گوشی های پرچم دار سامسونگ همیشه به مجهز بودن به بهترین سخت افزار (و البته نرم افزار) مشهور بوده اند. گوشی Galaxy S21+ نیز از این قاعده مستثنی نیست. با وجود اینکه یک سال از زمان عرضه آن به بازار می گذرد، اما شما می توانید بر روی استفاده از آن برای چند سال حساب باز کنید! اما اگر می خواهید تا طول عمر گوشی خود را افزایش دهید، به شما پیشنهاد می کنیم تا یک قاب محافظ برای آن تهیه کنید. اما کدام قاب ها برای گوشی سامسونگ گلکسی S21+ مناسب ترند؟ در لیست زیر برخی از آنها را برای شما گردآوری کرده ایم. در میان این قاب های محافظ گوشی از مدل های فوق مستحکم تا مدل های شفاف که طراحی جذاب گوشی را در معرض دید قرار می دهند، دیده می شود. برای مشاهده سایر مدل ها به بخش اول مقاله مناسب ترین قاب ها برای گوشی سامسونگ Galaxy S21 Plus بر روی سایت ایده برتر پارسیان مراجعه کنید.

قاب محافظ ArmadilloTek Vanguard – مستحکم مانند یک تانک!

قاب محافظ ArmadilloTek Vanguard – مستحکم مانند یک تانک!

برند ArmadilloTek می تواند به عنوان یکی از برترین برندها در زمینه تولید قاب های فوق مستحکم شناخته شود و این سری Vanguard از بهترین محصولات این شرکت برای گوشی گلکسی S21+ به حساب می آید. این قاب نه تنها گوشی شما را در امن ترین شرایط نسبت به آسیب های محیطی قرار می دهد و ضخامت نسبتاً زیادی دارد، اما هیچ گونه اختلالی در زمینه پشتیبانی از شارژ وایرلس ایجاد نمی کند. این قاب دارای استاندارد نظامی در زمینه مقاومت در برابر سقوط از ارتفاع نیز هست و مانند یک تانک مستحکم است!

قاب محافظ Nillkin CamShield Pro – محافظت از دوربین ها علاوه بر بدنه

قاب محافظ Nillkin CamShield Pro – محافظت از دوربین ها علاوه بر بدنه

در حالیکه بسیاری از قاب های موجود در بازار از پورت ها، پنل پشتی و دکمه های گوشی S21+ محافظت می کنند، اما قاب CamShield Pro برند Nillkin قابلیت محافظت از دوربین های گوشی را هم دارد و امنیت گوشی را دو چندان می کند. زمانی که شما به عکاسی یا ضبط ویدئو نیاز ندارید، می توانید کاور مخصوص این قاب را به روی لنزها بکشید و از آسیب دیدن آنها در هنگام قرار دادن گوشی در جیب جلوگیری کنید. این قاب در رنگ های مشکی، آبی و سبز عرضه شده است.

قاب محافظ Crave Dual Guard – شیک و محکم

قاب محافظ Crave Dual Guard – شیک و محکم

با ساختار دو لایه (TPU و پلی کربنات)، قاب Dual Guard برند Crave به خوبی از گوشی گلکسی S21+ شما در برابر آسیب ها و سقوط های احتمالی محافظت می کند. این قاب ضخامت کمی دارد و پنل پشتی آن دارای خطوط برجسته ای است که مانع از لیز خوردن گوشی از دست می شوند. همچنین این قاب رنگ بندی متنوعی دارد و در رنگ های صورتی، سبز و... عرضه شده است.

قاب محافظ ESR Project Zero – تقریباً نامرئی!

قاب محافظ ESR Project Zero – تقریباً نامرئی!

قاب شفاف برند ESR ضخامت بسیار کمی دارد اما فوق العاده خوش دست است! این قاب ظاهر زیبای گوشی گلکسی S21+ شما را مخفی نمی کند و در عین حال از آن در برابر خط و خش ها و آلودگی ها محافظت می کند. لبه های این قاب در کناره های صفحه نمایش و ماژول دوربین به اندازه قاب های دیگر برجستگی ندارد و این ویژگی سبب می شود تا گوشی راحت تر در جیب لباس قرار گیرد.

قاب محافظ Shieldon Wallet Case – حمل همه چیز ، یکجا!

قاب محافظ Shieldon Wallet Case – حمل همه چیز ، یکجا!

با استفاده از این قاب، انگار گوشی هوشمند سامسونگ خود را در یک کیف پول قرار داده اید! این قاب در هفت رنگ جذاب و شیک عرضه شده و علاوه بر جایگاه گوشی، دارای سه جایگاه برای قرار دادن کارت های اعتباری و جایگاهی برای قرار دادن پول نقد است. با اینکه رنگ سبز تیره این قاب طرفداران زیادی دارد، اما رنگ های قهوه ای و قرمز تیره آن نیز می تواند چشم ها را به خود خیره کند!

منبع: androidcentral