برای اینکه از مزایای صدای فضایی بهره مند شوید و هیجان بیشتری را تجربه کنید، حتماً نباید یک هدفون رو گوشی بخرید! در حال حاضر ایربادز های وایرلسی هم در بازار موجودند که از این فناوری پشتیبانی می کنند و افکت های صدای 360 درجه ای را برای شما به ارمغان می آورند. این ایربادز ها قابلیت ارائه صدای 5.1 و 7.1 کاناله را دارند و این احساس را به شما می دهند که صدا از تمامی جهت ها در حال پخش شدن است!

اما کدام ایربادز ها از قابلیت صدای فضایی یا Spatial Audio برخوردارند؟ در این مقاله و بخش اول مقاله بهترین ایربادزهای بازار چند مدل از بهترینِ آنها را به شما معرفی می کنیم. با ما همراه باشید.

ایربادز ریزر Razer Hammerhead True Wireless Pro – احساس قدم ها در پشت سر!

ایربادز ریزر Razer Hammerhead True Wireless Pro – احساس قدم ها در پشت سر!

اگر می خواهید خود را درست در وسط میدان جنگ تصور کنید، ایربادز وایرلس ریزر Hammerhead بهترین انتخاب برای شما خواهد بود. این ایربادز کاری می کند تا صدای پای کاراکترهای بازی را در پشت سر خود احساس کنید و بتوانید جهت قرارگیری دشمنانتان را تشخیص دهید! این ایربادز گیمینگ موفق به دریافت تأییدیه صدای THX شده است و قابلیت ارائه صدای مجازی محیطی را دارد. شما می توانید تنظیمات دلخواهتان را از طریق اپلیکیشن موبایل بر روی این ایربادز اعمال کنید.

ایربادز انکر Anker Soundcore Liberty 4 – تلفیقی از تمام نکات برجسته!

ایربادز انکر Anker Soundcore Liberty 4 – تلفیقی از تمام نکات برجسته!

زمانی که صحبت از «صدای فضایی» به میان می آید، نام انکر را به یاد داشته باشید! این شرکت با عرضه ایربادز Soundcore Liberty 4، لذت بهره مندی از این فناوری را برای شما به ارمغان آورده است! این ایربادز تلفیقی از نکات برجسته را در خود خلاصه کرده است که شامل راحتی، کیفیت صدای عالی و تطبیق پذیری با طیف وسیعی از دستگاه ها می شود. اگر می خواهید محتواهای ویدئویی و صوتی برایتان رنگ واقعیت بگیرد، ایربادز انکر Soundcore Liberty 4 برای شما است!

ایربادز Earfun Air S – یک انتخاب مقرون به صرفه تر

ایربادز Earfun Air S – یک انتخاب مقرون به صرفه تر

ایربادز هایی که تا به اینجا معرفی کردیم، قیمت چندان پایینی ندارند و ممکن است خرید آنها برای بعضی از افراد سخت باشد. اگر می خواهید پول کمتری بپردازید و همچنان بتوانید از قابلیت صدای فضایی استفاده کنید، ایربادز Earfun Air S انتخاب ایده آلی برای شما خواهد بود. این ایربادز متناسب با قیمتی که دارد، از امکانات منطقی و معقولی را برخوردار است و تمام تلاش خود را برای شبیه سازی صدای محیطی مجازی انجام می دهد؛ به طوری که از نتیجه این تلاش ها غافلگیر خواهید شد!

ایربادز کریتیو Creative SXFI Trio – برای طرفداران مدل های با سیم

ایربادز کریتیو Creative SXFI Trio – برای طرفداران مدل های با سیم

اگر دوست دارید تا ایربادز خود را با جک 3.5 میلی متری به گوشی متصل کنید و علاقه ای به مدل های وایرلس ندارید، می توانید به سراغ خرید ایربادز کریتیو SXFI Trio بروید. این گجت با اینکه یک مدل با سیم است، اما همچنان از قابلیت مجازی سازی صدای محیطی و ارائه صدای فضایی پشتیبانی می کند. تکنولوژی های صوتی به کار رفته در این ایربادز منجر به ارائه صدای محیطی 7.1 کاناله می شوند و صدا را برایتان واقعی تر می کنند. ایربادز Creative SXFI Trio برای تماشای فیلم، گوش دادن به موسیقی و بازی کارایی بالایی دارد و انتظارات شما را به خوبی برآورده می کند.

منبع: cnet