یک ماوس گیمینگ حرفه ای برای گیمرهایی که به دنبال بهترین تجربه از بازی کردن با کامپیوتر هستند، ضروری است. اما اگر شما دست های بزرگی دارید، ممکن است در هنگام بازی کردن با ماوس های معمولی و کوچک دچار چالش شوید و در لحظات حساس بازی نتوانید سریع ترین واکنش را از خود نشان دهید! خوشبختانه شرکت های سازنده ماوس های گیمینگ این موضوع را در نظر داشته اند و اقدام به تولید ماوس های اختصاصی برای افراد دارای دست های بزرگ کرده اند! در این بخش چند مدل از این ماوس ها را به شما معرفی می کنیم.

ماوس گیمینگ SteelSeries Rival 310 – در مجموع بهترین انتخاب

ماوس گیمینگ SteelSeries Rival 310 – در مجموع بهترین انتخاب

این ماوس با توجه به ویژگی هایی مانند بدنه بزرگ، طراحی خمیده و نرم بدنه، کلیدهای با دوام و مجهز بودن به یک سنسور با کیفیت رده بالا به یکی از بهترین انتخاب های موجود در بازار تبدیل شده است. ماوس SteelSeries Rival 310 نمونه مناسبی از تعادل بین کیفیت و قیمت است و عملکردی عالی از خود را ارائه می دهد. میزان دقت این ماوس 12000DPI است و در آن از سنسور اپتیکال TrueMove3 استفاده شده است. به علاوه اینکه طراحی ارگونومیک این ماوس به خوبی به شما کمک می کند تا بدون احساس خستگی دست، برای چندین ساعت در طول روز به بازی های مورد علاقه تان بپردازید!

ماوس گیمینگ Logitech G502 Hero – بهترین عملکرد

ماوس گیمینگ Logitech G502 Hero – بهترین عملکرد

اگر به دنبال بهترین عملکرد برای بازی های رقابتی و مسابقه ای هستید، ماوس لاجیتک G502 Hero برای شما ساخته شده است! این ماوس از دقت حیرت انگیز 16000 DPI برخوردار است و بر روی بدنه آن 11 دکمه قابل برنامه ریزی تعبیه شده است! عملکرد این ماوس شما را از کلیدهای میانبر کیبورد بی نیاز کرده و امکان بازی کردن حرفه ای را فراهم می آورد. این موارد در کنار هم باعث شده اند تا ماوس G502 Hero برند لاجیتک به یکی از پر فروش ترین ماوس های گیمینگ تبدیل شود.

ماوس Logitech G903 Lightspeed Hero – طراحی متقارن

ماوس Logitech G903 Lightspeed Hero – طراحی متقارن

اگر چپ دست هستید یا به دنبال ماوسی هستید که بتوان از آن در هر دو سمت راست یا  چپ کیبورد بر روی میز استفاده کرد، ماوس G903 Lightspeed Hero برند لاجیتک از بهترین انتخاب ها برای شما خواهد بود. اندازه بزرگ، طراحی متقارن و عملکرد عالی آن باعث شده تا این ماوس طرفداران زیادی در میان کاربران پیدا کند. این ماوس طراحی ارگونومیکی نیز دارد و به خوبی فضای داخلی دست های بزرگ را پوشش می دهد.

ماوس Corsair Scimitar Pro RGB – خوش دست ترین

ماوس Corsair Scimitar Pro RGB – خوش دست ترین

اگر می خواهید تا ماوس به طور کامل فضای داخلی دست را پوشش دهد و اصطلاحاً در هنگام بازی به «دستتان بچسبد»، ماوس Scimitar Pro RGB را انتخاب کنید! این ماوس با ساختار بزرگ و لبه های خمیده برای این منظور از بهترین گزینه ها است. همچنین این ماوس از میزان دقت بی نظیر 16000 DPI بهره می برد و به شما کمک می کند تا گیمر حرفه ای تری شوید!

ماوس گیمینگ Corsair M65 Pro RGB – عرض زیاد

ماوس گیمینگ Corsair M65 Pro RGB – عرض زیاد

ماوس Corsair M65 Pro RGB از آن ماوس هایی است که افراد دارای دست های پهن حتماً آن را دوست خواهند داشت! این ماوس به گونه ای طراحی شده که خمیدگی اطراف آن کمتر باشد و سطح بیشتری برای برخورد با دست را فراهم آورد. در واقع این ماوس عرض بالایی دارد و فضای افقی بیشتری را پوشش می دهد. این ویژگی به گیمرهای دارای دست پهن کمک می کند تا تمرکز بالاتری بر روی بازی داشته باشند.

ماوس Redragon M652 – یک ماوس وایرلس مقرون به صرفه

ماوس Redragon M652 – یک ماوس وایرلس مقرون به صرفه

اگر از محدودیت های سیم و کابل خسته شده اید و می خواهید تا با خرید یک ماوس وایرلس در هزینه های خود صرفه جویی نیز کرده باشید، ماوس Redragon M652 به کار شما خواهد آند. این ماوس که برای افراد دارای دست های بزرگ طراحی شده، شارژدهی باتری بسیار مناسبی دارد و از بدنه ای مستحکم و با دوام بهره می برد. در واقع در ساخت این ماوس بیشتر به جنبه های فیزیکی توجه شده تا عملکرد!

منبع: windowscentral