پخش موسیقی به صورت وایرلس چیز جدیدی نیست، اما در چند سال اخیر اسپیکرهای وای فای به تدریج در حال جایگزین شدن با اسپیکرهای بلوتوثی هستند. این اسپیکرها قابلیت هایی مانند کنترل موسیقی در یک محیط چنداتاقی را به شما می دهند و این موضوع یکی از دلایل محبوبیت آنهاست. به علاوه تقریباً همه اسپیکرهای وای فای از قابلیت کنترل صوتی برخوردارند و به دستیارهای صوتی الکسای آمازون، Google Assistant و Siri اپل مجهزند.

اما انتخاب اسپیکر وای فای که دارای قیمت مناسبی نیز باشد، ممکن است کمی دشوار به نظر بیاید. اسپیکرهای وای فای ارزان قیمت معمولاً دارای میکروفون داخلی نیستند، اما همۀ آنها از قابلیت اتصال به میکروفون خارجی برخوردارند و برخی از آنها به میکروفون های ابتدایی مجهزند. در لیستی که در ادامه مشاهده می کنید، برخی از مدل های اسپیکرهای وای فای را به شما معرفی می کنیم. شما می توانید سایر مدل های این دستگاه را در بخش محصولات سایت ایده برتر پارسیان مشاهده کنید.

بهترین اسپیکرهای وای فای سال 2021

اسپیکر Ikea Wi-Fi Symfonisk Bookshelf – ارزان قیمت!

اگر قصد خرید اسپیکر وای فای ارزان قیمت دارید، انتخاب های زیادی پیش روی شما نیست. Amazon Echo، Nest Audio و HomePod Mini می تواند به کار شما بیاید؛ اما Symfonisk نسبت به آنها ابعاد بزرگتری دارد. ابعاد بدنه بزرگتر معمولاً به صدای قوی تری نیز منجر می شود! در حالی که این اسپیکر از سیستم صدای فراگیر Sonos بهره می برد، می توان از آن به عنوان یک اسپیکر ایده آل در اتاق کودک نیز استفاده کرد.

اسپیکر Ikea Wi-Fi Symfonisk Bookshelf – ارزان قیمت!

اسپیکر Sonos One – کارایی ایده آل متناسب با قیمت

این اسپیکر با هر دو دستیار صوتی الکسا و Google Assistant سازگاری دارد و کیفیت صدایی عالی را برای شما به ارمغان می آورد. Sonos One یک اسپیکر هوشمند کارآمد است که تمام انتظارات علاقه مندان به موسیقی را به خوبی برآورده می کند. شما می توانید این اسپیکر را به یک Sonos One دیگر متصل کنید (آنها را با هم Pair کنید) و به بالاترین کیفیت و قدرت در پخش موسیقی های مورد علاقه تان دست پیدا کنید! تازه این اسپیکر به فرمان های صوتی شما هم گوش خواهد داد!

اسپیکر Sonos One – کارایی ایده آل متناسب با قیمت

اسپیکر Ikea Symfonisk Lamp – قابلیت استفاده در دکور منزل شما!

مشکلی که در رابطه با اغلب اسپیکرهای وای فای وجود دارد، این است که این اسپیکرها از لحاظ ظاهری چندان جلب توجه نمی کنند! اکثر آنها به صورت جعبه های کوچک طراحی شده اند و رنگ مشکی دارند! اما اسپیکر Ikea Symfonisk Lamp با طراحی خلاقانه و جذاب خود این مشکل را حل کرده است. به طوری که شما می توانید از این اسپیکر در دکوراسیون منزل خود استفاده کنید و جلوه ای خاص به آن بدهید! این اسپیکر هوشمند نیست، اما به فرمان های صوتی Siri، Google Assistant و الکسا واکنش نشان می دهد.

اسپیکر Ikea Symfonisk Lamp – قابلیت استفاده در دکور منزل شما!

اسپیکر JBL Playlist 150 – بهترین انتخاب برای کاربران اندروید

درست است که گوگل اسپیکرهای زیادی را روانه بازار کرده (مانند Nest Audio)، اما یکی از بهترین مدل های اسپیکرهای آن که قدرتی عالی در پخش موسیقی داشت (Home Max) اکنون دیگر تولید نمی شود. تعداد اسپیکرهای مبتنی بر Chromecast شاید اکنون به تعداد انگشتان یک دست هم نرسد. اما از بهترین این اسپیکرها می توان به JBL Playlist اشاره کرد. این اسپیکر جی بی ال دارای ابعاد بزرگی است و صدایی پرقدرت برای پخش موسیقی در یک اتاق با ابعاد معمولی را ارائه می دهد. علاوه بر وای فای، این اسپیکر از اتصال بلوتوثی و اتصال از طریق کابل صدا هم پشتیبانی می کند و یک دستگاه انعطاف پذیر به شمار می آید. درست است که JBL Playlist یک اسپیکر هوشمند نیست، اما اگر به دنبال اسپیکری هستید که بتوان آن را با Google Assistant کنترل کرد، این اسپیکر کارایی بالایی برایتان دارد. از این جهت این اسپیکر برای کابران اندروید کاملاً مناسب است.

اسپیکر JBL Playlist 150 – بهترین انتخاب برای کاربران اندروید

اسپیکر Apple HomePod – بهترین برای طرفداران اپل

اخیراً اپل قیمت HomePod را کمی کاهش داده و این موضوع باعث شده تا این اسپیکر به رقیبی جدی برای دیگر اسپیکرهای وای فای تبدیل شود. این اسپیکر یکی از بهترین اسپیکرهای وایرلس all-in-one از لحاظ کیفیت صدا است و وسعت صدا و باس عمیق را برای شما به ارمغان می آورد. پس اگر از طرفداران اپل هستید، می توانید به HomePod خود افتخار کرده و لذت گوش دادن به موسیقی های مورد علاقه تان را برای خود دو چندان کنید!

اسپیکر Apple HomePod – بهترین برای طرفداران اپل

اسپیکر Sonos Move – مناسب برای استفاده داخلی/ خارجی

اگر به دنبال یک اسپیکر وایرلس هستید که امکان حمل و جابجایی آن به فضاهای خارجی وجود داشته باشد، اسپیکر Sonos Move انتخاب ایده آلی برای شما خواهد بود. این اسپیکر به صورت ضد آب طراحی شده و می توان هم از آن در داخل منزل و هم در فضاهای باز استفاده کرد. بنابراین دیگر نگران بارش باران و برف نخواهید بود! همچنین این اسپیکر دارای ابعاد بزرگی است و صدای پرقدرتی را نیز ارائه می دهد.

اسپیکر Sonos Move – مناسب برای استفاده داخلی/ خارجی

گوش دادن به موسیقی همواره یکی از بهترین روش ها برای دور شدن از هیاهوی روزمره برای تمامی ما است. در این میان تکنولوژی نیز به کمک ما آمده تا بتوانیم آسان تر به سرگرمی مورد علاقه مان بپردازیم. اگر قصد خرید اسپیکر وای فای دارید، می توانید از مدل های موجود بر روی سایت ایده برتر پارسیان دیدن کنید. همچنین برای گرفتن مشاوره در رابطه با قیمت انواع اسپیکر وای فای موجود در بازار، با شماره 73027-021 تماس بگیرید.

منبع: cnet