از نمونه شرکت های آلمانی که به ساخت میکروفون، هندزفری، هدست ها و هدفون های رده بالا مشهور بوده و در بین کاربران از ارزش بالاتری برخوردار است می توان به شرکت Beyerdynamic اشاره کرد! بیرداینامک به دلیل بهره مندی از محصولات رده بالا و باکیفیت توانسته به یکی از برندهای قابل اعتماد در سراسر دنیا تبدیل شود! به دلیل محبوبیت زیادی که این برند در بین کاربران سراسر دنیا دارد تصمیم گرفتیم به بررسی یکی دیگر از محصولاتش بپردازیم. هدست گیمینگ MMX 300 محصول مد نظر ما جهت بررسی بوده که از قابلیت ها و ویژگی های رده بالای زیادی برخوردار است! قابلیت های رده بالا باعث شده تا این مدل هدست برای انجام بازی های ویدئویی در کنسول و سیستم های کامپیوتری بهترین و مناسب ترین گزینه باشد! از نمونه ویژگی های رده بالای این مدل هدست می توان به طراحی جذاب و مستحکم، قابلیت پخش صدای 3 بعدی و صدای فضایی، میکروفون حرفه ای، کلیدهای کنترلی، قابلیت برقراری ارتباط با دستگاه های مختلف، و ... اشاره کرد. درایورهایی با حساسیت 96 دسی بلی نیز از دیگر ویژگی ها و قابلیت های موجود در این مدل از هدست شرکت بیرداینامیک محسوب می شود. در ادامه مطلب به بررسی بیشتر و تخصصی تر هدست گیمینگ MMX 300 بیرداینامیک خواهیم پرداخت، پس لطفا تا انتهای مطلب با ما همراه باشید!

مشخصات فنی هدست Beyerdynamic MMX 300

بدنه ای مستحکم و سبک!

از مشخصات برتر و مثبت هدست گیمینگ MMX 300 بیرداینامیک می توان به بدنه ای مقاوم و مستحکم اشاره کرد. بدنه این مدل هدست با توجه به برخورداری از مواد اولیه مرغوبی که در ساخت آن مورد استفاده قرار گرفته می توان گفت که قادر به کارکرد طولانی مدت خواهد بود. این ویژگی باعث می شود تا هدست در مواقعی همچون سقوط از ارتفاع و یا وارد شدن ضربات احتمالی مقاومت زیادی داشته باشد! از مشخصات ساختاری این مدل هدست که موجب می شود تا کاربر ساعت های زیادی را بدون کوچک ترین خستگی و اذیت به استفاده از هدست بپردازد می توان به بالشتک هایی اشاره کرد که از نرمی و راحتی زیادی برخوردار هستند! هدبند استفاده شده در این مدل هدست نیز علاوه بر ضخیم بودن و نرم بودن از قابلیت تغییر سایز برخوردار بوده که به شما این امکان را بدهد تا بتوانید بر حسب راحتی و اندازه سر خود آن را تنظیم کنید! در کاپ سمت چپ این هدست نیز می توانید میکروفون حساس و باکیفیت شرکت بیرداینامیک را مشاهده کنید. کابل رابط استفاده شده نیز از نوع جک 3.5 میلی متری بوده و از طولی مناسب برخوردار است! لازم به ذکر است که وزن هدست گیمینگ MMX 300 بیرداینامیک نیز برابر با 332 گرم (بدون کابل و میکروفون) بوده و از ابعادی استاندارد بهره می برد!

مشخصات فنی هدست Beyerdynamic MMX 300

میکروفون حرفه ای و درایورهای رده بالا!

