همانطور که می دانید ساعت هوشمند سامسونگ Galaxy Watch 3 یکی از بهترین محصولات سامسونگ است. اگر به تازگی یک گلکسی واچ 3 خریده اید یا قصد خرید آن را دارید، باید به شما بگوییم که شما می توانید بند آن را به دلخواه خود تغییر دهید. بند ساعت هوشمند سامسونگ گلکسی واچ 3 در مدل های متنوع و متعددی در بازار موجود است و طیف وسیعی از سلایق را پوشش می دهد. متناسب با مدلی که از این ساعت هوشمند خریده اید، باید بندی را انتخاب کنید که با سایز آن سازگار باشد. همچنین باید از این موضوع مطمئن شوید که بند ساعت به مچ دست شما فشار وارد نمی کند و نهایت راحتی را برای شما به ارمغان می آورد. در این مقاله می توانید با برخی از بهترین بندهای سازگار با این ساعت هوشمند اندرویدی آشنا شوید. سایر مدل ها را در مقاله معرفی بهترین بندها برای ساعت هوشمند سامسونگ Galaxy Watch 3 (بخش دوم) بر روی سایت ایده برتر پارسیان مشاهده کنید.

بند ساعت هوشمند Barton Elite Silicone – ثابت و بی حرکت سر جایش باقی می ماند!

بند ساعت هوشمند Barton Elite Silicone – ثابت و بی حرکت سر جایش باقی می ماند!

بندی که از متریال سیلیکون ساخته شده باشد، بهترین گزینه برای افراد اکتیو و پر تحرک است! این بند از برند Barton دقیقاً چنین ویژگی ای را دارد! این بند در دو سایز 20 و 22 میلی متر ارائه شده است و شما می توانید از رنگ بندی متنوع آن لذت ببرید! این بند در 15 رنگ مختلف به بازار آمده و شما می توانید متناسب با سلیقه تان یکی از آنها را انتخاب نمایید. سگک بند ساعت هوشمند Barton Elite Silicone از استیل ضد زنگ ساخته شده و به گونه ای عمل می کند تا ساعت هوشمند شما در تمام طول روز از جایش تکان نخورد! پس این بند ساعت هوشمند سامسونگ گلکسی واچ 3 برای استفاده در حین انجام دادن فعالیت های روزمره و ورزش کاملاً مناسب است.

بند ساعت هوشمند Morsey Soft Nylon – فوق العاده با دوام

بند ساعت هوشمند Morsey Soft Nylon – فوق العاده با دوام

این بند ساعت گلکسی واچ 3 از نایلون محکم بافته شده ساخته شده که استحکام خاصی به این محصول بخشیده است! بخش چسبنده این بند طی بیش از 8000 بار باز و بسته شدن سالم باقی مانده و سطح پارچه در آن قسمت به هیچ عنوان دچار ساییدگی نمی شود. پس می توان گفت که این بند فوق العاده با دوام است! همچنین بند ساعت هوشمند Morsey Soft Nylon از قابلیت نصب آسانی برخوردار است و در رنگ ها و سایزهای مختلف (برای مچ های دست کوچک و بزرگ) عرضه شده است.

بند ساعت هوشمند Fullmosa Burnished Leather – با کلاس و شیک

بند ساعت هوشمند Fullmosa Burnished Leather – با کلاس و شیک

اگر به دنبال یک ظاهر کلاسیک هستید، انتخابی بهتر از بند چرمی Fullmosa برای شما وجود ندارد! سطح چرمی براق این بند، بافت و کیفیت اولیه خود را برای مدتی طولانی حفظ می کند. به علاوه اینکه سطح داخلی این بند از چرم مرغوب تهیه شده و استحکام و راحتی خاصی به آن داده است. به طوری که بدون هیچ مشکلی م توانید آن را در تمام طول روز به دست خود ببندید. البته توجه داشته باشید که بند ساعت هوشمند Fullmosa Burnished Leather برای فعالیت ها و تمرین های ورزشی مناسب نیست.

بند ساعت هوشمند Spigen Modern Fit – لاکچری و جذاب

بند ساعت هوشمند Spigen Modern Fit – لاکچری و جذاب

بند ساعت هوشمند Spigen Modern Fit یکی دیگر از مدل های شیک و لاکچری لیست ماست! این بند با وجود اینکه از استیل ضد زنگ ساخته شده و دوام و طول عمر بالایی دارد، اما از وزن سبکی نیز بهره می برد. در واقع این بند تلفیقی از دوام و شیک بودن را در اختیار شما قرار می دهد! سگک این بند ساعت هوشمند به سادگی باز و بسته می شود و ساعت را به شکلی کاملاً محکم بر روی مچ دست شما نگه می دارد. این بند ساعت گلکسی واچ 3، بدون شک یکی از بهترین انتخاب ها برای علاقه مندان به مد و فشن است.

بند ساعت هوشمند Lerobo Silicone Breathable Band – طراحی خاص برای به جریان انداختن هوا

بند ساعت هوشمند Lerobo Silicone Breathable Band – طراحی خاص برای به جریان انداختن هوا

با این بند خاص از برند Lerobo به مچ دستتان اجازه بدهید تا آزادانه نفس بکشد! سطح این بند که از طراحی خاص و منحصر به فردی بهره می برد، دارای سوراخ هایی است که باعث می شود تا هوا به خوبی به مچ دست شما برسد. همچنین ترکیب بندی رنگ این بند را می توانید متناسب با سلیقه خود از میان 10 گزینه انتخاب نمایید. اگر به دنبال یک بند مناسب برای ساعت هوشمند گلکسی واچ 3 خود در هنگام ورزش در باشگاه یا در فضای باز هستید، بند Lerobo Silicone Breathable را حتماً مد نظر داشته باشید. چرا که این بند هم از عرق کردن مچ دست جلوگیری می کند و هم وزن سبکی دارد.

منبع: androidcentral