یک دلیل خوب برای اینکه قاب های شفاف در بازار این همه محبوبیت دارند، وجود دارد! چه کسی است که دوست نداشته باشد تا طراحی دوست داشتنی آیفون خود را به دیگران نشان دهد؟! قاب های شفاف (ترنسپرنت) علاوه بر اینکه از گوشی شما محافظت می کنند، باعث می شوند تا طراحی ظاهری گوشی آیفون 13 شما پنهان نشود و در هر لحظه بتوانید با نگاه کردن به گوشی، از ظاهر زیبای آن لذت ببرید! به خصوص زمانی که صحبت از آیفون 13 در میان باشد، این موضوع اهمیت بیشتری هم پیدا می کند! ما از میان مدل های متنوع قاب های شفاف سازگار با آیفون 13، چند مدل از بهترین های آنها را برای شما انتخاب کرده ایم. برای مشاهده سایر مدل ها به مقاله قاب های محافظ شفاف، لوکس و زیبای آیفون 13 بخش اول بر روی وب سایت ایده برتر پارسیان مراجعه کنید.

قاب محافظ Case-Mate Sheer Superstar Case – شفاف با کمی چیزهای اضافه تر!

قاب محافظ Case-Mate Sheer Superstar Case – شفاف با کمی چیزهای اضافه تر!

شرکت Case-Mate قاب های شفافی تولید می کند که یک سری چیزهای اضافی نیز بر روی سطح آنها مشاهده می شود! قاب های این شرکت به دلیل همین طراحی خاص و زیبا طرفداران زیادی در میان آیفون بازها پیدا کرده اند. اگر شما به ستاره، پروانه یا طرح های دیگر علاقه دارید، می توانید با تهیه یکی از قاب های Case-Mate ظاهری فانتزی به آیفون 13 خود ببخشید!

قاب محافظ Casetify Custom Impact Case – قابل شخصی سازی

قاب محافظ Case-Mate Sheer Superstar Case – شفاف با کمی چیزهای اضافه تر!

Casetify به شما اجازه می دهد تا قاب شفاف گوشی خود را با طرح های پرینت شده دلخواهتان شخصی سازی کنید! در واقع شما می توانید طرح های پرینت شده مورد علاقه خود را بر روی بدنه این قاب شفاف نصب کنید و ظاهر دلخواهتان را به آن ببخشید! به این ترتیب می توانید از یک قاب خاص که مختص شما طراحی شده، بر روی آیفون 13 خود استفاده کنید! این قاب محافظ از بهترین قاب های گوشی های آیفون با استحکام بالا محسوب می شود و به همین دلیل نیز خیال شما را بابت در امان ماندن گوشی در اثر ضربه و خراشیدگی راحت می کند.

قاب محافظ CASEKOO Crystal Clear Case – قاب شفافی که هیچ وقت زرد نمی شود!

قاب محافظ CASEKOO Crystal Clear Case – قاب شفافی که هیچ وقت زرد نمی شود!

یکی از معضلات اساسی استفاده از قاب های شفاف این است که اگر قاب کیفیت لازم را نداشته باشد، پس از مدتی رنگ آن به زرد تغییر پیدا می کند. شرکت CASEKOO با قاب مدل Crystal این معضل را به طور کامل برطرف کرده و شفافیت طولانی مدت قاب گوشی شما را تضمین می کند. در این قاب از روکش مخصوص استفاده شده که از زرد شدن قاب به مرور زمان جلوگیری می کند. همچنین این قاب ساده، باریک و محکم است و از آیفون 13 شما به خوبی محافظت می کند.

قاب محافظ SwitchEasy MagEasy MagSafe Case – تلفیقی از محافظت و نازکی

قاب محافظ SwitchEasy MagEasy MagSafe Case – تلفیقی از محافظت و نازکی

این قاب تلفیقی از محافظت، نازکی و طراحی مینیمال را در خود جای داده و به بهترین شکل ممکن از آیفون 13 در مقابل شوک محافظت می کند. ضمن اینکه قاب MagEasy با قابلیت MagSafe اپل به خوبی سازگار است و در آن از روکش ضد زرد شدن نیز استفاده شده است. این مدل به گونه ای طراحی شده که یک لایه هوا در اطراف پنل پشتی گوشی ایجاد شود و به این ترتیب از ایجاد رطوبت در آن قسمت جلوگیری به عمل آید.

منبع: imore