اپلیکیشن Bing Wallpaper یکی از اپلیکیشن های محبوب مایکروسافت است که با استفاده از آن می توان از والپیپرهای روزانه موتور جستجوی بینگ، به عنوان بک گراند کامپیوتر و لپ تاپ بهره برد. در واقع با استفاده از این اپلیکیشن می توانید تنوع را به محیط کاری ویندوز خود آورده و از عکس هایی جذاب و با کیفیت بر روی دسکتاپ تان بهره مند شوید! بنابراین دیگر نیازی به صرف زمان های طولانی برای جستجو در اینترنت جهت پیدا کردن بک گراندهای با کیفیت ندارید و به جدیدترین عکس ها با بالاترین کیفیت به صورت روزانه دسترسی خواهید داشت. همچنین اپلیکیشن Bing Wallpaper در رابطه با هر عکس، اطلاعاتی نیز به شما ارائه می دهد و باعث افزایش اطلاعات عمومی کاربران نیز می شود!

استفاده از اپلیکیشن بدون نیاز به تغییر موتور جستجوی پیش فرض به بینگ!

اگر قصد استفاده از اپلیکیشن Bing Wallpaper را دارید، توجه داشته باشید که مایکروسافت در مراحل نصب آن از شما می خواهد تا موتور جستجوی پیش فرض کامپیوتر خود و صفحه اصلی مرورگرتان را به بینگ تغییر دهید. البته اگر مایل به این کار نیستید و از موتور جستجوهای دیگر مانند گوگل استفاده می کنید، می توانید تیک مربوط به این دو گزینه را در هنگام نصب اپلیکیشن بردارید. بنابراین با استفاده از اپلیکیشن Bing Wallpaper می توانید بدون نیاز به استفاده از موتور جستجوی بینگ، از تصاویر و بک گراندهای آن بر روی کامپیوتر خود بهره مند شوید. به هر حال این موضوع که مایکروسافت به کاربران خود حق انتخاب می دهد و آنها را مجبور به استفاده از خدمات خود نمی کند، موضوع خوشایندی است!

استفاده از اپلیکیشن بدون نیاز به تغییر موتور جستجوی پیش فرض به بینگ!

نسخه موجود بر روی مایکروسافت استور فعلاً قابل استفاده نیست!

برای استفاده از اپلیکیشن Bing Wallpaper باید آن را از سایت مایکروسافت استور دانلود کنید. اما مطابق با گزارش کاربران، به نظر می رسد نسخه قرار گرفته در این سایت با مشکل روبرو است و پس از دانلود و نصب، اپلیکیشن با crash مواجه می شود. این نسخه از اپلیکیشن بینگ والپیپر ایپریل گذشته ارائه شده و مایکروسافت از آن تحت عنوان «نسخه جدید» این اپلیکیشن یاد کرده است.

در حال حاضر (5 اسفند 99) این اپلیکیشن با مشکل مواجه شده است. کاربران با مراجعه به سایت مایکروسافت استور به سادگی می توانند آن را دانلود کنند و حتی مراحل نصب آن بر روی ویندوز 10 نیز به خوبی پیش می رود! اما کاربران موفق به اجرای اپ و دسترسی به بک گراندهای بینگ نمی شوند. هنوز اطلاعاتی در رابطه با این موضوع از جانب مایکروسافت ارائه نشده و نسخه موجود بر روی مایکروسافت استور قابل استفاده نمی باشد. پس به نظر می رسد کاربران برای نصب و استفاده از اپلیکیشن Bing Wallpaper باید مدتی منتظر بمانند تا نسخه جدید توسط مایکروسافت جایگزین نسخه قبلی شود. اگر خبری در این رابطه توسط مایکروسافت در آینده اعلام شود، ما آن را بر روی سایت ایده برتر پارسیان پوشش خواهیم داد. شما می توانید به جدیدترین اخبار حوزه فناوری در بخش «اخبار روز تکنولوژی» بر روی سایت ایده برتر دسترسی داشته باشید.

منبع: windowscentral