استفاده از یک دوربین امنیتی مجهز به وای فای، بهترین روش برای این است که زمان هایی که بیرون از منزل هستید، خانه خود را زیر نظر داشته باشید و از امنیت آن مطمئن شوید. حال اگر دوربین امنیتی شما با دستیار صوتی Alexa هم سازگار باشد، برای این منظور کار به مراتب آسان تری پیش رو خواهید داشت.

به عنوان مثال، این نوع دوربین های امنیتی سازگار با الکسا به شما اجازه می دهند تا زمانی که سر کار هستید، حیوان های خانگی تان را چک کنید. همچنین اگر دوربین شما دارای میکروفون داخلی باشد، می توانید به سرعت به فرزندان خود بگویی که بازی با کنسول را تمام کنند و به سر درس هایشان بروند! با این دوربین ها شما می توانید از الکسا بخواهید تا در هر لحظه از طول روز، وضعیت خانه تان را به شما نمایش دهد یا با استفاده از این دستیار صوتی، برنامه روزانه ای برای مدیریت لامپ های هوشمند منزل خود ایجاد کنید! اما کدام دوربین های امنیتی مجهز به الکسا در سال 2022 محبوب ترند؟

دوربین امنیتی Arlo Pro 4 – برند معتبر

دوربین امنیتی Arlo Pro 4 – برند معتبر

دوربین های Arlo Pro از لحاظ امکانات و قیمتی که دارند، جزء بهترین و مناسب ترین دوربین های امنیتی خانگی سال 2022 به شمار می آیند. تازه این دوربین ها با Alexa هم سازگارند! دوربین جدید Arlo Pro 4 از تمام قابلیت های ممتاز نسل های قبلی بهره می برد و توانایی ضبط تصویر با رزولوشن حداکثر 2560x1440 پیکسل (و 1080p و 720p) را دارد. دیگر ویژگی های این دوربین شامل قابلیت دید در شب مادون قرمز، مجهز بودن به نورافکن 6500K و طول عمر باتری 3 تا 6 ماهه می شود. و اینکه نیازی به هاب برای استفاده از آن وجود ندارد.

دوربین امنیتی Google Nest Cam Indoor – خانه هوشمند

دوربین امنیتی Google Nest Cam Indoor – خانه هوشمند

طراحی رده بالا و ظاهر شیک دوربین Google Nest Cam تنها مزیت این دستگاه نیست! این دوربین توانایی استریم زنده در تمام 24 ساعت روز و هر 7 روز هفته از خانه شما را دارد و از طریق اپلیکیشن Nest Aware، به شما هشدارهای لازم را اعلام می کند. ضمن اینکه با استفاده از این دوربین قادر خواهید بود تا تمام محصولات Nest خود را به صورت یکجا کنترل کنید. با این دوربین به صدای دو طرفه نیز دسترسی پیدا خواهید کرد. Google Nest Cam از اندازه فوق العاده کوچکی برخوردار است و می توانید آن را در هر جایی که خواستید مخفی کنید!

دوربین امنیتی Blink Outdoor – باتری؟ نیازی به تعویض ندارد!

دوربین امنیتی Blink Outdoor – باتری؟ نیازی به تعویض ندارد!

دوربین جدید Outdoor از برند Blink یکی از مدل های گران قیمت اما پر امکانات است که مجموعه ای از قابلیت های کاربردی را در خود جای داده است. از میان این امکانات می توان به طول عمر باتری دو ساله اشاره کرد که در صورت تهیه پک باتری مجزا، تا چهار سال نیز ارتقا پیدا می کند! شما می توانید از طریق اپلیکیشن Blink Sync Module 2، فایل ها را به صورت لوکال در این دوربین ذخیره کنید یا از پلن های سرویس ذخیره سازی ابری بلینک بهره مند شوید.

دوربین امنیتی Ring Spotlight Cam Wired – استریم زنده فول اچ دی!

دوربین امنیتی Ring Spotlight Cam Wired – استریم زنده فول اچ دی!

دوربین امنیتی Ring Spotlight Cam Wired امکان مانیتورینگ حرفه ای در تمام 24 ساعت روز و هر 7 روز هفته را فراهم می آورد و امکان استریم زنده با کیفیت ایده آل Full HD را به ارمغان می آورد. همچنین این دوربین از قابلیت ارائه صدای دو طرفه بهره می برد و طول عمر و دوام بالایی دارد. شرکت Ring برای این دوربین خدمات پس از فروش کاملی نیز در نظر گرفته است که خیال شما را بابت استفاده از آن به طور کامل راحت می کند.

دوربین امنیتی Kasa Cam Outdoor – فضای باز یا بسته

دوربین امنیتی Kasa Cam Outdoor – فضای باز یا بسته

این دوربین امنیتی با سیم هم در فضای داخلی و هم در فضای بیرونی قابل نصب است و تصاویری عریض با کیفیت عالی 2K HD را در هنگام استریم زنده به ارمغان می آورد. با استفاده از این دوربین می توانید از قابلیت ضبط تصاویر به صورت 24/7 (تمام 24 ساعت روز و هر 7 روز هفته) و ذخیره آنها بر روی کارت حافظه microSD بهره مند شوید. همچنین Kasa فضای ذخیره سازی ابری خود را نیز برای این منظور در اختیار شما می گذارد.

منبع: androidcentral