درست است که گوشی Moto G Pure بهترین گوشی اندرویدی یا یک مدل پرچم دار نیست و مانند گوشی موتورولا Razr 3 مجهز به تراشه اسنپ دراگون Snapdragon 8+ Gen 1 و دیگر مدل ها قدرتمند نیست، اما به هر حال امکانات ضروری کار با اندروید را دارد و نیازهای روزمره بسیاری از کاربران عادی را برطرف می کند. پس قطعاً این گوشی ارزش محافظت شدن در برابر آسیب ها را دارد و باید برای آن یک قاب تهیه کنید زیرا مسلماً دوست ندارید تا گوشی تان صدمه ببیند و مجبور شوید تا برای خرید یک گوشی جدید متحمل هزینه های اضافی شوید! اما برای اینکه کارتان راحت تر شود، در این مقاله چند مدل از بهترین قاب ها برای گوشی موتورولا Moto G Pure و در مقاله بهترین قاب ها برای گوشی موتورولا Moto G Pure بخش اول برخی دیگر از این قاب ها را به شما معرفی کرده ایم. جهت مشاهده با ما همراه باشید.

قاب محافظ URBANITE Military Grade Case – یک انتخاب سفت و محکم

قاب محافظ URBANITE Military Grade Case – یک انتخاب سفت و محکم

زمانی که صحبت از «درجه حفاظتی ارتشی» صحبت به میان می آید، می توان بر روی قاب URBANITE حساب ویژه ای باز کرد! این قاب بدنه مستحکمی دارد و هر چیزی را که برای محافظت از گوشی به آنها نیاز دارید برایتان فراهم می آورد! ضمن اینکه این قاب دارای پایه نگهدارنده است و در دسته بندی آن یک محافظ صفحه نمایش هم قرار دارد. به این ترتیب با تهیه آن می توانید از تمامی سطح پنل های جلویی و پشتی گوشی Moto G Pure خود محافظت کنید.

قاب محافظ Osophter Flexible Phone Cover with 2pcs Screen Protector – ارزش خرید بالا

قاب محافظ Osophter Flexible Phone Cover with 2pcs Screen Protector – ارزش خرید بالا

با این پکیج چند منظوره از برند Osophter خیالتان بابت امنیت گوشی موتو جی پیور خود کاملاً راحت خواهد بود. در بسته بندی این محصول یک قاب مدرن و زیبا به همراه دو محافظ صفحه نمایش قرار دارد که سطح پنل های جلویی و پشتی گوشی را به خوبی پوشش می دهند. همچنین لبه های این قاب برآمده است که باعث دفع بهتر ضربات و شوک های وارد شده به بدنه گوشی می شود. با خرید این قاب می توانید مطمئن باشید که یکی از بهترین قاب های محافظ گوشی Motorola را به دست آورده اید.

قاب محافظ Lmposla Soft Silicone Case – باریک و ظریف

قاب محافظ Lmposla Soft Silicone Case – باریک و ظریف

این قاب سیلیکونی نرم، فوق العاده انعطاف پذیر و نازک است و در هنگام استفاده از آن، انگار هیچ چیزی بر روی گوشی شما قرار ندارد! همچنین قاب Lmposla بدنه نیمه شفافی دارد و طرح درج شده بر روی پنل پشتی آن همانند یک تتو بر روی بدنه گوشی به نظر می رسد! با وجود اینکه این قاب در دسته مدل های مستحکم و با دوام جای ندارد، اما باز هم از گوشی شما در هنگام کارهای روزمره به خوبی محافظت می کند.

قاب محافظ Yznoek Soft Silicone Phone Case – قدرت گل آفتابگردان!

قاب محافظ Yznoek Soft Silicone Phone Case – قدرت گل آفتابگردان!

اگر شفاف بودن بدنه قاب برایتان اهمیتی ندارد، می توانید به سراغ قاب Yznoek بروید! بر روی این قاب طرح گل های آفتابگردان درج شده که باعث با طراوت شدن ظاهر گوشی شما می شود. همچنین قاب Yznoek نرم و انعطاف پذیر است و به خوبی با گوشی فیت می شود. برای اینکه مقاومت این قاب برای دفع ضربات بیشتر شود، گوشه های آن سخت تر از سطح بدنه طراحی شده اند.

منبع: androidcentral