داک تایپ سی BQ-TH15 با 17 پورت مختلف و به روز از جانب شرکت BlitzWolf به صورت رسمی راهی بازارهای جهانی شده است. این پایگاه داک اتصال سه صفحه نمایش به سیستم را به صورت هم زمان امکان پذیر می کند و سرعت شارژ 65 وات را ارائه می دهد. همچنین مجموعه ای از پورت های USB-C و USB-A بر روی این داک تعبیه شده است که امکانات متعددی را به کامپیوتر شما اضافه می کنند.

داک تایپ سی BlitzWolf BW-TH15 در دسترس قرار گرفته است

داک BlitzWolf BQ-TH15 هم اکنون برای خرید عمومی در بازارهای جهانی در دسترس قرار گرفته است. این داک به یک درگاه DisplayPort و دو پورت HDMI مجهز است و از اتصال همزمان به سه مانیتور پشتیبانی می کند. هر یک از این پورت ها با سیگنال های 4K@60Hz و 1080p سازگار هستند و امکان بهره مندی از بالاترین کیفیت تصویر را برای شما فراهم می آورند. پس با خرید داک BlitzWolf BQ-TH15 می توانید یک سیستم سه مانیتوره با بالاترین کیفیت تصویر را راه اندازی کنید. این ویژگی در سازمان ها، شرکت ها و اداراتی که به راه اندازی سیستم های چند مانیتوره در آنها نیاز است، کارایی بالایی خواهد داشت.

داک جدید برند BlitzWolf به یک پورت ورودی Type-C PD با توان 100 وات مجهز است و سرعت شارژ عالی را ارائه می دهد. همچنین پورت های USB-C/ USB-A این داک از سرعت انتقال دیتای 10 گیگابیت در ثانیه پشتیبانی می کنند. این گجت همچنین درگاه های کارت حافظه SD و microSD را به سیستم شما اضافه می کند.

داک تایپ سی BlitzWolf BW-TH15 در دسترس قرار گرفته است

بر روی پنل پشتی داک BlitzWolf BQ-TH15 شاهد قرارگیری سه پورت USB-A با سرعت انتقال دیتای 5 گیگابیت در ثانیه، دو پورت USB-C با سرعت انتقال دیتای 5 گیگابیت در ثانیه و یک پورت USB-C با سرعت انتقال دیتای 10 گیگابیت در ثانیه هستیم. همچنین در این قسمت یک پورت اترنت گیگابیت و یک جک صدا تعبیه شده است که امکان اتصال سیستم به شبکه های محلی و تجهیزات صوتی را فراهم می آورد.

در بسته بندی داک BlitzWolf BQ-TH15 فقط یک کابل برق قرار دارد و خبری از شارژر PD در آن نیست. به این ترتیب اگر می خواهید از سرعت شارژ 100 واتِ این داک بهره مند شوید، باید یک شارژر PD و سازگار با این سرعت را به صورت جداگانه خریداری کنید. لازم به ذکر است که قیمت داک تایپ سی BlitzWolf BQ-TH15 برابر با 135.99 دلار اعلام شده است که با توجه به مجهز بودن به 17 پورت و امکانات متعدد، مناسب به نظر می رسد.

داک تایپ سی BlitzWolf BW-TH15 در دسترس قرار گرفته است

امکان اتصال هم زمان به سه مانیتور و مجموعه ای از پورت های پر سرعت، باعث شده تا داک BlitzWolf BQ-TH15 به یکی از مدل های انعطاف پذیر و کاربردی موجود در بازار تبدیل شود. این داک تایپ سی در محیط های کاری مختلفی کاربرد دارد و می توان از آن برای راه اندازی سیستم های مالتی تسکینگ و چند مانیتوره استفاده کرد. شرکت BlitzWolf امیدوار است تا این داک رده بالا به فروش قابل توجهی در بازار دست پیدا کند و استقبال بالایی از آن صورت گیرد. باید منتظر بمانیم و ببینیم این پیش بینی تا چه اندازه صحیح از آب در خواهد آمد.

منبع: gizmochina