میکروفون حرفه ای یکی از امکانات موجود در هدست گیمینگ MMX 300 بیرداینامیک محسوب شده و با توجه به قابلیت های متعدد می تواند کاربر را تا حد زیادی راضی نگه دارد! این مدل هدست گیمینگ با توجه به برخورداری از میکروفون حساس و باکیفیت بر روی کاپ چپ می توان گفت که می تواند یک سر و گردن از بقیه هدست های بازار بالاتر باشد. بیرداینامیک به منظور ضبط صدای کاربر با بالاترین کیفیت از الگوی ضبط صدای Cardioid تک جهته بهره برده است. میکروفون تعبیه شده با توجه به برخورداری از این ویژگی می تواند به راحت ترین شکل اقدام به جذب و دریافت سیگنال های مختلف (صداهای ریز محیط و یا سر و صدای موجود در محیط اطراف) کند. در ضمن میکروفون های Cardioid در محیط های کم سر و صدا می تواند بهترین عملکرد را از خود نشان داده و کم ترین نویز را دریافت خواهد کرد. لازم به ذکر است که فرکانس پاسخگویی این میکروفون از 100 تا 20 کیلوهرتز بوده تا تبدیل به مناسب ترین گزینه برای برقراری ارتباط باشد!
شرکت Beyerdynamic در طراحی هدست گیمینگ MMX 300 از درایورهای رده بالا استفاده کرده است. درایورهای استفاده شده از ویژگی های رده بالایی برخوردار بوده که می تواند محتوای در حال پخش را با بیس قوی به گوش کاربر برساند! از دیگر ویژگی درایورهای تعبیه شده نیز می توان به امکان پخش صدا با شفافیت بالا، واضح و کریستالی اشاره کرد. درایورهای استفاده شده در این مدل هدست با توجه به تنظیم اختصاصی که در اختیار دارند این امکان به کاربر داده خواهد شد تا از قابلیت شنیدن ریزترین صداها (صدای قدم ها) و صداهایی که از فرکانس پایین تری برخوردار هستند بهره مند شوید. از دیگر ویژگی های درایور استفاده شده در این مدل هدست نیز می توان به حساسیت 96 دسی بل، امپدانس 32 اهم و فرکانس پاسخ گویی از 5 تا 35 هزار هرتز اشاره کرد که موجب می شود صدای در حال پخش با وضوح و شفافیت بالاتری پخش شود!

مشخصات فنی هدست Beyerdynamic MMX 300

قابلیت سازگاری با دستگاه های گوناگون و کلیدهای کنترلی!

شرکت بیرداینامیک جهت راحتی بیش از حد کاربر در ساخت هدست گیمینگ MMX 300 از متداول ترین رابط به منظور برقراری ارتباط استفاده کرده است. رابط استفاده شده در این مدل هدست از نوع جک 3.5 میلی متری بوده و از طرفداران زیادی نیز برخوردار است. در ضمن به دلیل وجود ورودی جک در اکثر دستگاه های دیجیتال همچون گوشی موبایل، تبلت، لپ تاپ، کامپیوتر، انواع کنسول ها (نینتندو سوئیچ، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5 و ایکس باکس) و ... این ورودی تبدیل به متداول ترین روش های برقراری ارتباط بین کاربران شده است! لازم به ذکر است که رابط استفاده شده در این مدل هدست با توجه به طول مناسبی که دارد می تواند آزادی عمل بیشتری را در اختیار کاربر قرار دهد. در ضمن به دلیل Plug And Play بودن هدست گیمینگ MMX 300 بیرداینامیک نیازی به نصب نرم افزار و تنظیماتی خاصی نداشته و تنها با متصل کردن جک 3.5 میلی متری به دستگاه مد نظر می توانید از هدست استفاده کنید!

از ویژگی ها و امکاناتی که شرکت بیرداینامیک به منظور راحتی کاربر در طراحی و ساخت این مدل هدست مورد استفاده قرار داده است می توان به قابلیت کنترل هدست بدون انجام حرکات اضافه اشاره کرد. کنترلر این مدل هدست بر خلاف اکثر هدست ها که بر روی کاپ تعبیه می شوند، بر روی رابط اضافه شده تا این امکان را به شما بدهد که بتوانید با استفاده از آن در هنگام انجام بازی های ویدئویی و یا دیگر فعالیت ها اقدام به تنظیم روشن / خاموش کردن میکروفون، کاهش و افزایش میزان صدا و پذیرش تماس های دریافتی کنید! در آخر نیز باید به این نکته اشاره کرد که این مدل هدست از دیگر ویژگی ها و قابلیت هایی همچون قابلیت Immerse برخوردار است! قابلیت های Immerse امکان تشخیص دقیق  محل قرارگیری دشمن را کاربر به کاربر اطلاع داده تا برتری محسوسی نسبت به آن ها داشته باشد!

منبع: global