برای آن دسته از افرادی که به دنبال تجهیزات استودیویی، مخصوصا هدفون های استودیویی هستند محصولات صوتی شرکت معتبر بیرداینامیک را پیشنهاد می کنیم. این شرکت با تولید هدفون های مخصوص استودیو توانسته خود را بین کاربران سراسر دنیا مطرح کند. محصولات تولیدی این شرکت به دلیل ویژگی ها و قابلیت های فراوانی که در اختیار دارند پس از گذشت چندین سال همچنان در حال تولید هستند. شرکت Beyerdynamic یکی از جدیدترین محصولات خود که با عنوان DT 900 Pro X روانه بازارهای جهانی کرده توانست یکی از دقیق ترین و حرفه ای ترین هدفون های مانیتورینگ را جهت ساخت محتوای صوتی تولید کند! از ویژگی های مهم و مثبتی که شرکت آلمانی بیرداینامیک در ساخت این مدل هدفون استفاده کرده می توان به درایورهای جدید مجهز به حساسیت بالا و امپدانس پایین، راحتی بی حد و اندازه به لطف بهره مندی از بالشتک های نرم و متریال های باکیفیت، وزن مناسب، قابلیت پوشش بازه فرکانسی از 5 تا 40 کیلوهرتز به صورت کامل و ... اشاره کرد. در ادامه مطلب به بررسی بیشتر و تخصصی تر هدفون مانیتورینگ DT 900 Pro X خواهیم پرداخت، پس لطفا تا انتهای مطلب با ما همراه باشید!

هدفون مانیتورینگ Beyerdynamic DT 900 Pro X

طراحی و ساخت هدفون!

شرکت آلمانی Beyerdynamic در ساخت هدفون مانیتورینگ DT 900 Pro X از طراحی پشت باز استفاده کرده است. این ویژگی مخصوص افرادی است که به صورت حرفه ای مشغول میکس و یا مستر کردن آهنگ هستند. راحتی بی نظیر از ویژگی های مهمی است که شرکت بیرداینامیک در طراحی این مدل از هدفون خود استفاده کرده است. ویژگی یاد شده به لطف بهره مندی از پدها و هدبندی است که در ساخت این محصول استفاده شده تا کاربر بتواند ساعت های متوالی را بدون کوچک ترین خستگی و دردسر از آن استفاده کند. هدبند تعبیه شده نیز با توجه به متریال بسیار خوبی که در اختیار دارد می تواند راحتی و حس خوشایندی را برای کاربر منتقل کند! ظاهر هدفون مانیتورینگ DT 900 Pro X از طراحی ساده و مینیمالی برخوردار بوده تا کاربر از حرفه ای بودن آن مطمئن شود! بدنه مستحکم نیز از دیگر ویژگی های طراحی این مدل از هدفون شرکت Beyerdynamic محسوب می شود. مواد تشکیل دهنده باکیفیت و مستحکم باعث می شود تا هدفون در برابر ضربات احتمالی و یا حتی سقوط از ارتفاع مقاومت زیادی داشته باشد! جهت برقراری ارتباط نیز از رابط جک 3.5 میلی متری استفاده شده که به دلیل برخورداری از طول مناسب می تواند آزادی عمل را برای کاربر به ارمغان بیاورد! در ضمن با توجه به وزن مناسب 345 گرمی نیز می توان گفت که برای حمل آن با هیچ چالشی روبرو نخواهید شد!

هدفون مانیتورینگ Beyerdynamic DT 900 Pro X

هدفونی غرق در صدا!

با استفاده از هدفون مانیتورینگ DT 900 Pro X بیرداینامیک می توانید از صدای استریو بهره مند شده و به موسیقی های محبوب خود با کیفیتی بسیار مطلوب گوش دهید. این هدفون دارای امپدانس ورودی 48 اهم، حساسیت 100 دسی بل و فرکانس پاسخ دهی 5 هرتز تا 40 هزار هرتز بوده و قادر به پخش تمام صداهای زیر و بم قابل شنیدن در محدوده شنوایی انسان است. از دیگر ویژگی هایی که باعث می شود تا این مدل هدفون قادر به پخش صدا با بالاترین میزان کیفیت باشد می توان به درایورهای قدرتمند و جدید اشاره کرد. درایورهای استفاده شده در این مدل هدفون از نوع Staller.45 بوده و با توجه به قابلیت های که در اختیار دارد می تواند محتوای موجود را با واضح ترین، شفاف ترین و رساترین شکل ممکن به گوش های کاربر برساند! لازم به ذکر است که با توجه به کنترل هوشمند صدای در حال پخش می تواند صداهای بلند را بدون دیستورت شدن (تغییر ناگهانی سیگنال اصلی) و پایین آوردن کیفیت پخش کند! با وجود ویژگی های یاد شده می توان گفت که با متصل کردن هدفون مانیتورینگ DT 900 Pro X به پخش کننده های مختلف (سیستم های کامپیوتری، آمپیلیفایرهای حرفه ای، گوشی های موبایل و ...) قادر است صدایی متوازن همراه با دقیق ترین شکل و شفافیت فوق العاده به ارمغان بیاورد!

همانطور که در بالا اشاره شد هدفون مانیتورینگ DT 900 Pro X همانند دیگر هدفون های تولیدی شرکت بیرداینامیک به صورت پشت باز طراحی شده است! این مدل هدفون با توجه به طراحی پشت باز قادر است نسبت به دیگر هدفون هایی که از این طراحی برخوردار نیستند، صدا را به طبیعی ترین شکل ممکن پخش کنند! ترکیب این طراحی با درایورهای Staller.45 می تواند در تمامی فرکانس ها عملکردی بی نظیر و بازدهی بسیار بالا را به ارمغان بیاورد!

هدفون مانیتورینگ Beyerdynamic DT 900 Pro X

در ضمن ترکیب درایورهای Staller.45 هدفون مانیتورینگ DT 900 Pro X و طراحی آکوستیک که به صورت ویژه برای ایرکاپ ها آن ساخته شده باعث می شود تا هدفون محتوای صوتی را به صورت شفاف همراه با دقیق ترین و عمیق ترین بیس پخش کند. مهندسان و طراحان شرکت بیرداینامیک به منظور آزادی راحتی بیشتر و قابلیت متصل شدن به دستگاه های بیشتر از 2 عدد کابل که دارای قابلیت جدا شدن هستند استفاده کرده است. قابلیت جداشوندگی این امکان را به کاربر می دهد تا علاوه بر حمل و نقل آسان، هنگام خراب شدن دیگر نیازی به تهیه هدفون جدید نباشند. لازم به ذکر است که کابل های موجود از اندازه 1.8 و 3 متری برخوردار بوده که با کمک کانکتور جداشونده Mini-XLR به ایرکاپ های هدفون متصل می شوند! در آخر باید به این نکته اشاره کنیم که هدفون مانیتورینگ DT 900 Pro X از قابلیت تعویض تمامی قطعات بدون نیاز به ابزار مخصوص نیز برخوردار بوده تا کاربر در هنگام خرابی و یا در صورت نیاز بدون هیچ گونه چالش و دردسر خاصی اقدام به تعویض آن ها کند!

منبع: global.beyerdynamic