هیچ چیز بدتر از این نیست که درست زمانی که به ماوس وایرلس خود نیاز دارید متوجه شوید که شارژ باتری آن تمام شده و باتری دیگری هم در منزل یا محل کارتان ندارید! در این حالت یا باید باتری جدید بخرید یا باید ماوس خود را به کناری بگذارید و کار کردن با آن را فراموش کنید! اما اگر ماوس شما دارای باتری داخلی با قابلیت شارژ مجدد باشد، هرگز در چنین شرایطی گرفتار نخواهید شد. فقط کافی است تا شارژر آن را به منبع برق وصل کنید و به کار کردن با آن ادامه دهید. این مزایا باعث شده تا بسیاری از کاربران ماوس های دارای قابلیت شارژ مجدد را به ماوس هایی که به باتری خارجی نیاز دارند ترجیح بدهند. اگر شما هم جزء این دسته از افراد هستید، در ادامه می توانید با چند مدل پرطرفدار از ماوس های محبوب خود آشنا شوید!

ماوس لاجیتک MX Master 3 – بهترین انتخاب

ماوس لاجیتک MX Master 3 – بهترین انتخاب

ماوس ارگونومیک لاجیتک MX Master 3 حس راحتی را به کاربر القا می کند. این ماوس به سنسور 4000DPI مجهز است و بر روی هر سطحی قابل استفاده است. همچنین باتری داخلی آن تا 2 ماه نیازی به شارژ پیدا نمی کند. جالب اینجاست که تنها با 3 دقیقه شارژ کردن باتری این ماوس، می توانید با آن برای یک روز کامل کار کنید. پشتیبانی از اتصال USB یا بلوتوث و اسکرول فوق العاده سریع سایر ویژگی های ماوس لاجیتک MX Master 3 را تشکیل می دهند.

ماوس لاجیتک MX Vertical – بهترین انتخاب در بین ماوس های عمودی

ماوس لاجیتک MX Vertical – بهترین انتخاب در بین ماوس های عمودی

اگر از درد مچ دست رنج می برید، ماوس عمودی لاجیتک MX Vertical برایتان بهترین انتخاب است. این ماوس نیز از سنسوری با حداکثر دقت 4000DPI بهره می برد و باتری آن در عرض سه هفته فقط به یک بار شارژ کردن نیاز پیدا می کند. نکته قابل توجه در رابطه با این ماوس این است که دکمه های آن قابل برنامه ریزی هستند. برای این منظور باید از اپلیکیشن Options استفاده شود.

ماوس مایکروسافت سرفیس Precision – بهترین انتخاب در میان ماوس های ارگونومیک قابل حمل

ماوس مایکروسافت سرفیس Precision – بهترین انتخاب در میان ماوس های ارگونومیک قابل حمل

ماوس مایکروسافت سرفیس Precision پس از شارژ شدن، تا سه ماه قابل استفاده است و در آن از یک سنسور 3200DPI استفاده شده است. این ماوس از امکانات قابل توجهی برخوردار است که از میان آنها می توان به اتصال بلوتوثی هم زمان به سه دستگاه مختلف اشاره کرد. همچنین این ماوس از قابلیت اسکرول مغناطیسی بهره می برد و دارای سه دکمۀ قابل شخصی سازی است.

ماوس ریزر DeathAdder V3 Pro – بهترین انتخاب در میان ماوس های گیمینگ

ماوس ریزر DeathAdder V3 Pro – بهترین انتخاب در میان ماوس های گیمینگ

اگر نورپردازی RGB برایتان مهم نیست و به دنبال یک ماوس گیمینگ قدرتمند هستید، ماوس ریزر DeathAdder V3 Pro را انتخاب کنید! این ماوس از همان سنسورِ 40000DPI ای بهره می برد که ریزر از آن در ماوس رده بالای Basilisk V3 Pro استفاده کرده بود. این ماوس توانایی این را دارد تا با تنظیمات 1000 هرتز به مدت 90 ساعت به عملکرد خود ادامه دهد. همچنین اگر آن را بر روی 4000 هرتز تنظیم کنید، شارژ باتری آن برای 24 ساعت دوام خواهد داشت.

ماوس لاجیتک MX Ergo – بهترین انتخاب در میان ماوس های ترک بال

ماوس لاجیتک MX Ergo – بهترین انتخاب در میان ماوس های ترک بال

ماوس ترک بال لاجیتک MX Ergo دردهای عضلانی دست شما را کاهش می دهد. برای این منظور این ماوس به قابلیت شخصی سازی زاویه و تغییر 20 درجه ای محور عمودی (تیلت) مجهز شده است. باتری این ماوس پس از یک بار شارژ شدن تا 4 ماه دوام می آورد. شما می توانید فقط با یک دقیقه شارژ کردن این ماوس، از آن در تمام طول روز استفاده کنید. لازم به ذکر است که سنسور ماوس لاجیتک MX Ergo از دقت 2048DPI برخوردار است.

منبع: windowscentral