یک دلیل خوب برای اینکه قاب های شفاف در بازار این همه محبوبیت دارند، وجود دارد! چه کسی است که دوست نداشته باشد تا طراحی دوست داشتنی آیفون خود را به دیگران نشان دهد؟! قاب های شفاف (ترنسپرنت) علاوه بر اینکه از گوشی شما محافظت می کنند، باعث می شوند تا طراحی ظاهری گوشی پنهان نشود و در هر لحظه بتوانید با نگاه کردن به گوشی، از ظاهر زیبای آن لذت ببرید! به خصوص زمانی که صحبت از پرفروش ترین گوشی دنیا آیفون 13 در میان باشد، این موضوع اهمیت بیشتری هم پیدا می کند! ما از میان مدل های متنوع قاب های شفاف سازگار با آیفون 13، چند مدل از بهترین های آنها را برای شما انتخاب کرده ایم. برای مشاهده سایر مدل های قاب های محافظ شفاف گوشی آیفون 13 به بخش دوم این مقاله بر روی وب سایت ایده برتر پارسیان مراجعه کنید.

قاب محافظ Mous Infinity MagSafe-Compatible Clear Case – بیشترین میزان محافظت

قاب محافظ Mous Infinity MagSafe-Compatible Clear Case – بیشترین میزان محافظت

با وجود اینکه قاب های زیادی از برندهای مختلف در بازار موجود است که عنوان شده از درجه محافظت ارتشی برخوردارند، اما هیچ یک از آنها به اندازه این قاب از برند Mous توان محافظت از آیفون 13 را ندارد! قاب مدل Infinity کاملاً شفاف است و ظاهر گوشی را از هیچ زاویه ای پنهان نمی کند. ضمن اینکه این قاب از ویژگی MagSafe اپل به طور کامل پشتیبانی می کند.

قاب محافظ Apple Clear Case with MagSafe – مدل اورجینال

قاب محافظ Apple Clear Case with MagSafe – مدل اورجینال

مطمئناً از انتخاب قاب اورجینال ساخت اپل ضرر نخواهید کرد! این قاب به خوبی با آیفون 13 شما فیت می شود و از آن در برابر صدمات احتمالی محافظت می کند. طراحی ظاهری قاب اپل نیز توجه شما را به خود جلب خواهد کرد. این قاب با فناوری MagSafe اپل کاملاً سازگار است و در ساخت آن از متریال انعطاف پذیر استفاده شده است. به این ترتیب این قاب مقاومت بالایی در برابر خط و خش دارد و نصب آن بر روی گوشی به آسانی انجام می شود.

قاب محافظ JETech Case HD Clear – ارزان ترین انتخاب

قاب محافظ JETech Case HD Clear – ارزان ترین انتخاب

اگر نمی خواهید هزینه زیادی برای خرید قاب آیفون 13 صرف کنید، JETech برای شما یک قاب شفاف با کیفیت تولید کرده است! این قاب به ضربه گیرهای لاستیکی مجهز است و مانع از آسیب دیدن گوشی در اثر رها شدن از دست و برخورد با زمین می شود. همچنین حاشیه های دور تا دور بدنه و ماژول دوربین این قاب ضخامت بیشتری دارند تا درصد محافظتی آنها بالاتر رود.

قاب محافظ totallee Clear iPhone 13 Case – Transparent – نازکتر از نازک!

قاب محافظ totallee Clear iPhone 13 Case – Transparent – نازکتر از نازک!

شرکت Totallee برخی از نازک ترین قاب های آیفون موجود در بازار را تولید کرده است. این قاب شفاف از این برند نیز کمتر از تنها 1 میلی متر ضخامت دارد و حتی ممکن است فراموش کنید که بر روی آیفون 13 شما نصب شده است! متریال TPU به کار رفته در ساخت این قاب به خوبی از گوشی شما در مقابل ضربه های احتمالی و خط و خش محافظت می کند و اصلاً نگران ضخامت کم قاب نخواهید بود.

قاب محافظ Caudabe Lucid Clear – تقریباً ضد گلوله!

قاب محافظ Caudabe Lucid Clear – تقریباً ضد گلوله!

قاب Caudabe Lucid به شفافیت آب است و از یک سطح براق و کاملاً مستحکم بهره می برد. به طوری که هم می توانید ظاهر آیفون 13 خود را به دیگران نمایش دهید و هم از گوشی خود به بهترین شکل محافظت کنید. پلیمر ترمو پلاستیک به کار رفته در ساخت این قاب، همان متریالی است که از آن در ساخت شیشه های ضد گلوله استفاده می شود!

منبع: imore