اگر اهل گوش دادن به موسیقی در هنگام ورزش یا در حین انجام دادن کارهای روزمره تان باشید، ایربادهای ضد رطوبت و ضد عرق وسایلی ضروری برای شما خواهند بود. به طور معمول درجه ایمنی IPX4 (مقاومت در برابر عرق و پاشیده شدن قطرات آب) برای اغلب ایربادها مناسب است و مانع از آسیب دیدن آنها در هنگام ورزش و دویدن می شود. اما برخی ایربادهای وایرلس پا را از این هم فراتر می گذارند و از نفوذ آب «به هر شکلی» به داخل ایرباد جلوگیری می کنند. در لیستی که در ادامه مشاهده می کنید، برخی از این ایربادها را به شما معرفی می کنیم. شما می توانید سایر مدل های این لیست را در مقاله «بهترین ایربادهای وایرلس ضد رطوبت (بخش دوم)» بر روی سایت ما مشاهده کنید.

ایرباد سامسونگ Galaxy Buds Pro – بهترین انتخاب در مجموع!

ایرباد سامسونگ Galaxy Buds Pro – بهترین انتخاب در مجموع!

سامسونگ با ساخت ایرباد Galaxy Buds Pro قصد اثبات کردن خیلی چیزها را داشته است و فقط بر روی دوام و استحکام آن متمرکز نشده است. با این وجود این ایرباد دارای درجه ایمنی IPX7 است و از چنان مقاومت و دوامی بهره می برد که استفاده از آن را در شرایط محیطی مختلف برای شما فوق العاده آسان می کند. به طوری که با خیال راحت می توانید از آن در هنگام دویدن به مدت طولانی یا در حین انجام حرکت ورزشی سنگین استفاده کنید. البته توجه داشته باشید که بهتر است تا از ایرباد سامسونگ Galaxy Buds Pro در هنگام شنا کردن استفاده نشود.

ایرباد جبرا Elite Active 75t – مقاوم دوم در بهترین ها!

ایرباد جبرا Elite Active 75t – مقاوم دوم در بهترین ها!

همه چیز در رابطه با ایرباد جبرا Elite Active 75t عالی است! این ایرباد دارای درجه ایمنی IP57 است و مقاومت بالایی در برابر نفوذ آب و گرد و غبار دارد. به طوری که می توان بر روی آن در هنگام انجام انواع حرکات ورزشی (به جز شنا یا فرو بردن در زیر آب) حساب باز کرد. علاوه بر این، ایرباد جبرا Elite Active 75t کیفیت ساخت بالایی دارد و در هنگام استفاده از آن حس راحتی و آسایش خواهید داشت. سایر مشخصات کاربردی این ایرباد شامل طول عمر بالای باتری و سازگاری کامل با اپلیکیشن موبایل جبرا است. شما می توانید از طریق این اپلیکیشن هرگونه تنظیماتی که مورد نظرتان بود، بر روی این ایرباد اعمال کنید.

ایرباد Jaybird Vista – صدای عالی!

ایرباد Jaybird Vista – صدای عالی!

مجهز بودن به درجه ایمنی IPX7 و مقاومت کامل در برابر نفوذ آب یکی از دلایلی است که ایرباد Jaybird Vista به لیست ما راه پیدا کرده است. اما این موضوع تنها دلیلِ متمایز بودن این ایرباد نیست! ایرباد Jaybird Vista علاوه بر مشخصات ایده آل فیزیکی، صدایی قوی و حجیم را نیز برای شما به ارمغان می آورد و امکان شخصی سازی حالت پخش صدا را نیز به شما می دهد. برای این منظور می توانید از اپلیکیشن موبایل Jaybird استفاده کنید که چند اکولایزر مختلف را در اختیارتان قرار می دهد. کیفیت ساخت بالا و طول عمر ایده آل باتری سایر ویژگی های ایرباد Jaybird Vista را تشکیل می دهند.

ایرباد Powerbeats Pro – طول عمر ایده آل باتری

ایرباد Powerbeats Pro – طول عمر ایده آل باتری

شاید ایرباد Powerbeats Pro بهترین عملکرد را در ارتباط با گوشی های اندرویدی نداشته باشد، اما طول عمر بالای باتری این ایرباد باعث می شود تا به آن توجه ویژه ای داشته باشیم! این ایرباد وایرلس پس از شارژ شدن تا 9 ساعت نیازی به شارژ مجدد نخواهد داشت و برای مدتی طولانی در طی روز پاسخگوی نیازهای شما خواهد بود. ضمن اینکه ایرباد Powerbeats Pro دارای درجه ایمنی IPX4 برای مقاومت در برابر قطرات آب است. شاید بتوان بزرگترین نقاط ضعف این ایرباد را ابعاد بزرگ و عدم امکان اعمال تنظیمات بر روی آن از طریق اپلیکیشن های اندرویدی دانست.

ایرباد انکر Soundcore Liberty Neo – کاملاً مقرون به صرفه

ایرباد انکر Soundcore Liberty Neo – کاملاً مقرون به صرفه

ایرباد انکر Soundcore Liberty Neo به درجه ایمنی IPX7 مجهز است و در برابر نفوذ آب مقاومت کاملی دارد. به این ترتیب شما می توانید آن را در حال انجام دادن حرکات ورزشی سنگین و دویدن با خود به همراه داشته باشید. این موضوع با در نظر گرفتن قیمت بسیار مناسب این ایرباد، یک مزیت بزرگ برای آن محسوب می شود. لازم به ذکر است که شارژ کامل باتری ایرباد انکر Soundcore Liberty Neo برای استفاده از دستگاه به مدت 5 ساعت کفایت می کند. البته کیس شارژر این ایرباد قادر به تأمین انرژی مورد نیاز آن برای 15 ساعت استفاده می باشد. این ایرباد دارای ابعاد فوق العاده کوچک، وزن سبک و قابلیت حمل آسانی است و شما می توانید به راحتی آن را با قرار دادن در جیب تان با خود حمل کنید.

در ادامه با بخش بعدی این مقاله با عنوان بهترین ایربادهای وایرلس ضد رطوبت (بخش دوم) با ما همراه باشید. همچنین اگر قصد خرید انواع ایرباد موجود در بازار با قیمت مناسب را دارید، با شماره 73027-021 تماس بگیرید تا کارشناسان راهنمایی های لازم را به شما ارائه دهند. همچنین از طریق بخش «گفتگوی آنلاین» سایت می توانید در اسرع وقت با آنها در ارتباط باشید.

منبع: androidcentral