برند Bose به زودی هدست QuietComfort Ultra را راهی بازار خواهد کرد. این هدست روگوشی در زمره مدل های رده بالا و پرمیوم جای گرفته و حتی بسیاری معتقدند که توانایی رقابت با اپل AirPods Max را هم دارد! بر اساس گزارش های دریافتی، این هدست رده بالا تا اوایل فصل پاییز راهی بازار می شود. در همین راستا یک سری عکس جدید از این گجت منتشر شده که جزئیات بیشتری را در مورد آن آشکار کرده است! بیایید با هم به این عکس ها و جزئیات تازه نگاهی بیندازیم!

هدست جدید Bose QuietComfort Ultra

عکس های جدید هدست QuietComfort Ultra توسط وب سایت معتر The Verge منتشر شده است. این هدست یکی از سه محصول صوتی جدید Bose است که این برند قصد دارد آنها را در فصل پاییز راهی بازار کند. به گفته The Verge، این هدست دارای یک اسلایدر ولوم خازنی جدید و باریک بر روی کاپ سمت راست است که در مقایسه با نمونه های مشابه (مانند هدفون مدل 700 با قابلیت حذف نویز) طراحی ظریف تری دارد. به عقیده کارشناسان این متد ورودی جدید باعث می شود تا تغییرات ناگهانی در ولوم صدا به حداقل میزان ممکن برسد و کاربر بتواند از طریق دکمه های کنترلی، ولوم را دقیقاً بر اساس همان چیزی که می خواهد تنظیم کند. علاوه بر این در گزارش ها آمده که هدست QuietComfort Ultra از فناوری Immersive Audio پشتیبانی می کند که در واقع فناوری اختصاصی Bose برای ارائه صدای فضایی است. این موارد، کیفیت صدای بی نظیر این هدست را تضمین می کنند. در ادامه عکس های منتشر شده از این گجت را مشاهده می کنید:

هدست جدید Bose QuietComfort Ultra

هدست جدید Bose QuietComfort Ultra

هدست جدید Bose QuietComfort Ultra

با توجه به مشخصاتی که به آنها اشاره کردیم، به نظر می رسد که هدف برند Bose از طراحی هدست QuietComfort Ultra رقابت با ایرپادز مکس بوده است. البته هدست Bose باقیمت 499.95 یورو به فروشگاه های خرده فروشی عرضه می شود که حدود 80 یورو از قیمت ایرپادز مکس کمتر است. این موضوع می تواند برای Bose یک برگ برنده باشد! علاوه بر این، هدست QuietComfort Ultra به صورت تاشو طراحی شده و نسبت به ایرپادز مکس جمع و جورتر است.

در گزارش The Verge به مشخصات کیف حمل هدست جدید Bose نیز اشاره شده است. بر اساس این اطلاعات، این کیف حمل دارای ابعاد 16.51x16.51x6.35 سانتی متر است و یک جیب برای نگهداری لوازم جانبی نیز در آن تعبیه شده است. لازم به ذکر است که همراه با این هدست یک کابل USB-A به USB-C و یک تبدیل 2.5mm به 3.5mm نیز عرضه می شود.

هدست جدید Bose QuietComfort Ultra

شرکت Bose قصد دارد تا هدست QuietComfort Ultra را در رنگ های مشکی و سفید به بازار بفرستد. در کنار این هدست، از دو ایربادز جدید برند Bose نیز رونمایی می شود که قرار است با قیمت های 100 و 150 یورو در بازار توزیع شوند. باید منتظر بمانیم و ببینیم که میزان استقبال از این محصولات جدید به چه میزان خواهد بود و آیا Bose می تواند مچ اپل را بخواباند یا خیر!

منبع: notebookcheck