با توجه به تنوع برندها و مدل های موجود در بازار، کاربران ممکن است در هنگام خرید فلش مموری گیج شوند و در انتخاب مدل مورد نظر خود به جمع بندی نرسند. به همین دلیل قصد داریم تا در این بخش برخی از مدل های مختلف فلش مموری را به شما معرفی کنیم تا یک دید کلی نسبت به این محصولات داشته باشید. در لیستی که در ادامه مشاهده می کنید، انواع مختلفی از فلش مموری شامل فلش های USB-C، USB 3.0، یک ترابایتی و... گردآوری شده اند. با ما همراه باشید.

فلش مموری سامسونگ FIT Plus USB 3.1 – کوچک اما پرسرعت

فلش مموری سامسونگ FIT Plus USB 3.1 – کوچک اما پرسرعت

فلش مموری سامسونگ FIT Plus یکی از فلش های محبوب در میان کاربران است! این فلش با طراحی جمع و جور و سرعت عالی در انتقال اطلاعات دستگاهی کاربردی برای شما خواهد بود. به طور دقیق تر باید گفت که این فلش مموری از رابط USB 3.1 بهره می برد و سرعت انتقال دیتای 400 مگابایت در ثانیه را برای شما به ارمغان می آورد. این امکان برای شما وجود دارد تا از فلش مموری سامسونگ FIT Plus به عنوان حافظه جانبی لپ تاپ هم استفاده کنید. چرا که این فلش ابعاد بسیار کوچکی دارد و در هنگام اتصال به لپ تاپ، مشکلی برای حمل آن ایجاد نمی کند. بنابراین نیازی به جدا کردن آن از لپ تاپ وجود ندارد.

فلش مموری سن دیسک Extreme Pro USB 3.1 – سرعت عالی در انتقال اطلاعات

فلش مموری سن دیسک Extreme Pro USB 3.1 – سرعت عالی در انتقال اطلاعات

فلش مموری سن دیسک Extreme Pro به عنوان یکی از سریع ترین فلش های USB 3.1 شناخته می شود. این فلش سرعت خواندن 420 مگابایت در ثانیه و سرعت نوشتن 380 مگابایت در ثانیه را ارائه می دهد. بنابراین می توانید اطلاعات مورد نظر خود و فایل های حجیم را با بالاترین سرعت به این فلش انتقال دهید. لازم به ذکر است که فلش مموری سن دیسک Extreme Pro از نرم افزار رمزنگاری رایگان هم برخوردار است و از لحاظ امنیت اطلاعات هم عملکرد قابل توجهی دارد.

فلش مموری PNY Turbo Attache 3 USB 3.0 – مناسب برای استفاده روزمره

فلش مموری PNY Turbo Attache 3 USB 3.0 – مناسب برای استفاده روزمره

با وجود اینکه فلش مموری PNY Turbo Attache 3 از لحاظ سرعت در زمره بهترین فلش مموری ها قرار نمی گیرد، اما این فلش برای مصارف روزمره و ذخیره عکس ها، موزیک ها و اسناد شما یک انتخاب عالی به شمار می آید. علاوه بر این، فلش PNY Turbo Attache 3 از قیمت مناسبی نیز برخوردار است و اغلب افراد مشکلی برای تهیه آن ندارند. وزن سبک و طراحی بدنه به صورت جمع شدنی (مانند گیره) از دیگر ویژگی های این فلش مموری به حساب می آید.

فلش مموری سن دیسک Ultra Fit USB 3.0 – سبک ترین حافظه ذخیره سازی

فلش مموری سن دیسک Ultra Fit USB 3.0 – سبک ترین حافظه ذخیره سازی

اگر به دنبال یک فلش مموری سبک و جمع و جور هستید، فلش سن دیسک Ultra Fit را مدنظر داشته باشید. این فلش یکی از سبک ترین حافظه های ذخیره سازی موجود در بازار است که از قابلیت حمل و جابجایی فوق العاده آسانی بهره می برد. رابط USB 3.1 این فلش مموری سرعت 142 مگابایت در ثانیه در هنگام انتقال دیتا را به ارمغان می آورد.

فلش مموری GorillaDrive USB 3.0 – مستحکم و با دوام

فلش مموری GorillaDrive USB 3.0 – مستحکم و با دوام

به یک فلش مموری مستحکم نیاز دارید که بتوانید از آن در هر محیط و شرایطی استفاده کنید؟ فلش GorillaDrive USB 3.0 یک انتخاب ایده آل برای شما است. این فلش به صورت ضد آب طراحی شده و مقاومت بالایی در برابر ضربه و سقوط از ارتفاع دارد. همچنین این فلش در دمای زیاد یا دمای بسیار کم هم دوام می آورد. به طوری که می توانید آن را در یخچال بگذارید یا در آب جوش بیندازید! 

فلش مموری سن دیسک Ultra Dual Drive Luxe – یک فلش USB-C با کیفیت

فلش مموری سن دیسک Ultra Dual Drive Luxe – یک فلش USB-C با کیفیت

فلش مموری سن دیسک Ultra Dual Drive Luxe یک فلش رده بالا و با کیفیت است که هر دو رابط USB-C و USB-A را به صورت هم زمان در اختیار شما قرار می دهد. این فلش دارای بدنه ای فلزی است و شما می توانید تا یک ترابایت اطلاعات بر روی آن ذخیره کنید! لازم به ذکر است که این فلش مموری از استاندارد USB 3.1 پشتیبانی می کند و اطلاعات را با سرعتی بسیار مطلوب انتقال می دهد.

چنانچه قصد خرید فلش مموری دارید، می توانید از مدل های موجود بر روی سایت شرکت ایده برتر پارسیان دیدن کرده و مدل مورد نظر خود را به صورت اینترنتی سفارش دهید.

همچنین برای کسب مشاوره در این زمینه و اطلاعات بیشتر در رابطه با قیمت و نحوه خرید انواع فلش مموری، می توانید با شماره 73027-021 تماس بگیرید.

منبع: windowscentral