگاه برای کاربر و ارتقای کیفیت چاپ بهره برده شده است. ضمن اینکه این پرینتر از قابلیت چاپ بر روی طیف وسیعی از کاغذهای ورودی با جنس های مختلف برخوردار است.

کانن از جدیدترین پرینتر چندکاره رنگی خود با نام imagePRESS Lite C170 رونمایی کرد

شرکت کانن در پرینتر Lite C170 از تکنولوژی های مانند تصویرپردازی لیزری R-VCSEL، Multi D.A.T و Translucent CV Toner بهره برده است. این تکنولوژی ها باعث چاپ سرزنده و درخشان تصاویر می شوند. همچنین این پرینتر از مصرف انرژی کاملاً بهینه ای نیز بهره می برد و دارای گواهی های ENERG STAR، EPEAT و TEC است.

هر دو مدل C170 و C165 از طراحی مشترکی برخوردارند و از لحاظ ظاهری به دیگر پرینترهای چندکاره اداری موجود در بازار و سری imageRUNNER ADVANCE DX شبیه اند. این پرینترها به قابلیت های پرینت، کپی و اسکن مجهزند و در انواع کسب و کار و محیط های اداری قابل استفاده هستند. هر دو خانواده imageRUNNER ACVANCE DX و imagePRESS Lite از سورس کد یکسان برای توسعه firmware بهره می برند.

پشتیبانی از انواع کاغذ، سرعت چاپ عالی

همان طور که اشاره شد، پرینتر Lite C170 بر روی طیف وسیعی از کاغذهای ورودی توانایی چاپ دارد. به طور دقیق تر باید گفت که این پرینتر از کاغذهایی با گرماژ 350 gsm و طول حداکثر 1.3 متر پشتیبانی می کند. همچنین این پرینتر کانن دارای سرعت چاپ بالایی است و قادر به چاپ 70 برگ در دقیقه در حالت رنگی و 80 برگ در دقیقه در حالت سیاه و سفید می باشد. لازم به ذکر است که پرینتر کانن Lite C170 امکان اتصال به سرورهای جدید M10 V2 و L30 V2 کانن را از طریق تکنولوژی EFI Fiery دارد. با اتصال این پرینتر به این سرورها مجموعه ای از ابزارهای کارآمد برای بهبود کارایی دستگاه و ایجاد اسنادی با بالاترین کیفیت جهت چاپ در اختیار شما قرار خواهد گرفت. از لحاظ امنیت نیز پرینتر کانن Lite C170 دستگاهی کارآمد است و به طور کامل از اطلاعات کاربران محافظت می کند. در این پرینتر از سرویس داخلی McAfee استفاده شده که مانع نفوذ بدافزارها به سیستم می شود.

پرینتر کانن Lite C170 اکنون در بازارهای جهانی قابل تهیه است اما برای عرضه شدن در بازار ایران مدتی زمان نیاز است. با این وجود اگر قصد خرید پرینتر چندکاره دارید، می توانید از سایر مدل های موجود بر روی سایت ایده برتر پارسیان دیدن کنید. شرکت ایده برتر پارسیان با سابقه ای طولانی در زمینه فروش انواع پرینتر، آماده ارائه خدمات به شما است.

منبع: printingnews