چند ماهی از عرضه پلی استیشن 5 می گذرد و این کنسول بازی در حال جا افتادن بین گیمرها است. از همین جهت گیمرها به دنبال بهترین لوازم جانبی سازگار با این کنسول بازی هستند تا بتوانند بهترین تجربه بازی را برای خود رقم بزنند! یکی از ضروری ترین لوازم جانبی PS5، هدست است که تقریباً تمامی گیمرهای حرفه ای از آن استفاده می کنند. یک هدست با کیفیت نه تنها کیفیت انجام بازی را برای شما ارتقا می دهد، بلکه به شما امکان انجام بازی های آنلاین و چند نفره را به بهترین شکل ممکن می دهد! خوشبختانه مدل های مختلفی از هدست ارائه شده که انتخاب های متعددی را پیش روی شما می گذارد. در ادامه برخی از هدست های وایرلس سازگار با PS5 را به شما معرفی می کنیم. همچنین شما می توانید سایر مدل های این هدست ها را در مقاله «با این هدست های وایرلس از بازی های PS5 خود بیشتر لذت ببرید! (بخش اول)» بر روی سایت مشاهده کنید.

هدست Razer BlackShark V2 Pro – فوق العاده راحت!

هدست Razer BlackShark V2 Pro – فوق العاده راحت!

شرکت Razer برخی از بهترین هدست های گیمینگ را روانه بازار کرده و محصولات آن با استقبال خوبی از جانب کاربران مواجه شده اند. هدست ریزر مدل BlackShark V2 Pro یکی از همین محصولات است که از گوشی های فوق العاده نرم و راحتی بهره می برد! به طوری که در هنگام استفاده های طولانی مدت، هیچ گونه احساس خستگی و ناراحتی را برای شما ایجاد نمی کند. همچنین باید به این نکته اشاره کنیم که باتری به کار رفته در این هدست از طول عمر 24 ساعته بهره می برد. برای برقراری ارتباط وایرلس هدست ریزر BlackShark V2 Pro با کنسول PS5، می توانید از دانگل USB استفاده کرده و از کیفیت صدای عالی هدست در هنگام انجام بازی لذت ببرید!

هدست Turtle Beach Stealth 700 Gen 2 – اتصال بلوتوثی!

هدست Turtle Beach Stealth 700 Gen 2 – اتصال بلوتوثی!

یکی از هدست های وایرلس فوق العاده برای کنسول پلی استیشن 5! این هدست از اتصال بلوتوثی با برد 10 متر پشتیبانی می کند و به سادگی به کنسول بازی متصل می شود. همچنین طول عمر باتری به کار رفته در این هدست 20 ساعت است که برای انجام بازی در ساعات متوالی مناسب به نظر می رسد. نکته قابل توجه دیگر در رابطه با هدست Turtle Beach Stealth 700 Gen 2 طراحی خلاقانه کاپ های گوشی آن است که باعث انتقال گرما و خنک ماندن فضای داخلی آنها می شوند. لازم به ذکر است که این هدست از صدای سه بعدی نیز پشتیبانی می کند و تمام انتظارات شما در زمینه کیفیت صدا را به خوبی برآورده می نماید.

هدست Logitech G733 – رنگ بندی متنوع و جذاب

هدست Logitech G733 – رنگ بندی متنوع و جذاب

اگر علاوه بر ویژگی های فنی و کیفیت صدا، طراحی ظاهری هدست نیز برایتان اهمیت دارد، هدست لاجیتک G733 را مد نظر داشته باشید. این هدست دارای رنگ بندی متنوع و جذابی است و از قابلیت نورپردازی در رنگ های متنوع بر روی کاپ های خود نیز بهره می برد. هدبند این هدست لاجیتک به گونه ای طراحی شده که هیچ گونه فشاری به سر کاربر وارد نکند و تجربه بازی با آسایش کامل را برای او رقم بزند. برای اتصال هدست لاجیتک به کنسول پلی استیشن 5 باید از دانگل USB ارائه شده همراه با هدست استفاده کنید.

هدست Corsair Virtuoso – صدای شفاف و کریستالی میکروفون

هدست Corsair Virtuoso – صدای شفاف و کریستالی میکروفون

هدست Corsair Virtuoso یکی از هدست های درخشان و خوش ساخت است که صدایی با کیفیت عالی را برای شما به ارمغان می آورد! علاوه بر کیفیت صدای فوق العاده، این هدست به یک میکروفون قدرتمند و کاربردی مجهز است که صدای شما را در هنگام انجام بازی های چند نفره و چت، به شکلی کاملاً شفاف و واضح انتقال می دهد. به طوری که هم تیمی هایتان می توانند از صدای کریستالی شما بهره مند شوند! هدست Corsair Virtuoso از طراحی ظاهری شیک و جذابی نیز برخوردار است و در مجموع یک انتخاب ایده آل برای گیمرهای حرفه ای به شمار می آید.

شما می توانید برای دریافت قیمت و کسب اطلاعات لازم در رابطه با نحوه خرید انواع هدست های وایرلس موجود در بازار با شماره 73027-021 تماس بگیرید یا به سایت مراجعه کنید.