استفاده از یک مانیتور اولترا واید بهترین روش برای افزایش فضای کار بر روی کامپیوتر رومیزی است و به شما این امکان را می دهد تا بتوانید تا چند اپلیکیشن مختلف را به صورت هم زمان و در کنار هم اجرا کنید. در این نیازی به صرف هزینه های اضافی برای خرید دو یا سه مانیتور نخواهید داشت و با مشکلات نصب و تنظیم آنها در کنار هم مواجه نمی شوید. اما کدام مانیتورهای فوق عریض برای کامپیوتر رومیزی شما مناسب هستند؟ در ادامه شش مدل پرطرفدار از این مانیتورها را به اختصار به شما معرفی می کنیم. با ما همراه باشید.

مانیتور LG 38WN95C-W – یک مانیتور خمیده سطح بالا

مانیتور LG 38WN95C-W – یک مانیتور خمیده سطح بالا

شرکت ال جی به تازگی یک سری مانیتورهای 38 اینچی 4K را روانه بازار کرده است که از میان آنها می توان به مانیتور 38WN95C-W اشاره کرد. این دستگاه در زمره مانیتورهای سطح بالا و حرفه ای این سری به شمار می آید و از ویژگی هایی مانند پوشش دهی طیف وسیعی از رنگ ها، مجهز بودن به پوشش مات و ضد انعکاس، قابلیت تنظیم اتوماتیک میزان روشنایی و اسپیکرهای داخلی قدرتمند بهره می برد. علاوه بر این مانیتور LG 38WN95C-W از نرخ تازه سازی 144 هرتز و زمان پاسخ دهی یک میلی ثانیه برخوردار است و از فناوری های NVIDIA G-Sync و AMD FreeSync هم پشتیبانی می کند. پس علاوه بر مصارف روزمره و عادی، می توانید از این مانیتور بر روی سیستم های گیمینگ حرفه ای هم استفاده کنید! این مانیتور توانایی نمایش به صورت تصویر در تصویر و اتصال هم زمان به دو دستگاه را دارد و با اتصال Thunderbolt 3 برای اتصال به لپ تاپ (با توان 94 وات) سازگار است. هنوز هم در توانایی های این مانیتور شک دارید؟!

مانیتور فیلیپس Brilliance 499P9H – پادشاه مانیتورهای اولترا واید!

مانیتور فیلیپس Brilliance 499P9H – پادشاه مانیتورهای اولترا واید!

فیلیپس یک مانیتور کامپیوتر بزرگ و خارق العاده برای طراحان و گرافیست های حرفه ای روانه بازار کرده است! مانیتور 499P9H با سایز 49 اینچ را می توان به سادگی به عنوان جایگزین دو مانیتور 1440p مورد استفاده قرار داد. مشخصات این مانیتور شامل پشتیبانی از DisplayHDR 400، پوشش دهی محدوده رنگ 91% Adobe RGB و 103% NTSC و مجهز بودن به وب کم می شود. پورت های ارتباطی این مانیتور کارآمد را USB-C 3.1 Gen 2، HDMI 2.0B، DisplayPort 1.4، Gigabit LAN و USB-C PD 2.0 (با قابلیت فست شارژ 65 واتی برای شارژ لپ تاپ) را تشکیل می دهند. به این ترتیب هیچ مشکلی برای اتصال آن به جدیدترین دستگاه ها نخواهید داشت. پس اگر به فضای نمایش زیادی برای انجام کارهایتان با کامپیوتر نیاز داشتید و در عین حال استفاده از دو یا سه مانیتور برایتان امکان پذیر نبود، مانیتور فیلیپس 499P9H بهترین انتخاب برای شما خواهد بود.

مانیتور LG 25UM58-P – انتخابی مقرون به صرفه و اقتصادی

مانیتور LG 25UM58-P – انتخابی مقرون به صرفه و اقتصادی

این مانیتور 25 اینچی از رزولوشن 2560x1080 پیکسل بهره می برد و تصاویر به نمایش درآمده بر روی آن از کیفیت قابل قبولی برخوردارند. در مانیتور LG 25UM58-P از پنل IPS استفاده شده که رنگ هایی طبیعی را به ارمغان می آورد. مجهز بودن به دو پورت HDMI، سازگاری با تکنولوژی FreeSync و نرخ تازه سازی 60 هرتز سایر مشخصات این مانیتور هستند. شما می توانید صفحه نمایش این مانیتور را به چهار بخش تقسیم کنید. همچنین امکان اتصال دو کامپیوتر به صورت هم زمان به آن وجود دارد. در مجموع با توجه به قیمت ارزان مانیتور LG 25UM58-P میزان کارایی آن را می توان مناسب ارزیابی کرد.

مانیتور بنکیو EX3501R – مناسب برای نمایش محتوا

مانیتور بنکیو EX3501R – مناسب برای نمایش محتوا

مانیتور بنکیو EX3501R برای کاربرانی که به دنبال یک مانیتور سطح بالا با عملکرد فوق العاده در نمایش محتوا هستند، یک انتخاب ایده آل است. این مانیتور از رزولوشن عالی 3440 x 1440 پیکسل و نرخ تازه سازی 100 هرتز بهره می برد و از تکنولوژی HDR پشتیبانی می کند. همچنین این مانیتور به صورت خمیده طراحی شده و با تکنولوژی FreeSync به منظور نمایش طبیعی رنگ ها سازگار است. در مجموع این مانیتور برای نمایش محتوا و کارهای گرافیکی کارایی بالایی دارد.

مانیتور سامسونگ CHG90 – رؤیای گیمرها!

مانیتور سامسونگ CHG90 – رؤیای گیمرها!

مانیتور سامسونگ CHG90 همان چیزی است که گیمرها و علاقه مندان به مانیتورهای اولترا واید آرزویش را دارند! البته این مانیتور بالاترین کیفیت تصویر را ارائه نمی دهد و از رزولوشن معمولی 1080p بهره می برد. با این وجود نرخ تازه سازی این مانیتور برابر با 144 هرتز است و طراحی خمیده و زیبای آن امکان تسلط کامل به صفحه نمایش را به شما می دهد. همچنین مانیتور سامسونگ CHG90 از هر دو تکنولوژی HDR و AMD FreeSync 2 به صورت هم زمان پشتیبانی می کند و رنگ هایی شاداب و جذاب را برایتان به ارمغان می آورد.

مانیتور Dell UltraSharp U3415W – طراحی درخشان

مانیتور Dell UltraSharp U3415W – طراحی درخشان

این مانیتور 34 اینچی برند Dell به صورت خمیده طراحی شده و از نسبت تصویر 21:9 و رزولوشن 3440 x 1440 بهره می برد. طراحی ظاهری این مانیتور در همان نگاه اول توجه شما را به خود جلب می کند! علاوه بر طراحی ظاهری، مانیتور Dell U3415W از ویژگی های ممتاز دیگری مانند مجهز بودن به پورت های HDMI، DisplayPort، Mini DisplayPort و USB 3.0 بهره می برد و به انواع دستگاه ها متصل می شود. شما می توانید بیش از این دستگاه را به صورت هم زمان به این مانیتور متصل کنید و حتی از آن به صورت نصب شده بر روی دیوار استفاده نمایید.

شما می توانید برای دریافت اطلاعات لازم در رابطه با قیمت و نحوه خرید انواع مانیتور اولترا واید موجود در بازار با شماره 73027-021 تماس بگیرید.

منبع: windowscentral