شرکت مایکروسافت تقریباً هر هفته ویژگی های جدیدی را به بینگ چت اضافه می کند و این چت بات هوش مصنوعی را ارتقا می دهد. هنوز چند روزی از معرفی نسخه پیش نمایش ویندوز کوپایلت از جانب مایکروسافت نگذشته است که این غول دنیای تکنولوژی از یک سری دستاوردهای جدید خود برای بینگ چت رونمایی کرده است. بیایید به این قابلیت های جدید و جذاب نگاهی بیندازیم!

اضافه شدن ویژگی پاسخ به سوالات ورزشی برای بینگ چت

چت بات هوش مصنوعی بینگ اکنون می تواند به سؤالات شما در مورد تیم ها و مسابقات ورزشی پاسخ بهتر و دقیق تری بدهد! به عنوان مثال می توانید از این ربات بخواهید تا برنامه مسابقات پیش رو را به طور کامل به شما ارائه دهد. همچنین ابزار Bing Image Creator برای کاربران اسکایپ نیز در دسترس قرار گرفته است و شما می توانید از آن برای تولید عکس در طول یک مکالمه اسکایپی استفاده کنید.

مایکروسافت قابلیت های جدید چت بات بینگ را در موارد زیر معرفی کرده است:

  • پاسخ دهی بهتر به سؤالات ورزشی

ما بینگ چت را به گونه ای ارتقا داده ایم تا به سؤالات شما در مورد موضوعات ورزشی بهتر پاسخ دهد. بر اساس این آپدیت، چت بات بینگ از طیف وسیع تری از تیم های ورزشی پشتیبانی می کند.

به عنوان مثال می توانید از بینگ چت بپرسید: «برنامه مسابقات جام جهانی فوتبال زنان 2023 را نمایش بده» یا «بازی بعدی تیم بیسبال Angels با White Sox در چه تاریخ و ساعتی برگزار می شود؟».

  •  ابزار Bing Image Creator در اسکایپ

ما دسترسی به Bing Image Creator را توسعه داده ایم و بر همین اساس شما اکنون می توانید به این ابزار تولید عکس در چت های خود در اسکایپ نیز دسترسی داشته باشید.

با توجه به اینکه بینگ به اسکایپ اضافه شده، شما می توانید از آن بخواهید تا هر نوع عکسی برای شما تولید کند! به عنوان مثال می توانید از بینگ در اسکایپ بخواهید تا «عکس یک خرس کوالا را در حال مدیتیشن در جنگل به سبک و سیاق نقاشی های پابلو پیکاسو» برای شما تولید کند!

اضافه شدن ویژگی پاسخ به سوالات ورزشی برای بینگ چت

زمان تأخیر پایین تر در پاسخ دهی

ما چت بات بینگ را به گونه ای ارتقا داده ایم تا در هنگام ارائه یک سری پاسخ های خاص و مشخص، سریع تر از قبل عمل کند.

صرف نظر از کاری که انجام می دهید، بینگ چت اکنون باید کمی سریع تر شده باشد. مایکروسافت عملکرد این چت بات را در زمان پاسخ دهی به یک سری سؤالات خاص بهبود داده است.

اگر کنجکاو هستید بدانید که ابزار تولید عکس بینگ چت مثال مایکروسافت را به چه شکلی طراحی می کند، می توانید به عکس زیر نگاهی بیندازید! کارشناسان وب سایت ویندوز سنترال اعلام کرده اند زمانی که از بینگ چت خواسته اند تا «عکس یک خرس کوالا را در حین مدیتیشین در جنگل به سبک پابلو پیکاسو» برایشان تولید کند، عکس زیر را از این ربات هوش مصنوعی تحویل گرفته اند:

اضافه شدن ویژگی پاسخ به سوالات ورزشی برای بینگ چت

حالا خودتان کاربرد چنین عکسی را در یک مکالمه اسکایپی پیدا کنید! به نظر ما مایکروسافت می توانست مثال بهتر و کاربردی تری را در این رابطه بیان کند!

منبع: windows central