تمام کروم بوک ها و تبلت های ChromeOS با رابط USB-C شارژ می شوند. پس اگر از کاربران این دستگاه ها هستید و مشکلی برای کابل تایپ سی شما ایجاد شود، ممکن است حسابی به دردسر بیفتید و باید خیلی سریع یک کابل جدید تهیه کنید. اما در هنگام خرید کابل تایپ سی باید به این نکته توجه داشته باشید که دستگاه های مبتنی بر سیستم عامل Chrome OS در مقایسه با گوشی های اندرویدی با سرعت بالاتری شارژ می شوند. در واقع اگر قصد دارید تا با همان کابل تایپ سی گوشی تان یک کروم بوک یا تبلت Chrome OS را شارژ کنید، بهتر است در تصمیم خود تجدید نظر کنید! در این میان معیارهایی مانند پشتیبانی از پاور دلیوری و سرعت شارژ بالا اهمیت زیادی دارند که حتماً در هنگام خرید کابل تایپ سی برای کروم بوک باید به آنها توجه شود. نگران نشوید! ما در لیست زیر چند مدل از بهترین کابل های USB-C برای بهترین کروم بوک و تبلت های ChromeOS را به شما معرفی کرده ایم تا کار آسان تری برای انتخاب کابل مورد نظرتان داشته باشید!

کابل تایپ سی یوگرین Right Angle 100W – انتخاب کاربران

کابل تایپ سی یوگرین Right Angle 100W – انتخاب کاربران

کابل های تایپ سی مجهز به روکش نایلونی بافته شده مانند این مدل از برند یوگرین، مقاومت فوق العاده بالایی دارند و تا مدت های طولانی دچار پارگی نمی شوند. کابل Right Angle 100W دارای کانکتورهایی با زاویه 90 درجه نیز هست که به افزایش کارایی آن در طولانی مدت کمک بیشتری می کند. این نوع طراحی باعث می شود تا کابل در فضاهای محدود به سادگی به دستگاه و شارژر دیواری متصل شود. کابل تایپ سی یوگرین با طول های 0.9 متر، 1.8 متر و 3 متر عرضه شده و با تمامی کروم بوک های موجود سازگاری دارد.

کابل تایپ سی انکر PowerLine III Flow – تنوع رنگ فوق العاده

کابل تایپ سی انکر PowerLine III Flow – تنوع رنگ فوق العاده

کابل های زیبای انکر PowerLine III Flow در هفت رنگ مختلف راهی بازار شده اند و طیف وسیعی از سلایق را پوشش می دهند. این کابل ها علاوه بر طراحی ظاهری زیبایی که دارند، سرعت شارژ بالایی را نیز ارائه می دهند. به طور دقیق تر باید گفت که با استفاده از این کابل می توانید کروم بوک خود را با سرعت ایده آل 100 وات شارژ کنید. این کابل ها با طول های 0.9 و 1.8 متر در دسترس قرار گرفته اند.

کابل تایپ سی باسئوس 100W PD به همراه نمایشگر LED – فراتر از یک کابل ساده

کابل تایپ سی باسئوس 100W PD به همراه نمایشگر LED – فراتر از یک کابل ساده

باسئوس با عرضه این مدل قصد داشته تا استانداردهای کابل های تایپ سی را ارتقا دهد و در این راه موفق هم بوده است! این کابل به یک نمایشگر LED مجهز است که میزان سرعت شارژ در حال انتقال به دستگاه ChromeOS را به صورت لحظه ای به شما نشان می دهد. این کابل با طول های 1 و 2 متر عرضه شده و به روکش نایلونی بافته شده نیز مجهز است.

کابل تایپ سی AOHI Magline با روکش نایلون و سرعت 100 وات – قابل استفاده برای یک عمر!

کابل تایپ سی AOHI Magline با روکش نایلون و سرعت 100 وات – قابل استفاده برای یک عمر!

کابل Magline از برند AOHI توانسته تا از زیر شدیدترین آزمایش ها با موفقیت بیرون بیاید و یکی از مقاوم ترین مدل های موجود در بازار به شمار می آید! این کابل 1.8 متری به روکش نایلون مجهز است و مطابق با ادعای سازنده در برابر 30000 بار خمیدگی مقاوم است! به این ترتیب تا چندین ماه خیالتان از عملکرد صحیح و بدون مشکل این کابل در انتقال شارژ به کروم بوک راحت خواهد بود. متأسفانه این مدل فقط با طول 1.8 متری تولید شده است.

کابل تاندربولت 3 بلکین – انتقال شارژ و دیتا با بالاترین سرعت

کابل تاندربولت 3 بلکین – انتقال شارژ و دیتا با بالاترین سرعت

کابل تاندربولت 3 بلکین توانایی شارژ هر نوع لپ تاپ و کروم بوک با بالاترین سرعت را دارد. این کابل از سرعت شارژ 100 وات پشتیبانی می کند و در زمان اتصال به پورت سازگار با تاندربولت، بالاترین سرعت در انتقال دیتا را نیز به ارمغان می آورد. کاربران می توانند این کابل را با طول های 0.5، 0.8 و 2 متری تهیه کنند. توجه داشته باشید که بهتر است قبل از خرید این کابل، از مجهز بودن دستگاه ChromeOS خود به پورت تاندربولت اطمینان حاصل کنید.

منبع: androidcentral