اگر به تازگی یک گلکسی واچ 3 خریده اید یا قصد خرید آن را دارید، باید به شما بگوییم که شما می توانید بند آن را به دلخواه خود تغییر دهید. بند ساعت هوشمند سامسونگ گلکسی واچ 3 در مدل های متنوع و متعددی در بازار موجود است و طیف وسیعی از سلایق را پوشش می دهد. متناسب با مدلی که از این ساعت هوشمند خریده اید، باید بندی را انتخاب کنید که با سایز آن سازگار باشد. همچنین باید از این موضوع مطمئن شوید که بند ساعت به مچ دست شما فشار وارد نمی کند و نهایت راحتی را برای شما به ارمغان می آورد. در این مقاله می توانید با برخی از بهترین بندهای سازگار با ساعت هوشمند گلکسی واچ 3 آشنا شوید. سایر مدل ها را در بخش اول مقاله بهترین بندها برای ساعت هوشمند سامسونگ Galaxy Watch 3 بر روی سایت ایده برتر پارسیان مشاهده کنید.

بند ساعت هوشمند Koreda Stainless Steel Mesh Loop – براق و صیقلی

بند ساعت هوشمند Koreda Stainless Steel Mesh Loop – براق و صیقلی

اگر به بندهای فلزی بیشتر علاقه دارید و به دنبال بندی هستید که زمخت و سنگین نباشد، این بند نازک از برند Koreda یکی از بهترین انتخاب ها برای شما خواهد بود. سطح این بند ساعت هوشمند از استیل ضد زنگ ساخته شده که به شکل یک شبکه توری مانند، بافته شده است. این نوع طراحی نهایت راحتی را برای شما به ارمغان می آورد و باعث می شود تا ساعت به شکلی محکم و ایمن بر روی مچ دست شما باقی بماند. رنگ بندی متنوع این بند شامل نقره ای، مشکی، طلایی و رزگلد می شود.

بند ساعت هوشمند Fintie Soft Woven Nylon – نرم اما مستحکم

بند ساعت هوشمند Fintie Soft Woven Nylon – نرم اما مستحکم

اگر به دنبال یک بند پرفکت و کامل برای ساعت هوشمند گلکسی واچ 3 خود هستید، این بند نایلونی بافته شده از برند Finite را مد نظر داشته باشید! این بند به اندازه ای مستحکم و با دوام است که با خیال راحت می توانید ساعت خود را در هنگام انجام تمرینات ورزشی به مچ دستتان ببندید. همچنین این بند به اندازه ای نرم و راحت است که ساعت شما بدون هیچ مشکلی می تواند بر روی مچ دستتان باقی بماند! متریال نایلون به کار رفته در این بند ساعت هوشمند مرغوبیت بالایی دارد و برای مدتی طولانی کیفیت اولیه خود را حفظ می کند. Finite امکان انتخاب رنگ و الگوی دلخواهتان را نیز به شما داده است!

بند ساعت هوشمند Olytop Sport Wristband – طول عمر دو برابر بیشتر

بند ساعت هوشمند Olytop Sport Wristband – طول عمر دو برابر بیشتر

دو بند بخرید، دو برابر بیشتر از آنها استفاده کنید! در بسته بندی بند ساعت هوشمند Olytop، شاهد قرارگیری دو مدل از جنس نایلون بافته شده و چرم هستیم. این بندها فوق العاده مستحکم هستند و در ساخت آنها از متریال ضد آب استفاده شده است. به این ترتیب این بندها برای افرادی که به ماجراجویی های روزانه در شهر یا طبیعت علاقه دارند، انتخاب مناسبی به شمار می آیند. ضمن اینکه ظاهر شیک این بندها به شما کمک می کند تا در مهمانی های رسمی، ظاهری شیک و جذاب داشته باشید!

بند ساعت هوشمند Easuny Silicone (3-pack)- یک پک سه تایی

بند ساعت هوشمند Easuny Silicone (3-pack)- یک پک سه تایی

این پک سه تایی از بندهای سیلیکونی برند Easuny دقیقاً همان چیزی است که افراد علاقه مند به تنوع و انعطاف پذیری بالا به دنبال آن هستند! این بندها در پنج ترکیب رنگ مختلف در دسترس قرار گرفته اند و در هر پک سه رنگ متفاوت قرار دارد. پس متناسب با مود و حال و هوایتان، در هر روز یک رنگ جدید به ساعت هوشمند گلکسی واچ 3 خود که یکی از بهترین ساعت های هوشمند برای تناسب اندام و فیتنس است هدیه دهید! سیلیکون به کار رفته در ساخت این بندها کیفیتی عالی دارد و ضد آب است. پس حتی در هنگام شستن دست هایتان نیز ساعت می تواند بر روی مچتان باقی بماند. ضمن اینکه این بندها با پوست دست شما کاملاً سازگار هستند و هیچ گونه آسیبی به پوست در اثر استفاده طولانی مدت از ساعت هوشمند وارد نمی کنند.

بند ساعت هوشمند GEAK Floral Bands- ظاهر فان و جذاب

بند ساعت هوشمند GEAK Floral Bands- ظاهر فان و جذاب

شاید بخواهید تا به گلکسی واچ 3 خود کمی خلاقیت اضافه کنید! در این حالت می توانید از بندهای منحصر به فرد برند GEAK استفاده نمایید. این بندها از سیلیکون فوق العاده مرغوب ساخته شده اند و انعطاف بالایی دارند. همچنین این بندها ضد تعریق هستند و با خیال راحت می توانید از آنها در هنگام انجام تمرینات ورزشی استفاده کنید. نکته قابل توجه در رابطه با بندهای ساعت هوشمند GEAK Floral، الگوهای جذاب به کار رفته در طراحی آن است. شما می توانید مدل مورد نظر خود را با طرح گل دار، براق، مرمری و... انتخاب نمایید.

منبع: androidcentral